قیمت سدیم هیدروکسید جامد کاستیک سودا

قیمت سود پرک کرمانشاه در سایت ما بسیار مناسب و باور نکردنی بوده و شما می توانید انواع سدیم هیدروکسید جامد را در بسته بندی های با مرغوبیت و کیفیت بالا با قیمت های مناسب و ارزان در تعداد بالا سفارش داده و خریداری نمایید.

قیمت سدیم هیدروکسید جامد کاستیک سودا

مهمترین دلایل تولید سدیم هیدروکسید جامد

مهمترین دلایل تولید سدیم هیدروکسید جامد مهمترین دلایل تولید سدیم هیدروکسید کاستیک جامد این است که استفاده های زیادی در صنعت های مختلف کشورمان دارا بوده و  نقش بسیار پررنگ و سازنده‌ای را داشته و از اهمیت بسیار بالایی در تولید مواد مختلف در کشورمان برخوردار می‌باشد. هیدروکسید سدیم همچنین به عنوان سودا یا سود سوز آور شناخته می شود. در دمای اتاق، هیدروکسید سدیم یک جامد بی بو کریستالی سفید است که رطوبت هوا را جذب می کند. این ماده مصنوعی تولید شده است. هنگامی که در آب حل می شود یا با اسید خنثی می شود، مقادیر قابل توجهی گرما را آزاد می کند، که ممکن است برای احتراق مواد قابل احتراق کافی باشد.

هیدروکسید سدیم بسیار خورنده است. هیدروکسید سدیم به طور کلی به عنوان جامد یا رقیق شده در محلول 50٪ استفاده می شود.  این ماده شیمیایی برای تولید صابون، ریون، کاغذ، مواد منفجره، مواد رنگ کننده و فرآورده های نفتی استفاده می شود. همچنین در پردازش پارچه های نخی، شستشو و سفید کننده، تمیز کردن و پردازش فلزات، روکش اکسید، آبکاری و استخراج الکترولیتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده معمولاً در پاک کننده های تخلیه بخار تجاری یافت می شود. طبق استاندارد های جهانی، هیدروکسید سدیم یک ماده غذایی مستقیم است که به عنوان یک ماده بی خطر شناخته می شود و در آنجا به عنوان ماده کنترل کننده pH عمل می کند و دستورالعمل های تولید خوبی را دنبال می کند. جالب اینجاست که هیدروکسید سدیم برای استفاده از آن در معالجه بیماری پریون (همانطور که در بیماری گاو دیوانه و کورو اتفاق می افتد) مورد مطالعه قرار گرفته است. استفاده از این ترکیب نشان داده شده است که به طور مؤثر می تواند سطح پریون را در یک روش غیرفعال آزمایشگاهی کاهش دهد.

فروشنده سدیم هیدروکسید جامد در کشور

فروشنده سدیم هیدروکسید جامد در کشور فروشنده معتبر و مطمئن ما برای فروش سود پرک کلر پارس در مراکز و نمایندگی های مختلف کشور در واقع تمام اطلاعات لازم در مورد این ماده سازنده و مفید را به مشتریان داده و تولیدکنندگان مختلف در کارخانه‌های متنوع برای تولید مواد و نقش بسیار خوبی بین سودهای هیدروکسید جامد آن را خریداری کرده و با تخفیف های ویژه ای می توانند این محصول را دریافت کنند و از قیمت بسیار پایینی هم برخوردار می باشند.