قیمت سود مایع دولتی پتروشیمی اروند

سود مایع پتروشیمی اروند:

سود مایع اروند، توسط شرکت پتروشیمی اروند تولید می شود. این شرکت به عنوان مرکز مهم تولید سود مایع در کشور، شناخته می شود.

سود مایع از نظر ظاهری، سفید و شفاف است و در صنایع گوناگونی  کاربرد دارد و نقش مهمی ایفا می کند از جمله:

صابون سازی، تولید کاغذ، صنایع شیمیایی، استخراج نفت، تصفیه آب و فاضلاب، صنایع رنگرزی، صنایع چرم، تولید سفید کننده ها، در صنعت پارچه

سود مایع در مناطق سرد، متقاضی زیاد ندارد زیرا سود مایع در هوای سرد منجمد می شود.

قیمت سود مایع دولتی پتروشیمی اروند

دسته بندی سود مایع از نظر درصد خلوص

دسته بندی سود مایع از نظر درصد خلوص سود مایع با درصد خلوص ۴۸٪ و ۵۰٪ در بسته بندی های متفاوت به سراسر کشور ارسال می شود.

سود مایع یک ماده شیمیایی مایع، سفید روشن است که هیچ بویی ندارد و هم چنین به صورت درصد خلوص ۵۰٪ و ۳۳٪ نیز موجود می باشد. سود مایع ۵۰٪ در آب حل می شود و در اثر گرما منفجر می شود.

سود مایع ۵۰٪ به شدت قلیایی است که در صنایع مختلف، مصرف بالایی دارد. سود مایع در اثر برخورد با آلومینیوم، روی، شیشه واکنش نشان می دهد.

سود مایع پتروشیمی اروند و سود سوزآور ، بر اساس مدیران دولتی اداره می شود و بر روی محصول، دولت نظارت دارد به همین علت به آن سود مایع دولتی می گویند و فقط کارخانجاتی می توانند آن را دریافت کنند که مجوزهای لازم را داشته باشند.

مرکز فروش سود مایع پتروشیمی اروند

مرکز فروش سود مایع پتروشیمی اروند سود مایع توسط کارخانه ها و پتروشیمی های مختلفی، تولید می شوند به همین علت در بورس کالا عرضه می گردد تا به طور مستقیم به مصرف کنندگان واقعی برسد.

 

فروش سود مایع ۵۰ درصد کاربرد ها و مصارف گوناگونی دارد که در بخش های صنعتی و غیر صنعتی استفاده می شود. این محصول به صورت فله و عمده در سراسر کشور عرضه می شود.

قیمت سود مایع در ایران متغیر است و به عواملی مانند: قیمت مواد اولیه، هزینه حامل های انرژی، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد.

این محصول توسط کشتی ها به کشورهای دیگر صادر می شود. فروش سود مایع به دلیل تولید کمتر از میزان تقاضا، در بورس کالا انجام می شود که به دلیل قیمت مناسب آن در بورس، تقاضا زیاد دارد.

 

سود مایع محلولی پایدار می باشد. اگر سود مایع در معرض هوا قرار بگیرد از کیفیت آن کاسته می شود به همین علت قیمت سود مایع از سود پرک کمتر است.سود مایع در مقایسه با سود پرک، جا به جایی سخت تری دارد.

هم چنین خرید سود مایع از طریق بورس بسیار ارزان تر است و به صورت بشکه ای در اختیار خریداران قرار می دهند.