قیمت خرید سدیم هیدروکسید سود سوز آور

سدیم هیدروکسید سود:

سدیم هیدروکسید یا به عبارتی کاستیک سودا یا سود سوز آور، دارای ترکیب معدنی جامد و رنگ سفید است. فرمول شیمیایی آن NaoH است.

این ماده رطوبت و دی اکسید هوا را به راحتی می تواند جذب کند به همین دلیل هنگام جا به جایی باید تحت پوشش های حفاظتی باشد. این ماده به شدت قلیایی است، اگر با پوست برخورد کند حالت خورندگی دارد پس در هنگام استفاده برای جلوگیری از سوزاندن پوست، باید دقت لازم را نمود.

قیمت خرید سدیم هیدروکسید سود سوز آور

مهمترین ویژگی های سدیم هیدروکسید سود

مهمترین ویژگی های سدیم هیدروکسید سود سدیم هیدروکسید یا همان سود سوز آور بر اثر واکنش آب و نمک تولید می شود و در صنایع مختلفی کاربرد دارد از جمله؛

به منظور تولید نمک های شیمیایی از آن استفاده می شود، در صنایع پتروشیمی و استخراج نفت خام کاربرد فراوانی دارد، از ویژگی های بی نظیر این ماده قدرت چربی زدایی آن است به گونه ای که پیوند های چرب را به راحتی تجزیه می کند به همین دلیل در ساخت صابون از آن استفاده می کنند.

کاربرد های آن در تولید مواد غذایی از جمله: در تولید شکلات و کاکائو، صنایع لبنی، شستن میوه و سبزیجات، تولید نوشابه و بستنی، تولید ابریشم مصنوعی، خمیر کاغذ، تولید رنگ و …..

سدیم هیدروکسید در صنایع داروسازی، آرایشی و بهداشتی نیز کاربرد دارد و هم چنین در صنایع نظامی از آن استفاده می کنند.

از سود سوز آور برای گرفتن تلخی زیتون استفاده می شود که متاسفانه کار اشتباهی و به بدن ضرر می رساند.

سدیم هیدروکسید برای صنایعی که با عوامل بیماری زا روبه رو می شوند نیز کاربرد دارد. به عنوان ماده اولیه در تولید مواد شیمیایی استفاده می شود.

در صنایع کاغذ سازی به منظور حذف جوهر اولیه از کاغذ های باز یافتی و هم چنین به عنوان  براق کننده محصولات آلومینیومی استفاده می شود.

در صنایع کنسرو سازی از آن برای جدا کردن پوست گوجه و سایر میوه ها استفاده می کنند.

فروش کلی سدیم هیدروکسید سود درجه یک

فروش کلی سدیم هیدروکسید سود درجه یک کشور ایران به دلیل داشتن نفت و گاز فراوان، دارای صنایع پتروشیمی است که یکی از تولید کنندگان سدیم هیدروکسید در جهان به شمار می رود.

شرکت های فراوانی در ایران تامین کننده هیدروکسید سدیم هستند که سابقه طولانی در تولید و فروش سدیم هیدروکسید در داخل و هم چنین صادرات آن به کشورهای دیگر دارند.

سود سوز آور ایران از کیفیت مطلوبی برخوردار است به طوری که توانسته جایگاه خوبی در بین کشورهای خاورمیانه داشته باشد.

سود سوز آور در دو نوع مایع و جامد تولید می شود که بیشتر از سود مایع به دلیل کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر استفاده می شود.

سود مایع هم به صورت فله و هم به صورت بشکه ای خرید و فروش می شود.