فروش عمده سود پرک صادراتی گوهر پارس

سود پرک، نوعی ماده شیمیایی است، که خاصیت قلیایی دارد و دارای رنگی سفید و بدون بو است. این ماده شیمیایی به دلیل  خواص منحصر بفردی که دارد، از کاربرد های ویژه ای در صنایع مختلف برخوردار است. همچنین، این ماده جاذب رطوبت است و  در اثر واکنش با آب، انرژی و گرمای زیادی را رها می کند. فروش عمده سود پرک گوهر پارس، بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت مواد اولیه، دارای قیمت های متفاوتی است. 

فروش عمده سود پرک صادراتی گوهر پارس

سود پرک چه کاربرد هایی دارد؟

سود پرک چه کاربرد هایی دارد؟ تولید کنندگان سود پرک، با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته و روز و همچنین استفاده از ماشین آلات مدرن، بهترین محصول را تولید و به طور عمده در بازار جهت مصارف گوناگون عرضه می کنند. از جمله عواملی که سبب شده است، از پرکاربردین محصول در صنایع مختلف باشد، خاصیت چربی زدایی آن است. 

بیشترین کاربرد سود پرک در جهان مربوط به کارخانه کاغذ سازی است. به کار بردن سود پرک، در فرآیند خمیر سازی و سفید کردن،  زدودن جوهر از کاغذ های بازیافتی و همچنین بخش تصفیه آب صورت می پذیرد. از سود پرک در صنعت پارچه، برای فرآوری پارچه کتان و رنگرزی الیاف مصنوعی، مانند نایلون و پلی استر قابل استفاده می باشد. 

یکی دیگر از مصارف مهم سود پرک، استفاده از آن جهت تولید مواد شوینده و صابون است. از کاربرد های دیگر سود پرک، تولید سفید کننده ها است. سفید کننده ها، کاربرد های صنعتی و خانگی فراوانی، مانند چربی بری و کنترل قارچ و کپک دارند. همچنین، در صنایع نفت و پتروشیمی مورد استفاده است و به منظور سولفور زدایی از چاه های نفت مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر مصارف این محصول، بکار گیری آن در صنایع آلومینیوم سازی است که در مراحل مختلف، موجب تصفیه آلومینیوم می شود. در تصفیه خانه آب به منظور کنترل PH آب استفاده می شود. همچنین، موجب حذف فلزات سنگین، سمی  وغیره می گردد. در صنایع دارویی ، برای تولید داروی ضد انعقاد خون و آسپرین، از سود پرک استفاده می شود. از موارد دیگر، می توان به شست و شوی  مخازن و لوله ها، آبکاری فلزات، سفیدکننده و پرزگیر منسوجات، بازیافت پلاستیک، شیشه آلات، چربی زدایی، شست و شوی تانکر های حامل سوخت و صنایع سرامیک سازی اشاره کرد. 

عرضه سود پرک گوهر پارس به بازار های خارجی

عرضه سود پرک گوهر پارس به بازار های خارجی عرضه سود پرک صادراتی گوهر پارس به بازار های خارجی، بر اساس استاندارد های کیفی تایید شده توسط سازمان های معتبر جهانی و مواد اولیه مرغوب، در بسته بندی های شیک و استاندارد انجام می پذیرد. صادرات این محصول، علاوه بر اینکه موجب ورود ارز به کشور می شود، زمینه اشتغال افراد زیادی را مهیا نموده است.