فروش عمده سود پرک با تضمین قیمت ارزان

سود پرک هایی که در کشور ما تولید می شود با تضمین و قیمتی ارزان به مصرف کنندگان عرضه می شود.

کاربرد سود پرک در استخراج طلا

سود پرک یک ماده شیمیایی است که از این ماده به عنوان مواد اولیه مهم برای تولید محصولات مختلف در صنعت استفاده می‌ شود؛ این ماده شیمیایی کاربرد فراوانی دارد که یکی کاربرد های آن استخراج طلا است.

‏سود سوزآور ها، همچنین به عنوان هیدروکسید سدیم شناخته می شوند و نقش مهمی در فرآیند استخراج طلا ایفا می کنند.

برای استخراج طلا از سنگ معدن از طریق شستشو استفاده می گردد که شامل تصفیه سنگ معدن با محلولی حاوی سیانید سدیم و سود سوزآور است.

سود سوزآور به حل شدن طلا و سایر فلزات از سنگ معدن کمک می کند و به آن ها امکان استخراج و فرآوری بیشتر را می دهد.

‏فرآیند استخراج طلا با استفاده از سود سوزآور شامل چندین مرحله است:

‏1. آسیاب کردن: سنگ معدن را به قطعات کوچک خرد کرده و به صورت پودر ریز آسیاب می کنند.

‏2. لیچینگ: سنگ آسیاب شده با محلولی از سیانید سدیم و سود سوزآور مخلوط می شود که طلا و سایر فلزات سنگ معدن را در خود حل می کند.

‏3. جذب: طلای محلول روی کربن فعال جذب می شود و سپس از محلول جدا می شود.

‏4. شستشو: طلا با شستن آن با محلول سود سوزآور و الکل از کربن فعال خارج می شود.

‏5. الكترومين كردن: سپس طلا با عبور جريان الكتريكي از محلول آب يافته بازيابي مي شود و باعث مي شود كه طلا روي كاتد ها رسوب كند.

سود سوزآور با افزایش pH محلول که به حل شدن طلا و سایر فلزات موجود در سنگ معدن کمک می کند، نقش مهمی در فرآیند شستشو ایفا می کند.

همچنین به جلوگیری از تشکیل گاز سیانید هیدروژن کمک می کند که سمی بوده و در صورت عدم استفاده صحیح می تواند خطرناک نیز باشد.

‏با این حال، توجه به این نکته مهم است که استفاده از سود سوز آور یا همان سود پرک در استخراج طلا در صورت عدم مدیریت صحیح می تواند اثرات منفی زیست محیطی را به همراه داشته باشد.

محلول‌ های زائد حاوی سود پرک و سایر مواد شیمیایی می‌ توانند برای آبزیان و اکوسیستم‌ ها مضر باشند، البته اگر قبل از تخلیه در محیط به درستی درمان نشوند.

بنابراین، برای شرکت های معدنی مهم است که شیوه ها و مقررات زیست محیطی مسئولانه را برای به حداقل رساندن تأثیر استخراج طلا بر محیط زیست به کار ببرند.

لازم به ذکر است بدانید واکنش سود پرک با آب بسیار گرمازا است پس بهتر است با آب سرد مخلوط شود؛ همچنین هیچ دلیلی برای اینکه از سود پرک در تیزاب‌ ها به همراه آن استفاده شود، وجود ندارد.

چون اوره از بین برنده نیتریک است و هیچ ربطی به PH ندارد؛ علت اصلی استفاده از اوره از بین بردن حالت تیزابی با حذف نیتریک و جلوگیری از انحلال طلا است.

واحد های تولیدی سود پرک

در ایران واحد های تولیدی زیادی وجود دارند که سود پرک را با درجه خلوص بالا تولید می‌ کنند؛ این واحد های تولیدی سالانه فعالیت زیادی در تولید سود پرک دارند.

واحد های تولید کننده سود پرک‌ ها برای ارائه محصولی با کیفیت و با درجه خلوص بالا از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌ کنند.

