قیمت جدید نمایندگی سود پرک ماهشهر در تهران

نمایندگی های سود پرک ماهشهر با توجه به کیفیت بالای این محصول توانستند با قیمت جدید این کالا را در تهران پخش نمایند.

خواص و ویژگی سود پرک ماهشهر

سود پرک‌ های ماهشهر ماده‌ های شیمیایی هستند که به عنوان مواد اولیه و پایه برای تولید انواع مواد شیمیایی به کار برده می‌ شوند؛ در قسمت زیر خوااص و ویژگی‌ های این محصول را توضیح می‌ دهیم.

■ ویژگی‌ ها

سود پرک‌ های ماهشهر ویژگی‌ های بسیار زیادی دارند، این ماده‌ های شیمیایی سفید رنگ هستند، اما ظاهری شفاف و کریستال مانند دارند؛ از طرفی هیچ بویی ندارند، اما غیر فرار هستند؛ این محصول سمی و بسیار خورنده است، به همین علت در تماس با سطح پوست سوختگی شدیدی ایجاد می‌ کند.

این محصول شیمیایی با فرمول NAOH، دارای وزن مولکولی 40 گرم بر مول و چگالی 2.13 گرم بر سانتی متر مربع است و میزان حلالیت سود پرک‌ ها در آب، 109 گرم  در 100 میلی لیتر آب با دمای 20 درجه سانتی گراد است؛ همچنین این محصول در دمای 1390 درجه سانتی گراد به نقطه جوش می‌ رسد.

این ماده های شیمیایی با سرعت بسیار بالایی در آب حل می‌ شوند و محلول‌ های آبی را تشکیل می‌ دهند، پس از تشکیل محلول‌ های آبی از خود گرمای زیادی را آزاد می‌ کنند؛ از طرفی رطوبت و دی اکسید کربن موجود در هوا را نیز به راحتی جذب می‌ کنند و نمونه جامد این محصول در اشکال مختلفی مانند: پودر، پولک و گرانول تولید می‌ شود.

■ خواص‌ ها

سود پرک های ماهشهر  دارای خواص فراوانی هستند، این محصول یک ماده بسیار قوی است که از خاصیت واکنش پذیری بسیار بالای برخوردار می‌ باشد؛ از آنجایی که سود پرک ها مواد بازی محسوب می‌ شوند ماده‌ های قلیایی و واکنش گرا بسیار سریعی هستند؛ رطوبت و مایعاتی مانند: آب و یک سری متانول، از خود واکنش بسیار سریع نشان می‌ دهد.

از طرفی این ماده شیمیایی دارای خواص چربی زدایی نیز می‌ باشد، به همین علت برای تولید مواد شوینده از این محصول استفاده می‌ شود؛ همچنین سود پرک‌ ها در اثر تماس با فلزاتی مانند: آلومینیوم، موجب تولید گاز هیدروژن می شود و به علت خواص خورندگی، در تماس با دی اکسید گوگرد گاز های سمی و مضر تولید می کنند.

فروش سود پرک ماهشهر صادراتی

سود پرک‌ های ماهشهر به علت کیفیت و خلوص بسیار بالایی که دارد، به عنوان محصول صادراتی محسوب شده اند؛ به همین علت به سایر کشور ها به فروش می رسند؛ در ادامه مطالب علت صادراتی شدن سود پرک‌ های ماهشهر را شرح می‌ دهیم.

سود پرک‌ های ماهشهر به عنوان محصولی صادراتی از مواد اولیه مرغوب تولید می‌ شوند؛ از این رو این محصول از کیفیت و درجه خلوص بسیار بالایی بر خوردار می‌ باشد؛ لازم است بدانید کیفیت این محصول به میزان درجه و خلوص آن وابسته است؛ یعنی هرچه میزان درجه خلوص سود پرک بیشتر باشد، یعنی کیفیت آن نیز بالاتر است .

این محصول با درجه خلوص 99.9 درصد تولید می‌ شود که میزان ناخالصی این محصول در 100 میلی لیتر آب، 1 درصد است؛ با این تفاسیر میزان ناخالصی این محصول نسبت به سایر سود پرک های موجود در بازار بسیار ناچیز است.

