فروش ویژه سود پرک خوزستان

یکی از محصولات ضروری که امروزه خیلی از صنایع به آن نیاز مبرم پیدا کرده اند، سود پرک می باشد که به عنوان یک ماده شیمیایی مهم به حساب آمده و قابلیت انحلال در آب و الکل را داراست؛ این ماده به شکل پودر پرک موجود بوده و در زمینه جذب رطوبت، بسیار قوی عمل می کند. اما در اشاره به بزرگترین تولیدکنندگان سود پرک خوزستان را می توان نام برد که اقدام به تولید انبوه این محصول نموده و زمینه مساعدی را جهت فروش ویژه سود پرک بهداشتی در بازارهای صادراتی میسر نموده است.

فروش ویژه سود پرک خوزستان

روش های تولید سود پرک

روش های تولید سود پرک نقش هر یک از مواد و محصولات شیمیایی را در فرآیند تولید نمی توان نادیده گرفت، چرا که این مواد به صورت ماده اولیه ضروری ظاهر شده و با وجود آنها روند تولید محصولات مختلف، سرعت و بهبود پیدا خواهد کرد، حال یکی از مواد شیمیایی که دقیقا در چنین جایگاهی قرار داشته و از آن در حوزه های صنعتی وسیع استفاده به عمل آورده اند، سود پرک است که حاوی دانه های پرک شده و درشت بوده و از رنگ سفید نیز برخوردار می باشد.

این ماده به قدری دارای اهمیت می باشد که اگر حضور آن در صنایع تولیدکننده نبود، معلوم نبود مسیر تولید به کدام سمت و سو کشیده میشد، چرا که بسیاری از محصولات برای تولید، نیازمند این ماده اولیه مهم بوده و پروسه تولید آنها توسط سود پرک به خوبی طی خواهد شد، اما موضوع دیگری که در ادامه می خواهیم راجع به این محصول بگوییم، روش های تولید سود پرک می باشد که توضیحاتی را درباره آن ارائه خواهیم داد، لازم به ذکر است برای تولید این محصول، از روش های مختلفی بهره می گیرند که یکی از مرسوم ترین و رایج ترین این روش ها، تولید سود پرک به روش الکترولیز آب نمک می باشد.

اگر بخواهیم به شرح بیشتری از این روش بپردازیم، می توان عنوان داشت در این روش، ابتدا فرآیند پیل جیوه صورت گرفته و در اثر این فرآیند، سدیم کلرید تولید می گردد، حال سدیم با مقادیر مشخصی از آب ترکیب گردیده و در اثر آن هم ماده ای تحت عنوان سدیم هیدروکسید تولید می شود، پس از آن هم ماده مورد نظر به کارخانجات تولیدکننده انتقال پیدا کرده و در آنجا با بهره گیری از تکنولوژی های بروز و تجهیزات پیشرفته اقدام به تولید سود پرک می نمایند.

گفتنی است محصولی که با استفاده از این روش تولید می گردد، حاوی کمترین میزان ناخالصی بوده و به عبارت دیگر می توان گفت سود پرک با خلوص بالای 89 درصد تولید خواهد شد، لذا می توان این روش را یکی از بهترین و موثرترین متدهای تولید سود پرک معرفی کرد.

سود پرک اصل را چگونه بشناسیم؟

سود پرک که به جایگاهی بسیار مهم در حوزه های صنعتی دست پیدا کرده و چشم پوشی از آن به هیچ وجه امکانپذیر نیست، باید دارای کیفیت لازم باشد که بتوان با کمک آن محصولات مرغوبی را نیز تولید کرد، در واقع سود پرک اصل است که از کیفیت مطلوب برخوردار بوده و اگر هنگام خرید این محصول؛ به اصل بودن آن دقت نشود، ضررهای بسیاری متوجه صنعتگران شده و فرآیند تولید محصولات، آنطور که باید، پیش نخواهد رفت.

حالا سوال اینجاست که شناسایی سود پرک اصل چگونه امکانپذیر می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت شناسایی این ماده، میسر نخواهد بود مگر با پی بردن به مشخصاتی که اختصاص به سود پرک دارند و ما این مشخصات را در بخش زیر مورد بررسی قرار داده ایم:

  • یکی از مشخصات اصلی سود پرک که حتی با نگاهی ظاهری هم می توان به خوبی متوجه آن شد، ساختار بلوری این ماده می باشد، یعنی سود پرک، دارای ساختار مات نیست، بلکه بلوری شکل و شفاف می باشد و این به تشخیص سریع این ماده کمک خواهد کرد.
  • یکی دیگر از خصوصیات این ماده این است که از قابلیت انحلال بالا در آب برخوردار بوده و اگر آن را داخل آب قرار دهید، خواهید دید که به سرعت در آب حل می شود.
  • در ضمن اگر سود پرک اصل را داخل آب قرار دهید؛ نمی توانید انتظار ساکن بودن آب را داشته باشید، چرا که در اثر تماس با این ماده و همچنین رطوبت، آب، حالت پرتابی پیدا کرده و به بیرون پرتاب می گردد.
  • شاید سود پرک، ماده ای واکنش زا و سوزناک تلقی شود، اما خوشبختانه هیچ بویی نداشته و این ویژگی هم می تواند در تشخیص موثر این محصول به شما کمک کند.
  • از آنجا که این ماده با خاصیت خورندگی شدید همراه می باشد، لذا اگر آن را داخل متانول یا اتانول هم بیندازید، خواهید دید که به سرعت در آنها حل شده و باز هم اثر واکنش زا از خود نشان خواهد داد.

