قیمت روز سود کاستیک سودا در بازار

سود کاستیک که آن را به نام های سود پرک، چربی گیر صنعتی و سدیم هیدروکسید نیز می خوانند یک ماده بسیار پر کاربرد و پر طرفدار است که محبوبیت بسیاری در بین صنعت گران دارد. این ماده جامد است و رنگی سفید را دارا بوده و با دانه های پرک شده و گرانوله و بدون بو موجود بوده که دارای ارزش بسیار فراوانی است. دمای ذوب بالا یکی از مزیت های این ماده است، همچنین قابلیت حل شدن آن در آب که با خارج شدن گرمای بسیاری همراه است از مشخصات این ماده می باشد. قیمت روز سود کاستیک سودا در بازار به عوامل مختلفی همچون نوع محصول، وزن آن و شرایط مختلف بازار بستگی دارد.

قیمت روز سود کاستیک سودا در بازار

اهمیت استفاده از سود کاستیک سودا

اهمیت استفاده از سود کاستیک سودا اهمیت استفاده از سود کاستیک سودا بسیار فراوان و ثابت شده است، مزایا و ویژگی های فراوان این ماده باعث شده که هیدروکسید سدیم در صنایع فراوانی استفاده شود.

استفاده از سود پرک در صنعت کاغذ سازی یکی از مهمترین و قدیمی ترین کاربردهای این محصول می باشد، تولید کنندگان از سود پرک برای تولید کاغذ استفاده می کنند زیرا این ماده موجب سفیدی و شفافیت بالای کاغذ شده و بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه می باشد.

در صنایع پتروشیمی و تولید نفت و گاز بسیار از سود کاستیک بهره می برند و این صنایع از مصرف کنندگان عمده آن می باشند که برای کارهای مختلف از جمله حفاری چاه های نفت از سدیم هیدروکسید استفاده فراوانی می کنند.

کاربرد سود کاستیک برای شستشو و نظافت نیز یکی دیگر از ویڗگی های آن است، به دلیل چربی زدایی بالای سود پرک از آن به جای مواد شوینده و شامپو در قالی شویی ها و دیگر مراکز استفاده می کنند

کاربرد فراوان آن در صنایع غذایی نیز بسیار شهرت دارد، در شستشوی انواع سبزیجات و میوه کاربرد بسیار داشته و برای تولید انواع لبنیات و نوشابه بسیار به مصرف می رسد.

راهنمای خرید سود کاستیک سودا

راهنمای خرید سود کاستیک سودا با استفاده از راهنمای خرید سود کاستیک سودا می توان خریدی عالی و مقرون به صرفه را داشت، سود پرک ماده ای بسیار پر سود و ارزشمند می باشد که کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع متنوع دارد، این ماده خنثی کننده اسید است و باعث تصفیه آلومینیوم می شود.

کاربرد سود کاستیک در صنایع کاغذ و پالپ و صنعت گسترده نفت و گاز بسیار گسترده و حائز اهمیت است، همچنین کاربرد آن در تولید الکل، استفاده از آن برای تلخی گیری زیتون و پخت مربا، لوله باز کنی، شستشوی ماشین آلات و مخازن، داروسازی، تولید سرامیک، تصفیه روغن، چرم سازی و دباغی، صنایع بازیافت و دیگر صنایع بسیار فراوان و ثابت شده است.

برای تولید انواع مواد شوینده و صابون، تولید انواع دارو و همچنین در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده از سدیم هیدروکسید کاربرد وسیع و گسترده ای دارد، قیمت سود کاستیک به فاکتورهای مختلفی از جمله برند تولید کننده محصول، حجم های معین آن، نوع بسته بندی و شرایط و نوسانات مختلف بازار بستگی دارد.