همچنین برای تولید و ساخت این ماده شیمیایی از روش‌ های دیافراگمی، جیوه‌ ای و سلولی استفاده می‌ شود.

البته ناگفته نماند سود پرک‌ هایی که به روش جیوه‌ ای تولید می‌ شوند، کیفیت بالاتری دارند همچنین دارای درصد خلوص بیشتری نیز هستند.

واحد های تولید کننده این ماده شیمیایی برای حفظ کیفیت محصول از بسته‌ های دوجداره یا لمینت شده برای بسته‌ بندی این محصول استفاده می‌ کنند.

این کیسه‌ ها از دو لایه مجازا تشکیل شده و هر یک از لایه‌ ها از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن هستند.

همچنین برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و اکسیژن به سود پرک های موجود در بسته‌ ها، سر بسته‌ ها را با نخ های مخصوص دوخت می‌ دهند.

سود پرک‌ ها ماده‌ های شیمیایی هستند که دارای خاصیت قلیایی بسیار بالایی‌ اند؛ از این رو در تماس با اکسیژن و رطوبت سریعاً از خود واکنش نشان می‌ دهند.

علت اصلی سخت‌ گیری واحد های تولیدی در نوع بسته‌ بندی سود پرک‌ ها، عدم نفوذ اکسیژن و رطوبت به محتویات داخل بسته‌ هاست؛ چرا که در صورت نفوذ رطوبت و اکسیژن واکنش شیمیایی رخ داده و محصول کیفیت خود را از دست می‌ دهد.

خرید سود پرک کیلویی

سود پرک‌ هایی که از طریق فروشگاه‌ های حضوری و غیر حضوری به مصرف کنندگان ارائه می‌ شود، در بسته‌ بندی‌ های 25 کیلویی آماده به عرضه هستند.

به طور معمول وزن سود پرک‌ هایی که به صورت بسته‌ بندی در فروشگاه‌ ها عرضه می‌ شوند، 25 کیلویی است، اما بهتر است بدانید این ماده شیمیایی به صورت فله و کیلویی نیز عرضه می‌ گردد.

اگر شما قصد خرید این ماده شیمیایی (سود پرک) را دارید بهتر است این محصول را به صورت بسته‌ های 25 کیلویی خریداری کنید؛ چرا که قیمت خرید این محصول به نسبت فله‌ ای یا کیلویی مناسب‌ تر است.

ما به شما پیشنهاد می‌ دهیم برای خرید سود پرک بهتر است فروشگاه‌ های را انتخاب کنید که این ماده شیمیایی را به صورت آنلاین به شما عرضه می کنند؛ زیرا شما زمان زیادی را صرف پیدا کردن این محصول نمی‌ کنید.

فروشگاه‌ های آنلاین این محصول را در بسته‌ های 25 کیلویی با کیفیت و درجه خلوص بالا به مصرف کنندگان ارائه می‌ دهند و شما می‌ توانید به راحتی با چند کلیک به این فروشگاه‌ ها دسترسی پیدا کنید.

با دسترسی سریع به این فروشگاه می‌ توانید این ماده شیمیایی را به صورت مستقیم و با قیمتی مناسب و در حجم و اندازه دلخواه متناسب با بودجه و نیازی که دارید، خریداری کنید.

مجموعه ما یکی از فروشگاه‌ های عرضه کننده سود پرک در داخل کشور است، که این محصول را به طور مستقیم به مشتریان عزیز ارائه می‌ دهد و با کوتاه کردن دست واسطه گران توانسته جز فروشنده های برتر و شناخته شده باشد.

همچنین این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به مصرف کنندگان عرضه می کند که شما می ‌توانید برای خرید این محصول با شماره های مجموعه در پایین صفحه تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی ما هم بهره مند شوید.

قیمت بسته‌ های 24 کیلویی سود پرک در وب سایت ما، 370.000 تومان تا 1.780.000 تومان است.