قیمت خرید سدیم هیدروکسید جامد در بازار

فرمول شیمیایی سدیم هیدروکسید Naoh بوده و شکل آن جامد و سفید رنگ می باشد که در دمای 1390 درجه سانتی گراد ذوب می شود.
سدیم هیدروکسید جامد به صورت بلوک های قالبی، پرک و دانه ای به فروش می رسد که سود پرک در بورس از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

 قیمت خرید سدیم هیدروکسید جامد در بازار

کاربرد های مهم سدیم هیدروکسید جامد

کاربرد های مهم سدیم هیدروکسید جامد از سدیم هیدروکسید جامد در صنعت کاغذ، تولید نمک های سدیم، پاک کننده ها، تنظیم PH و سنتزهای ارگانیک استفاده می شود که در ادامه به برخی از کاربردهای  مهم آن اشاره می کنیم:

  1. از این ماده در مقادیر زیاد برای خمیر کردن چوب استفاده می کنند تا بتوانند از آن برای تولید کاغذ و فیبرهای باز تولیدی بهره ببرند.
  2. سدیم هیدروکسید اگر در آب حل شود و به صورت محلول در آید می تواند بافت موجودات زنده مثل حیوانات را از بین ببرد و در خود حل کند.
  3. سدیم هیدروکسید می تواند باعث جداسازی فلزاتی همچون آلومینیوم شود.
  4. کاربرد سدیم هیدروکسید در صنایع غذایی شامل مواردی همچون سفت کردن بستنی، آماده سازی قهوه و شکلات، تولید نودل های چینی، تولید نوشیدنی های بدون الکل و تولید رنگ کارامل می شود.
  5. از آن جا که قابلیت خوبی برای حل چربی ها در خود دارد؛ ماده ی شوینده ی خوبی نیز می باشد.
  6. سدیم هیدروکسید در تصفیه آب نیز کاربرد دارد و از آن برای بالا بردن PH آب استفاده می کنند و این امر باعث می شود  میزان خورندگی لوله های انتقال آب کم تر شود و در ضمن افزودن این ماده به آب باعث کاهش فلزاتی مثل قلع، مس و یا دیگر فلزات سمی خواهد شد.
  7. سدیم هیدروکسید در ترکیب سیمان نیز وجود دارد.

مرکز خرید سدیم هیدروکسید جامد در ایران

مرکز خرید سدیم هیدروکسید جامد در ایران تولید سود پرک صادراتی در ایران از کیفیت خوبی برخوردار است به طوری که تولید کنندگان و تاجران ایرانی سهم قابل توجهی از بازار این محصول در خاورمیانه را به خود اختصاص داده اند و هم اکنون این ماده به کشورهایی مثل عراق، پاکستان، بنگلادش، ترکیه و کشورهای آسیای میانه صادر می شود.
برای خرید هیدروکسید جامد مورد نیاز خود می توانید از طریق مراکز و شرکت های فعال که در زمینه پخش و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی فعالیت دارند اقدام نمایید.
امروزه امکان تهیه اینترنتی سدیم هیدروکسید جامد نیز فراهم شده است و بسیاری از شرکت های توزیع کننده از طریق ایجاد سایت ضمن معرفی و شناساندن محصولات خود به فروش اینترنتی این ماده می پردازند.
از آن جا که قیمت هیدروکسید جامد با توجه به نوسانات بازار در حال تغییر و به روز رسانی می باشد لذا برای اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید تا ضمن دریافت راهنمایی های کامل درباره این محصول و اطلاع از آخرین قیمت ها؛ بتوانید به راحتی سفارش خرید خود را ثبت کنید.