قیمت انواع سود کاستیک پرک اصفهان

سود کاستیک یا سود سوز آور ماده ای شیمیایی است که به رنگ سفید بوده و بو ندارد. این محصول صنعتی در بیشتر صنایع تولیدی کاربرد داشته و به عنوان یک چربی زدای قوی به کار می رود. سود کاستیک پرک اصفهان در صنایع تولید کاغذ، رنگ‌سازی، چرم، نفت، غذایی، دارو سازی و تولید شیشه روی کاربرد فراوانی دارد. قیمت انواع آن را می توانید از این مرکز جویا شوید.

قیمت انواع سود کاستیک پرک اصفهان

دلایل تولید و استفاده از سود کاستیک پرک

دلایل تولید و استفاده از سود کاستیک پرک

به ورقه های سفید رنگی که از سود کاستیک تولید می شود، سود پرک می گویند که رطوبت را به خود جذب می کند. این ورقه ها رطوبت هوا را خیلی راحت جذب می کند و بهتر است در موقع حمل و نقل آن از پوشش های مخصوص و حفاظتی استفاده شود. 

سود کاستیک پرک، قابل حل شدن در آب و الکل می باشد. در صورت ترکیب آن با برخی فلزات، تولید گاز هیدروژن می کند. اگر در تماس با پوست انسان قرار بگیرد ایجاد خوردگی در پوست می کند. به همین دلیل باید تدابیر بهداشتی را در موقع مصرف آن به کار گرفت. 

از این محصول شیمیایی در تولید مواد شوینده و بهداشتی، دارویی، پتروشیمی و غیره استفاده های فراوانی می شود. از موارد کاربرد زیاد آن می توان به صنعت کاغذ سازی اشاره کرد که استفاده از آن باعث شفاف شدن کاغذ می شود.

استفاده از آن در صنایع غذایی، لبنیات و تولید انواع نوشابه فراوان می باشد.

بازار فروش بهترین برند سود کاستیک پرک اصفهان

بازار فروش بهترین برند سود کاستیک پرک اصفهان

استفاده از سود کاستیک پرک در قالی‌شویی ها رواج پیدا کرده و به جای مواد شوینده از این محصول استفاده می کنند. از آن در تولید سرامیک ، الکل، بازیافت و غیره نیز استفاده می کنند. در مواد شوینده ای که هر روز از آن استفاده می کنیم، مقادیری سود کاستیک وجود دارد به همین دلیل هنگام استفاده از این مواد، بهتر است از دستکش استفاده کنیم.

شما برای اطلاع از آخرین قیمت این محصول صنعتی و بسیار پر کاربرد، می توانید با کارشناسان فروش ما در این مرکز تماس بگیرید و راهنماییهای لازم را از طریق آنان کسب کنید تا خرید موفقی را انجام داده باشید. 

تولید سود کاستیک، صنعتی پر سود می باشد که به دلیل کاربرد فراوان آن در صنایع مختلف، بهتر است از آن حمایت های لازم به عمل بیاید. با تولید زیاد آن حتی می توان آن را به خارج از کشور نیز صادر کرده و ارز آوری مناسبی را برای کشور به ارمغان آورد.

برای خرید و فروش سود کاستیک باید از قیمت آن اطلاع دقیقی داشته باشید تا بتوانید در این عرصه موفق باشید.