قیمت خرید سود پرک اشتهارد در بازار

سود پرک اشتهارد در بازار با قیمت عمده به فروش می رسد. این محصول به دلیل کاربردهای بسیار وسیعی که دارد در صنایع متعددی از جمله نساجی، داروسازی، تولید کاغذ، آلومینیوم و… استفاده می شود. بسیاری از این تولیدکنندگان سود پرک اشتهارد را به دلیل کیفیت بسیار بالایی آن در تناژ بالا خریداری می کنند. قیمت این محصول نسبت به انواع مشابه خود بسیار مناسب بوده و می توان با خرید مستقیم از تولید کننده، تخفیف خوبی از او گرفت.

قیمت خرید سود پرک اشتهارد در بازار

باکیفیت ترین سود پرک چگونه تولید می شود؟

باکیفیت ترین سود پرک چگونه تولید می شود؟

سود پرک یا همان کاستیک سودا ماده ای جامد، سفید رنگ و بدون بود بوده که در بازار به دو شکل گرانوله شده یا پرک قابل مشاهده است. این ماده شیمیایی به آسانی در آب حل شده و گرمای زیادی تولید می کند. در حال حاضر این محصول به روش های مختلفی تولید می شود. اما باکیفیت ترین سود پرک چگونه تولید می شود؟

به طور کلی از دو روش الکترولیز محلول سدیم کلرید و فرایند سودا – آهک برای تولید سود پرک استفاده می شود. روش اول پیشرفته تر بوده و می تواند کیفیت سود پرک تولید شده را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. خواص سود پرک را می توان در دو دسته جداگانه مورد بررسی قرار داد.

  1. خواص فیزیکی
  2. خواص شیمیایی

از جمله خواص فیزیکی می توان شکل ظاهری آن که به صورت کریستال های جامد است، اشاره نمود. همچنین نقطه جوش و ذوب آن با توجه به درصد خلوص سود پرک تولید شده و ترکیب هیدراته آن متغیر است. واکنش با انواع فلزات و اکسیدها از جمله خواص شیمیایی این محصول محسوب می شود.

بازار فروش سود پرک اشتهارد با بهترین کیفیت

بازار فروش سود پرک اشتهارد با بهترین کیفیت

سود پرک اشتهارد با بالاترین کیفیت بازار فروش بسیار خوبی دارد. این محصول را می توانید به صورت مستقیم از خود تولید کننده و یا نماینده فروش او در سراسر کشور خریداری کنید. قیمت سود پرک اشتهارد بسیار مناسب بوده و می توانید آن را به صورت بسته بندی شده یا فله ای سفارش دهید.

فروش بدون واسطه از طریق وب سایت اینترنتی نیز صورت می گیرد. سود پرک اشتهارد به دلیل کیفیت بسیار بالای آن علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به کشورهای دیگر هم صادر می شود.

برای خرید این محصول کافیست با تولید کننده به صورت مستقیم و یا از طریق تماس تلفنی ارتباط برقرار کنید. مقدار مورد نیاز خود را می توانید به صورت در بسته های 25، 50 و 100 کیلوگرمی تحویل بگیرید. در خرید عمده قیمتها بسیار مقرون به صرفه بوده و بسیاری از صنایع که نیازمند خرید سود پرک هستند، در تناژ بالا این محصول را سفارش می دهند.