این محصول در کیسه‌ های لمینت شده در وزن 25 کیلو گرمی بسته‌ بندی می‌ شود؛ کیسه‌ های مورد استفاده برای بسته‌ بندی این محصول دو لایه هستند و از نفوذ رطوبت و دی اکسید کربن به محتوای داخل کیسه جلوگیری می‌ کند؛ این نوع از بسته‌ بندی برای حفظ کیفیت محتوا انجام می‌ شود؛ برای صادرات در حجم زیاد، این محصول را به صورت جامبوبگ یا پالتی بسته‌ بندی می‌ کنند تا محصول بدون هیچ آسیبی به مصرف کننده عرضه شود.

لازم است بدانید سود پرک‌ ها با به کارگیری از بهترین تجهیزات و دستگاه‌ ها بر اساس استاندارد های ملی و جهانی تولید می‌ شوند و بسته‌ بندی این محصولات دارای نشان استاندارد می‌ باشد.

خرید سود پرک ماهشهر ارزان

خرید سود پرک ماهشهر با قیمتی ارزان از طریق روش مستقیم انجام می‌ شود، که خرید به روش مستقیم همواره مزایای فراوانی را برای مشتریان به همراه دارد؛ این مزایا عبارت اند از:

  1. دسترسی سریع: در روش مستقیم برای خرید محصول مورد نظر بدون اتلاف وقت و صرف هزینه‌ های مازاد، می‌ توانید در زمان بسیار کوتاهی با چند کلیک به محصول دسترسی پیدا کنید.
  2. محدودیت نداشتن: یکی از مهم ترین مزایای این روش از خرید محدودیت نداشتن است؛ با خرید مستقیم محصول مورد نظر، هیچ محدودیتی در خرید وجود ندارد؛ یعنی به تمام فروشگاه‌ های اینترنتی موجود در دنیا دسترسی دارید.
  3. تنوع بالا: یکی از محبوب‌ ترین مزایای این روش از خرید، تنوع بالای محصول می‌ باشد؛ در خرید مستقیم به علت دسترسی بدون محدودیت به فروشگاه‌ های اینترنتی، به راحتی می توان در فروشگاه های متعدد به تنوع بالای محصول دسترسی داشته باشید.
  4. قیمت مناسب: یکی از مزایای خرید به روش مستقیم، قیمت مناسب محصول است؛ محصول با قیمت بسیار مناسبی از عرضه کنندگان اصلی به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می‌ شود.
  5. تخفیف‌ ها: با خرید مستقیم محصول می‌ توان به تحقیق‌ های در نظر گرفته شده برای فروشگاه‌ ها در پایان سال یا در پایان فواصل بهره‌ مند شوید.

لازم است بدانید در این روش از خرید، دست مشتری برای خرید محصول بازتر است و به راحتی می‌ تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و با تنوع بسیار زیاد، در فروشگاه‌ های اینترنتی و به راحتی خریداری کنید.

از طرفی باید بدانید در این روش از خرید، شما از عرضه کنندگان اصلی محصول مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر فروشگاه‌ های حضوری خریداری می کنید.

بهتر است بدانید مجموعه‌ ای که در حال حاضر در آن قرار دارید، یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان اصلی سود پرک ماهشهر در ایران است که به بدون واسطه، محصول مورد نظر را با قیمتی ارزان به شما عزیزان ارائه می‌ دهد.

شما می‌ توانید کالای مورد نظر را با در نظر گرفتن عوامل وابسته به آن با قیمت 250 هزار تومان الی 2 میلیون و صد هزار تومان در مجموعه ما خریداری کنید.

اگر شما قصد خرید سود پرک های ماهشهر را با قیمتی ارزان دارید، می‌ توانید از طریق شماره‌ های درج شده در صفحه تماس حاصل فرمایی شایان به ذکر است می‌ توانید از طریق مشاوره‌ های موجود در مجموعه اطلاعات کافی را نسبت به محصول کسب کنید.