قیمت خرید سود کاستیک سودا 98%

سود کاستیک سودا در صنایع مختلف کاربرد بسیاری دارد. و رطوبت هوا و کربن دی اکسید را به خود جذب می کند. به صورت جامد و مایع موجود می باشد. قیمت خرید سود کاستیک سودا ۹۸٪ به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله: نوع بسته بندی، شیوه ی حمل و نقل و…

قیمت خرید سود کاستیک سودا 98%

عوامل موثر بر کیفیت تولید سود کاستیک سودا

عوامل موثر بر کیفیت تولید سود کاستیک سودا کاستیک سودا یا سدیم هیدروکسید متشکل از سه عنصر به نام سدیم، اکسیژن و هیدروژن است. که نام اختصاری آن (NaOH) است. و البته با نام های مختلف دیگری هم بین مصرف کنندگان و صنایع شناخته می شود از جمله: سود پرک، سود سوزآور، سدیم کاستیک، سود جامد، هیدروکسید سدیم و… است. سود کاستیک سودا در صنایع مختلف کاربرد بسیاری دارد. و رطوبت هوا و کربن دی اکسید را به خود جذب می کند. به صورت جامد و مایع موجود می باشد. و یک ماده ی سفید و بی رنگ و بدون بو است و به شکل پرک شده و پولکی موجود است. و به شدت خورنده و سوزاننده است و باید با احتیاط آن را حمل کرد.

کاستیک سودا 98% با درجه ی خلوص بالایی که دارد در بین تولید کنندگان و صنایع از محبوبیت بالایی برخوردار است. حال این سوال مطرح می شود که اصلا این ماده چه کاربردی دارد؟ این ماده در بین عموم مردم کارایی خاصی ندارد ولی بیشترین کاربردش در صنایع است. و خرید و فروش آن بیشتر در میان تولیدکنندگان برخی از مواد هست. و اما چه صنایعی؟ حال به صورت اختصار مواردی را توضیح خواهیم داد؛ بیشترین کاربردش در صنعت کاغذ سازیست. ولی نخستین بار در صابون سازی از آن استفاده شد آن هم بخاطر ویژگی چربی بری قوی که دارد. از دیگر کاربردهایش:

  • صنایع چرم و نساجی
  • صنایع غذایی، کنسروی و شیر 
  • داروسازی، الکل سازی و مواد آرایشی بهداشتی
  • صنایع فلزی، آلومینیوم، شیشه، روی، گالوانیزه و آبکاری
  • صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
  • خنثی سازی اسید و باطری سازی
  • صنایع رنگرزی
  • تولید چرب گیرها و صنایع وابسته به آن 
  • نوشابه سازی، قند و شکر، روغن
  • صنعت پلیمر و پت

عوامل موثر بر کیفیت تولید کاستیک سودا، ماده ی اولیه ی آن است که همان سود مایع است که اگر درجه ی خلوصش پایین باشد کیفیت کاستیک سودا پایین می آید، برخی از تولیدکنندگان ناخالصی هایی وارد این محصول میکنند. از دیگر عوامل، نحوه ی بسته بندی این ماده است که اگر درست و اصولی بسته بندی نشود هوا و رطوبت را به خود جذب می کند و کارایی محصول را پایین می آورد. حمل و نقل و انبارداری و نداشتنش هم در کیفیت محصول تاثیر دارد.

مرکز فروش سود کاستیک سودا 98%

مرکز فروش سود کاستیک سودا 98%

مرکز فروش سود کاستیک سودا ۹۸٪ در راستای مشتری مداری و ارج نهادن به محصول خود، تمام تلاش خود را کرده است تا با بهترین تکنولوژی روز دنیا و زبده ترین افراد و بسته بندی های مناسب هر مشتری، محصول خود را ارائه دهد.

لطفا از هم اکنون جهت خرید و فروش و صادرات سود پرک، با بهترین کیفیت و کمترین قیمت با ما تماس بگیرید.