قیمت سود پرک اصفهان 98 درصد صادراتی

از جمله ترکیبات شیمیایی که صنایع بسیار زیادی وابسته ی آن است و کاربرد زیادی داشته، سود پرک اصفهان می باشد.

اطلاعات ایمنی سود پرک اصفهان

سود پرک، یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک اکسید کننده قوی در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

با این حال، همان طور که در مورد تمام مواد شیمیایی قوی مثل سود پرک باید در نظر گرفت، باید به ایمنی‌ های لازم احتراز کرد؛ در زیر به برخی از ایمنی ‌های مرتبط با سود پرک اشاره می ‌شود:

قابل احتراق: سود پرک یک ماده شیمیایی است که در شرایط دمای بالا، ممکن است قابل احتراق شود، با توجه به این خاصیت، باید از استفاده آن در اطراف آتش و هر گونه منبع حرارت خودداری کرد.

خنثی ‌کردن: در صورتی که سود پرک با آب در معرض تماس قرار گیرد، باعث ایجاد گاز کلر می‌ شود؛ لذا، در صورتی که به صورت تصادفی آب روی سود پرک ریخته شد، باید کاملاً پاک شود و از روش‌ های مناسب برای خنثی کردن این ماده استفاده شود.

سمی بودن: همچون بسیاری از ترکیبات شیمیایی، سود پرک نیز در صورت مصرف ناصحیح و یا در صورت ورود به دستگاه خودرو های الکتریکی یا اتومبیل‌ های هیبریدی و موتور های الکتریکی خطرناک است و ممکن است عوارض جانبی ناشی از استفاده غیر صحیح داشته باشد.

ذخیره‌ سازی: سود پرک باید در محل ‌های خشک و محافظت شده از نور و دمای بالا (بیشتر از 50 درجه سلسیوس) نگهداری شود؛ همچنین از مخازن شیشه‌ ای برای ذخیره‌سازی آن استفاده نکنید، چون خطر شکستن و لو رفتن مواد آن وجود دارد.

بهترین بسته بندی برای نگهداری این محصول، بسته بندی های لمینتی دوجداره است که از نفوذ رطوبت به داخل محصول جلوگیری می کند؛ همچنین لازم به ذکر است بدانید، سود پرک جاذب رطوبت است و در این صورت امکان فاسد شدن آن وجود دارد.

کاربران باید همواره از دستکش‌ ها، کفش ‌های محافظ و ماسک برای حفاظت از بدن خود در برابر احتمالات ناخواسته استفاده از سود پرک محافظت کنند.

در صورت تماس با سود پرک، لازم است که محل آلوده شده به آب شسته‌ شود، در هر حالاتی بهتر است که پیش از استفاده از سود پرک، دستور العمل‌ های ایمنی و اطلاعات حفاظتی مرتبط با آن را به دقت مطالعه کنید.

خرید عمده سود پرک اصفهان

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم، سود پرک در صنایع متعددی مورد استفاده قرار می گیرد؛ بنابراین، از دلایل خرید عمده سود پرک هم همین موضوع می باشد.

در حال حاضر اصفهان به دلیل دارا بودن شهرک های صنعتی متعدد، یکی از بزرگترین تامین کنندگان سود پرک محسوب می شود و از دلایل اصلی خرید محصول در حجم بالا، می توان موارد زیر را نام برد:

  • استفاده در فرایندهای صنعتی: بسیاری از صنایع از جمله فلزی، شیمیایی، الکترونیک، آتش‌نشانی و … به سود پرک احتیاج دارند و به دلیل مساعد بودن قیمت آن نسبت به سایر اکسید کننده‌ ها، باید در مقیاس عمده تهیه شود.
  • آتش نشانی و نجات: سود پرک برای خاموش کردن آتش و کنترل آتش سوزی ‌ها استفاده می ‌شود و در محیط‌ هایی که خطر حریق بالا است، باید به طور عمده خریداری ‌شود.
  • استفاده در خودرو و موتور های الکتریکی: در این روز هایی که بیشتر ماشین ‌های دیزلی و بنزینی تبدیل به خودرو های الکتریکی می ‌شوند، افزایش استفاده از سود پرک برای تمدید عمر باتری‌ های‌ الکتریکی به وفور مشاهده می شود که با افزایش تولید این خودرو ها، نیاز به خرید سود پرک نیز افزایش می ‌یابد.

