‎قیمت خرید سود پرک گوهر از تولید به مصرف

قیمت خرید سود پرک گوهر چون از تولید به مصرف می باشید، بسیار مناسب است و شما می توانید بدون هیچ محدودیتی خرید کنید.

‎ویژگی سود پرک گوهر

‎ویژگی های بارز سود پرک گوهر این است که به صورت جامد است و رنگ آن سفید است و در بازار با نام هایی مثل، کاستیک سودا، سود کاستیک پرک، جرم گیر صنعتی، هیدروکسید سدیم جامد شناخته می شود و جز محصولات شیمیایی به حساب می آید و درجه ذوب آن بسیار بالا است و چگالی آن دو گرم بر سانتی متر مکعب می باشد و هیچ بویی هم ندارد و به راحتی رطوبت را به خود جذب می نماید و بعد از خرید باید این سود پرک را به گونه ‌ای بسته بندی کنید، که در حمل و نقل در معرض هوا قرار نگیرد که خاصیت خود را از دست می دهد.

‎همچنین باید دقت کنید که این محصول به دست برخورد نکند زیرا پوست دست را می سوزاند.

‎شما می توانید این سود پرک را به صورت عمده و کلی برای خود تهیه کنید و در کیسه های ۱۰ کیلویی، ۲۵ کیلویی، ۵۰ کیلویی و حتی به صورت پالت و در خرید و فروش های عمده و صادراتی به صورت تونی هم ارسال می ‌شود و البته در نظر داشته باشید که برای صادرات این سود پرک را در بشکه های بزرگ قرار می ‌دهند تا حمل و نقل آسان باشد و هزینه ها نیز کاهش یابد.

‎بهترین ویژگی که این سود پرک دارد این است که چربی بری بسیار بالایی دارد و در صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و برای پاک کردن سطح های فلزی، سرامیک و سنگ از سود پرک نیز بهینه استفاده می کنند.

‎کاربرد سود پرک گوهر

‎سود پرک کاربرد های بسیار زیادی دارد، به خصوص در تولید کاغذ و همچنین در صنعت کاغذ سازی، برای استفاده از خمیر کاغذ و سفید شدن کاغذ و همچنین جوهرهایی که بر روی کاغذ ها موجود می باشد را پاک می نماید و در این صورت می توان کاغذ های بازیافتی را مجدد، به کاغذ جدید و نو تبدیل نمود.

‎همچنین برای تولید سلفون ها و نایلون ها از سود پرک استفاده می کنند، که موجب محکم شدن سلفون و همچنان براق بودن آن می گردند.

‎برای تولید صابون از این سود پرک استفاده می ‌کنند تا خاصیت صابون را به خود بگیرد و چربی ها را از بین ببرد و به راحتی در آب حل شود و همچنین برای تولید و صابون های صورت از این مواد اولیه استفاده می‌شود تا در نتیجه آن نیز تنظیم گردد.

‎همینطور در صنعت نساجی هم استفاده می شود و به راحتی پارچه ها تمیز و سفید می شوند و کاملا براق می گردند.

‎برای تولید مواد غذایی هم، برای اینکه باکتری ها رشد نکند و یا کپک نزند از سود پرک استفاده می کنند، به خصوص برای کنسرو ها و تولید زیتون شور و یا زیتون سرکه ای، تا مقاومت بالایی داشته باشد و این مواد غذایی له نشود.

‎همینطور که می دانید، برای تولید دستگاه تصفیه آب و فاضلاب هم، از این سود پرک استفاده ی بهینه ای می کنند.

‎سود پرک گوهر از تولید به مصرف

‎خرید سود پرک گوهر به گونه ای می باشد که شما می توانید به صورت مستقیم از تولید به مصرف این کالا را برای خود خریداری کنید، تولید کننده می تواند بهترین را به بازار تولید کند و شما به عنوان یک خریدار می توانید با خرید عمده و کلی، از تخفیف ویژه و استثنایی این کالا نهایت بهره را ببرید.

‎یک تولید کننده تلاش می کند تا برای تولید این سود پرک، از مواد اولیه درجه یک و اورجینال استفاده کند و در نتیجه محصولی که تولید می‌ شود کیفیت برتری داشته باشد و همچنین از دستگاه های به روز کمک می گیرند، تا حجم تولیدات خود را افزایش دهند و بتوانند در طی روز، حجم زیادی از این سود پرک را به بازار عرضه کنند.

‎تولید کننده برای تولید سود پرک، از ۱۰ ماده پر مصرف استفاده می ‌کند، تا در نتیجه این سودی که تولید می شود از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

‎شما خریدار محترم در نظر داشته باشه که سود پرک ها نباید در طولانی مدت روی سنگ و سرامیک قرار داده شود، زیرا موجب خراش و خورندگی سطح می شوند.

‎قیمت سود پرک گوهر

‎برای یک خریدار قیمت سود پرک بسیار اهمیت دارد و تلاش می کند تا این کالا را با قیمت بسیار مناسب تر از بازار، خریداری کند برای همین همه تلاش خود را می‌ کند که واسطه ها را کنار بگذارد و با مشاور فروش کارخانه ارتباط برقرار کند، تا بتواند این سود پرک را با شرایط بسیار ارزانی برای خود و مشتری خود تهیه کند.

‎سود پرک دارای کیفیت های متفاوتی از جمله کیفیت متوسط، ضعیف و قوی می باشد و شما می توانید بر اساس بودجه خود و کاربردی که این سود پرک برای شما دارد، یکی را به دلخواه خود انتخاب نمایید.

‎سود پرک قیمت های متفاوتی دارد بر اساس کیفیتی که ارائه می‌ شود و قیمت یک کیسه ۲۵ کیلویی، 60 هزار تومان می باشد.

‎خوشبختانه مواد اولیه این سود پرک در بازار داخل موجود است، برای همین هزینه های تولید نیز کاهش یافته و خریدار می تواند با هزینه های بسیار پایینی، این سود پرک را با کیفیت برتر خریداری نماید.

‎خرید سود پرک گوهر

‎خرید سود پرک گوهر، بسیار زیاد شده و تولید کننده ها با استفاده از حجم تولید هایی که دارند، از این محصول پرکاربرد استفاده های بهینه می کنند و شرایط خرید بسیار آسان است و شما می توانید هر کجای ایران که هستید، به راحتی حجم مورد نظر خود را سفارش دهید و خریداری کنید.

‎کارخانه های مواد غذایی برای تولید نوشابه، قند، شکر و همچنین لبنیات، از سود پرک استفاده می کنند تا در نتیجه محصولی که تولید می کنند کیفیت بالایی داشته باشد.

‎برای خرید و سفارش می توانید هم اکنون با مشاور فروش، که شماره آن در این صفحه موجود می باشد تماس حاصل کنید و خرید خود را نهایی نمایید.

‎این مطالبی که در اختیار شما قرار دادیم، به شما کمک کند تا بهترین ها را از آن خود نماید.