فروش عمده سود پرک صادراتی گوهر شیمی

سود پرک گوهر شیمی به عنوان یکی از درجه یک ترین محصولات تولید شده در کشور می باشد. سود پرک کیسه ای این شرکت در کیسه های دوجداره لمینیت دار که جنس آن ها از پلی اتیلن و پلی پروپیلن بسته بندی شده و عرضه می شود. از مهمترین ویژگی هایی که این سود دارد، رنگ سفید، ویژگی برابر با آنالیز های اعلام شده، بسته بندی مناسب و مرغوب، ثابت ماندن کیفیت این محصول و همچنین امکان صادرات به سایر کشورها اشاره کرد.

فروش عمده سود پرک صادراتی گوهر شیمی

چگونگی تولید سود پرک کاستیک

چگونگی تولید سود پرک کاستیک سود پرک کاستیک با روش های متفاوتی در صنعت تولید می شود، در واقع سود پرک یک محصول کاملا طبیعی از تولید کلرین است.

سود پرک کاستیک از سود های مایع پتروشیمی تولید می شوند به این صورت که سود مایع در طی فرایند تولید، پس از تبخیر شدن آب موجود در آن، به سود پرک کاستیک 98 تا 99% تبدیل می شود که با استاندارد های جهانی مطابقت دارد. پس از طی فرایند تولید سود پرک با انتقال دادن آن ها به دستگاه های خنک کننده تبدیل به پولک های سفید و یا سود جامد می شوند.پس از طی روند تولید سود پرک به صورت اصولی و بسته بندی شده ان را به کارخانه جات و مشتریان آن در داخل و خارج از کشور عرضه می شود. سود پرک گوهر شیمی کاربرد بسیاری در تهیه مواد شیمیایی مختلفی همچون صنایع، نفت، لوازم بهداشتی و شوینده ها، الکل سازی، لبنیات، سرامیک سازی، خودرو سازی و… دارد.

سود پرک کاستیک، ماده ای سفید رنگ و به صورت پرک است که ماده اصلی و اولیه در بسیاری از صنایع تولید در داخل و خارج از کشور را شامل می شوند. سود پرک گوهر شیمی فاقد هرگونه ناخالصی همچون نمک است که در برندهای نا معتبر ممکن است وجود داشته باشد. این محصول با کیفیتی بسیار عالی برای بیشتر صنایع مناسب می باشد.

مرکز خرید سود پرک گوهر شیمی بصورت کیسه ای

مرکز خرید سود پرک گوهر شیمی بصورت کیسه ای فروش عمده سود پرک صادراتی گوهر شیمی در سال های اخیر سود بسیار خوبی داشته و توانسته مورد استقبال بسیاری از خریداران و فروشندگان این محصولات در کشور قرار بگیرد. خرید سود پرک به صورت کیسه ای ملاک های مختلف و بسته بندی های متنوعی دارد که عبارتند از:

  • بسته بندی در کیسه های جمبوبگ
  • بسته بندی در کیسه های لمینیت دار

جهت خرید سود پرک گوهر شیمی مرغوب و با کیفیت بصورت کیسه ای می توان با مراجعه به مرکز خرید این محصول از قیمت آن اطلاع کسب کرده و پس از مشاوره اقدام به خریداری کرد.