سود پرک چه کاربردهایی دارد؟

سود پرک چه کاربردهایی دارد؟ به طور کلی سود پرک را می توان یکی از مواد بسیار پرکاربرد به حساب آورد که بیش از نیمی از تولیدات مرتبط با این محصول، به صنایع اختصاص پیدا کرده و نه تنها یک صنعت، بلکه بیش از بیست صنعت از این ماده اساسی، استفاده نموده و به پیشبرد تولیدات منجر گشته اند، حال می خواهیم بدانیم که سود پرک چه کاربردهایی داشته و دقیقا از آن در کدام صنایع کاربرد به عمل می آورند، در پاسخ به این سوالات می توان موارد زیر را نام برد:

  1. یکی از صنایعی که به بیشترین میزان کاربرد از سود پرک روی آورده و در تولید محصولات خود، شدیدا به آن وابسته می باشد، صنعت کاغذسازی است، در این صنایع مهم با استفاده از سود پرک اقدام به تولید و عرضه انواع پالپ کاغذ و کارتن نموده و در واقع این ماده به عنوان نوعی جداکننده به کار می رود که فیبر سلولزی را از چوب جدا می سازد.
  2. صنایع دیگری که به کاربرد سود پرک پرداخته و تولیداتشان را توسط آن توسعه بخشیده اند، صنایع ساخت فلزات می باشند، در این صنعت به منظور شستشوی سنگ بوکسیت اقدام به استفاده از سود پرک نموده و به نتایج خوبی از آن دست یافته اند.
  3. صنایع ساخت مواد شوینده از جمله صابون نیز استفاده های گوناگونی را از سود پرک به عمل آورده و برای ساخت انواع صابون های شوینده به سراغ این محصول می روند.
  4. از نقش و کاربرد گسترده سود پرک در صنایع غذایی نیز نمی توان غافل شد که اگر حضور این ماده در صنایع فوق نبود، فرآیند شستن میوه ها امکانپذیر نبود و ضمنا امکان پروسس کردن محصولات غذایی هم وجود نداشت، لازم به ذکر است سود پرک قابل استفاده در این صنایع، از گرید خوراکی برخوردار می باشد.
  5. صنایع ساخت مصالح ساختمانی از دیگر صنایعی هستند که از سود پرک استفاده نموده و انواع و اقسام مصالح از قبیل دوغاب، بتن و سیمان را توسط این ماده تولید کرده اند.
  6. همچنین باید بگوییم در حوزه های آزمایشگاهی هم از سود پرک بهره برده و آزمایشات مهم و حیاتی را توسط این ماده موثر انجام می دهند.
  7. البته به جز موارد نامبرده، خیلی دیگر از صنایع فعال در کشور و خارج کشور حضور دارند که از سود پرک کاربرد به عمل آورده اند، مانند صنایع چرم سازی، صنایع باطری سازی، صنایع پتروشیمی، صنایع شیشه سازی و غیره.

آنچه درباره سود پرک باید بدانید

تا به اینجا تا حدودی با سود پرک و همینطور کاربردهای گسترده این محصول آشنا شدید و اهمیت این محصول را دریافتید، حال اگر می خواهید کمی بیشتر در مورد آن بدانید، می توانید ادامه متن را دنبال کنید، در توضیحی بیشتر از این ماده لازم است بگوییم سود پرک با نام های مختلفی مورد خطاب واقع شده که رایج ترین آن سود سوز آور می باشد، همچنین در اشاره به عنوان علمی این محصول هم می توان به هیدروکسید کلسیم اشاره نمود.

این ماده که به این عناوین ملقب گشته، دارای خاصیت های متمایزی بوده و یکی از آنها این است که دی اکسید موجود در هوا را سریعا جذب خود خواهد کرد، پس نه تنها رطوبت، بلکه دی اکسید کربن هم توسط سود پرک جذب گردیده و به همین دلیل بهتر است در هنگام جابجایی این ماده، موارد امنیتی به خوبی رعایت گردد، همچنین می توان این محصول را از ترکیبات بسیار فعال و قوی برخوردار دانست که با وجود همین ترکیبات، واکنش های شدید از خود نشان می دهد، یعنی اگر در برابر عواملی مثل حرارت قرار گیرد، سریع به جوش آمده و این یکی از مشخصات بارز سود پرک می باشد که باید بدان اشاره کرد.

