قیمت انواع سود پرک صنعتی کرمانشاه

یکی از انواع مواد شیمیایی موجود در صنایع شوینده، سود پرک نام دارد. سود پرک یا سود کاستیک ورقه های نازکی هستند که رنگ سفیدی دارند و جاذب رطوبت ‌اند و در آب محلول می شوند. این ماده زمانی که سود کاستیک مایع از طریق فناوری ممبرانی تبخیر می شود تولید می شود. در این مطلب می خواهیم به مراحل تولید سود پرک کرمانشاه و مطالبی پیرامون این موضوع بپردازیم. با ما همراه باشید.

قیمت انواع سود پرک صنعتی کرمانشاه

آشنایی با مراحل تولید انواع سود پرک

آشنایی با مراحل تولید انواع سود پرک تولید سود پرک توسط سه روش انجام می شود که به ترتیب روش ممبران (غشایی) ، دیافراگم و مرکوری (جیوه ای).  در روش مرکوری از چندین تن جیوه استفاده می شود که می تواند به محیط زیست آسیب بسیاری بزند پس زیاد این روش توصیه نمی شود. در دو روش دیگر از جیوه استفاده نمی شود.

  • روش دیافراگم : در این روش، کلر، سود کاستیک و هیدروژن همزمان تولید می شوند. نقش دیافراگم در این تکنولوژی، جدا ساختن محلول آب نمک از سود مایع است.
  • روش مرکوری : در این فرایند سلول جیوه ای در یک فرآیندی که کستنر – کلنر نام دارد، محلول اشباع آب نمک در بالای یک لایه نازک از جیوه قرار می گیرد.
  • روش ممبران : این روش یک نوع تکنولوژی جدید به حساب می آید. تفاوتی که این روش با روش اولی دارد این است که، اطراف هر یک از الکترود های موجود در محلول، به جای دیافراگم توسط غشا احاطه شده اند.

کاربرد های سود پرک :

به طبع این ماده ی شیمیایی کاربرد های بسیاری در صنعت دارد. به عنوان مثال، ضد عفونی کردن سبزیجات، گاز زدایی مواد، ساخت مواد شوینده مانند صابون و مواد پاک کننده، تصفیه آب، آماده سازی انواع چسب، خنثی سازی اسید ها، تنظیم PH مواد.

خصوصیات سود پرک :

همانطور که اشاره کردیم این ماده رنگ سفیدی دارد، جامد و بی بو است. رطوبت هوای اطراف خود را به راحت جذب می کند و زمانی که با آب ترکیب می شود و یا وارد اسیدی می شود گرمای زیادی را از خود خارج می کند.

مرکز فروش سود پرک صنعتی کرمانشاه

مرکز فروش سود پرک صنعتی کرمانشاه سود پرک صنعتی، در فروشگاه های عرضه مواد شیمیایی توزیع می شوند. از همین طریق می توانیم نسبت به خرید این ماده اقدام کنید. همچنین فروشگاه های اینترنتی معتبر هستند که می توانید با مراجعه به آن ها در تعداد مختلف آن ها را خریداری کنیم. بسیاری از تولیدی از طریق سایت های اینترنتی اقدام به فروش محصولات خود دارند زیرا این روش یک روش مستقیم است که به راحتی تولید کننده می تواند با خریدار در ارتباط باشد و از انواع نیاز های آن با خبر شود.