کاستیک سودا یا سدیم کربنات، ماده ‌ای شیمیایی با محلول قلیایی قوی است که در زمینه ‌های مختلفی از جمله صنایع شیمیایی، صابون سازی، کاغذسازی و پالایش نفت استفاده می ‌شود.

در واقع خرید عمده برای همه این صنایع که مصارف بسیار بالایی دارند، بهترین گزینه است؛ زیرا در صورتی که مشتری در حجم بالایی محصول را سفارش دهد، هزینه های کمتری را متحمل می شود.

در واقع در روش خرید عمده، هزینه های حمل و نقل و بسته بندی به صورت چشمگیری کمتر شده و همین موضوع یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در کاهش نرخ فروش محصول است.

چنانچه شما هم در حجم بالا به این محصول نیاز داشته باشید، بهتر است خرید خود را با توجه به نیازتان در بسته بندی های 25 کیلو گرمی یا به صورت جامبو بگ خریداری کنید.

تولید کننده سود پرک اصفهان

شرکت ‌های صنعتی از اصلی ترین تولید کننده های سود پرک در شهر های مختلف کشور از جمله اصفهان هستند که فرآیند تولید را با استفاده از پروسه ساده تر و یا بهینه تری انجام می ‌دهند.

در فرایند تولید کاستیک سودا، مواد اولیه از جمله سدیم کربنات با هیدروژن کلرید ترکیب شده تا به نهایت به کلرید سدیم (نمک) تبدیل شود.

در مرحله بعد، این کلرید سدیم با آب ترکیب شده و الکلی استخراج می ‌شود تا به سود پرک تبدیل شود.

این تولید کنندگان، سعی در بهبود‌ بخشیدن به راندمان و کیفیت تولید، همچنین کاهش هزینه‌ های تولید دارند.

برخی از این شرکت ها از فناوری های جدید و نوینی به عنوان مثال فناوری های نانو و یا استفاده از انرژی های تجدید پذیر مثل باد و خورشید در فرآیند تولید استفاده می‌ نمایند.

در کنار تمام این موضوعات، تولید کنندگان سود پرک معمولاً برای صرفه جویی در مصرف آب و بهبود تولید، از رسانه ‌های دیجیتال و هوش مصنوعی نیز استفاده می کنند.

با استفاده از دستگاه‌ ها و سیستم ‌های اتوماسیون شده، قابلیت مانیتورینگ دقیق تولید و همچنین داده‌ های دقیق مربوط به میزان مصرف انرژی و مواد اولیه را به دست می ‌آورند.

به طور خلاصه، تولید کنندگان ایرانی با به کارگیری فناوری‌ های پیشرفته و بهره‌ گیری از مدیریت منابع بهینه، سعی در بهبود و بهینه ‌سازی فرآیند تولید و رشد بیشتر در صنعت تولید کاستیک سودا را دارند.

یکی از همین تولید کنندگان که همواره در راستای اهداف خود که اصلی ترین آن، رضایت مشتری است، در تلاش بوده و همواره بهترین و خالص ترین نوع از این محصول را در بسته بندی های درجه یک، ارائه می دهد.

شما عزیزان و سروران گرامی که قصد خرید سود پرک خالص را دارید، به راحتی می توانید فقط با چند کلیک ساده، محصول مورد نظر خود را در حجم دلخواه سفارش دهید.

همچنین اگر جز تاجران هم باشید، در صورت سفارش عمده، خرید این محصول حاشیه سود بیشتری برایتان خواهد داشت.

لازم است قیمت تقریبی این محصول را جهت اطلاع رسانی به شما عزیزان در این مقاله ارائه دهیم که حدودا فروش آن با نرخ 968.000 الی 1.560.000 تومان انجام می شود.

چنانچه قصد دارید اطلاعات تکمیلی بیشتری را دریافت کنید، با شماره های زیر، تماس حاصل فرمایید.