باید به این موضوع هم در خصوص این محصول دقت کرد که با توجه به ویژگی خاص سود پرک، به ویژه خورندگی خیلی شدید آن، باید دقت لازم را به خرج داد و بی احتیاطی در مصرف این محصول می تواند تبعات و اثرات خیلی بد و جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

مرکز پخش سود پرک خوزستان

مرکز پخش سود پرک خوزستان در حال حاضر سود پرک، این ماده فوق کاربردی و پراهمیت، در بخش های مختلفی از کشور تولید می گردد که اگر بخواهیم به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سود پرک اشاره کنیم؛ می توان استان خوزستان را نام برد، این استان با برخورداری از شرایط و بسترهای لازم توانسته کارنامه درخشانی را در حوزه تولید سود پرک از خود به جا بگذارد، به طوری که از بین چندین استان کشور، عنوان برترین و فعال ترین تولیدکننده سود پرک را از آن خود کرده و این افتخاری برای کشور ما.

در استان خوزستان که کارخانجات متعددی در راستای تولید سود پرک به فعالیت پرداخته اند، با تلاش های مداوم و شبانه روزی خود توانسته اند علاوه بر تامین بهینه این محصول در بازار داخلی که این اقدام از سوی مرکز پخش سود پرک صورت گرفته است، توانسته اند اقدام به تامین کافی آن در بازارهای خارجی نیز نمایند، در واقع می توان از حضور فعال و مستمر این محصول در بازارهای فرامرزی خبر داد، اما یکی از دلایلی که سبب شده تا سود پرک به حضوری درخشان در این بازارها دست پیدا کرده و به جایگاهی خیلی خوب به عنوان سود پرک صادراتی برسد، این است که همچنان با نوسانات قیمتی که حکمفرماست، با قیمت و نرخ مناسبی ارائه گردیده و این انگیزه خریداران خارجی را برای خرید سود پرک صادراتی افزایش داده است.

همانطور که میدانید یکی از عوامل اصلی جذب مشتری، قیمت است که در مورد سود پرک به خوبی رعایت گردیده و تولیدکنندگان با همه سختی هایی که در مسیر تولید آنها قرار دارد، سعی کرده اند تا همچنان به عرضه سود پرک ارزان بپردازند که بتوانند از این طریق موقعیت خود را حفظ کنند، البته که در کنار قیمت منصفانه سود پرک، کیفیت و خلوص بالای این محصول هم در تداوم حضور آن در بازارهای صادراتی، نقش بسزایی داشته است.

شرکت صادراتی انواع سود پرک خوزستان

اکنون انواع مختلفی از سود پرک ایرانی توسط کارخانجات تولیدکننده فعال در خوزستان تولید شده و توسط بزرگترین شرکت های صادراتی سود پرک به بازارهای جهانی راه پیدا کرده اند که هر یک با استقبال مناسبی مواجه گردیده و همچنان افزایش تقاضا از سوی مشتریان خارجی را در پی داشته اند، برای مثال می توان به این محصولات اشاره نمود که در معرض صادرات عمده و انبوه قرار گرفته اند:

  1. سود پرک غیر خوراکی: به عنوان سود پرک صنعتی نیز شناخته شده و از خلوص 98 درصد برخوردار می باشد، این ماده برای تولید محصولات صنعتی مورد توجه قرار گرفته و با تکیه بر آن اقدام به توسعه تولیدات نموده اند.
  2. سود پرک خوراکی: با استفاده از سود مایع 33 درصد تولید شده و در اثر اعمال فرآیندهای بخصوص اقدام به حذف ناخالصی از آن نموده اند، این ماده برخلاف سود پرک غیر خوراکی، فاقد فلزات سنگین بوده و ماده ای کاملا مفید محسوب می شود که استفاده از آن در صنایع غذایی، بلامانع خواهد بود.

خرید عمده انواع سود پرک خوزستان

خرید عمده انواع سود پرک خوزستان خوشبختانه کشور ما به موفقیت های کلانی در حوزه تولید سود پرک دست پیدا کرده و استان خوزستان به عنوان تولیدکننده اصلی توانسته با تولید بهینه این محصول، نیاز ما به محصولات خارجی را تا حدود زیادی قطع کرده و ما را از وابستگی به آنها برهاند، ضمن اینکه با تولید این ماده در داخل کشور، امکان دسترسی خریداران داخلی به سود پرک اقتصادی میسر گردیده و دیگر مجبور نیستند برای خرید سود پرک به سراغ محصولات خارجی رفته و بهای زیادی را بابت آنها بپردازند.

همچنین شما خریداران عزیز هم می توانید به خرید عمده سود پرک خوزستان پرداخته و ضمن تهیه محصولات ارزان و مناسب، از انواع سود پرک خالص و درجه یک که در اشکال مختلف قابل فروش و ارائه هستند، برخوردار شوید، مانند:

  • سود پرک کیلویی: برای کسانی که به دنبال خرید مقرون به صرفه این ماده می باشند؛ این محصول پیشنهاد می شود.
  • سود پرک بسته بندی: این محصول در بسته هایی با وزن های مختلف جای گرفته و قیمت آن بر حسب خلوص و کیفیت محصول، برآورد خواهد شد.