قیمت سود مایع 50 درصد پتروشیمی اروند

سود مایع یا همان سود سوزآور به نام سدیم هیدروکسید نیز شناخته می‌شود که دارای دو غلظت 31% و 50% می‌باشد. سود مایع پتروشیمی اروند با بهترین مواد اولیه درجه یک و با به کارگیری تجهیزات پیشرفته تولید شده و به بازار ارائه می‌شود. قیمت سود مایع پتروشیمی اروند با غلظت 50 درصد دارای نوساناتی در بازار است که عوامل زیادی از قبیل نوسانات ارزی، میزان تقاضای بازار و قیمت مواد اولیه مصرفی مسبب این نوسانات می‌باشند. مشتریان عزیزی که قصد استعلام قیمت این محصول را دارند می‌توانند با مجموعه ما ارتباط برقرار نمایند.

قیمت سود مایع 50 درصد پتروشیمی اروند

بارزترین مشخصات سود مایع 50 درصد

بارزترین مشخصات سود مایع 50 درصد در این قسمت با ما همراه باشید تا به معرفی جامع سود مایع 50 درصد و بررسی کامل مهمترین مشخصات آن بپردازیم تا شما قادر باشید با آگاهی کافی با توجه به نیاز خود به سهولت اقدام به تصمیم گیری و خرید نمایید. به طور کلی، سود مایع بی رنگ و بی بو می‌باشد که نقطه انجماد و جوش آن به ترتیب 4/4 و 145 درجه سانتیگراد است. لازم به ذکر است که این محصول دارای ویژگی های زیادی می‌باشد که مهمترین آنها را می‌توان موارد زیر بیان کرد:
احتمال وجود تغییرات شیمیایی شدید
مایعی تقریباً پایدار در صورت عدم وجود گرما
احتمال وقوع انفجار بر اثر شوک شدید و گرما
قابلیت بالای خورندگی در هنگام تماس یا پوست
حلالیت بالا در آب
حلالیت متوسط در اتانول، متانول و گلیسیرین
واکنش پذیری بالا با فلزاتی نظیر آلومینیوم، منیزیم، روی، کروم، برنز، برنج، قلع و مس
همچنین، جالب است بدانید که سدیم هیدروکسید دارای قابلیت واکنش پذیری بالایی با قندهای کاهنده مانند فروکتوز، مالتوز و گالاکتوز دارد و سبب تولید دی اکسید کربن می‌شود. در زمانی که دما به کمتر از 18 درجه سانتیگراد برسد ویسکوزیته سود مایع شدیداً کاهش می‌یابد.
ابن نکته حائز اهمیت است که شرایط انبارداری و نگهداری سود مایع در کیفیت آن بسیار تأثیرگذار است. برای توضیح بیشتر باید متذکر شویم که این محصول هنگامی که در مجاورت هوا و فلزاتی همچون آهن قرار گیرد بسیار واکنش پذیر می‌شود و می‌بایست حداقل تماس با آنها را داشته باشد تا عمر نگهداری آن طولانی شود.

فروش مستقیم سود مایع پتروشیمی اروند

فروش مستقیم سود مایع پتروشیمی اروند فروش سود مایع پتروشیمی اروند با کیفیتی بالا به صورت کاملاً مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای با قیمتی بسیار مناسب در سطح عمده و خرده توسط مجموعه ما انجام می‌شود. لازم به ذکر است که مجموعه ما رضایت مشتریان را اولویت خود قرار داده و به این منظور مشتریان عزیزی که قصد خرید دارند می‌توانند به دو روش آنلاین از فروشگاه اینترنتی ما و حضوری با مراجعه به مجموعه ما نسبت به خرید خود اقدام نمایند.