فروش مستقیم سود پرک کریستال

سود پرک کریستال یکی از مواد شیمیایی و بازی با خواص و کاربردهای بالایی است که در صنایع مختلف استفاده می شود و در کل جهان مورد توجه صنایع بوده است، فروش مستقیم آن نیز به دلیل قیمت های مناسبی که ارائه می دهد بسیار باصرفه می باشد و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

فروش مستقیم سود پرک کریستال

نکات ایمنی حین استفاده از سود پرک

نکات ایمنی حین استفاده از سود پرک انواع سود پرک صنعتی با تماس با اندام های مختلف بدن مانند دست، چشم، پوست و دستگاه تنفسی و … باعث آسیب به آن می شود که بعد تماس نیز باعث سرفه، کوتاهی تنفس، از دست دادن چشم، کوری و افت بینایی، التهاب، آسیب دیدگی شدید، سوختگی، تاول و سوزش می شود.

حین استفاده از سود پرک باید از عینک محافظ، کلاه لبه دار، پوشش گردن و صورت، روکش آستین دار و کتانی، چکمه لاستیکی و دستکش لاستیکی استفاده کرد، این ماده زمانی که در معرض حرارت و افزایش دما قرار می گیرد بخار سمی را از خود انتشار می دهد و به همین دلیل باید قبل از تماس با پوست به خوبی شستشو داده شود.

حین استفاده از سود پرک باید از آن در هوای آزاد استفاده کرد و در تماس با چشم باید فورا چشم ها را شستشو داد و فورا به پزشک مراجعه نمود، این ماده قلیایی خورندگی بسیار بالایی داشته و دارای رنگ سفیدی بوده و عاری از بو می باشد که علاوه بر تماس با استنشاق نیز باعث آسیب می شود.

بهترین مرکز عرضه سود پرک کریستال

بهترین مرکز عرضه سود پرک کریستال بهترین مرکز عرضه سود پرک کریستال با شناختی که این ماده داشته و با تجربه ای که از بازار دارد به ارائه این محصول در خلوص بالا مشغول می باشد، این ماده معروف ترین بازها است که به صورت تجاری در شکل جامد و به فرم گلوله یا تراشه یا میله ها ارائه می شود.

این کریستال بدون رنگ بوده و براحتی در آب حل می شود و بعد از انحلال انرژی گرمایی زیادی را آزاد می کند، همچنین قابلیت جذب آب و بخار و رطوبت هوا را داشته به همین دلیل بسته بندی آن به صورت پلاستیکی و غیر قابل نفوذ می باشد، چون ممکن است در زمان انبار و حمل و نقل رطوبت را جذب نموده و فاسد شود.

سود سوز آور کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارد مثلا در تولید صابون، مواد شوینده، نفت و گاز، حفاری، پتروشیمی، سفید کننده ها، آلومینیوم، کاغذ، از بین برنده چربی، تولید مواد منفجره، صنایع نظامی، رنگرزی، نوشابه سازی، نساجی، غذایی، تولید پلیمر و شیشه بکار می رود، همچنین این سود هر چه خلوص بالاتری داشته باشد از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود.