قیمت سود پرک ایرانی

سود پرک ایرانی یکی از باکیفیت ترین و پرکاربرد ترین سود های صنعتی تولید شده بوده که با قیمت مناسب به کشور های دیگر نیز صادر می شود.

انواع سود پرک

همانطور که می دانید و در مطالب قبلی برای شما بسیار عنوان کردیم، سود پرک دارای نام های زیادی در بازار های فروش می باشد که به سبب کاربرد بسیار زیادی که در صنایع مختلف دارد، تحت عنوان سود صنعتی نیز شناخته می شود.
سدیم هیدروکسید که نام علمی سود پرک می باشد به دو صورت مایع و جامد موجود بوده که سود جامد ان به شکل ورقه هایی سفید رنگ بوده و به همین دلیل به ان سود پرک گفته می شود.
البته بسیار مهم است که بدانید سود پرک جامد نیز از تبخیر همان سود مایع تولید می شود.

سود پرک ایرانی از بهترین و پرکاربردترین سودهای صنعتی تولید شده است.به دلیل داشتن قیمت مناسب به کشورهای دیگر هم صادر می شود.

سودپرک کاربرد زیادی دارد ودر تهیه صنایع مختلف کارایی متفاوتی دارد، به اسم سود صنعتی شناخته شده است.

سدیم هیدروکسید به دوصورت جامد و مایع وجود دارد، که سودجامد آن به صورت ورقه هایی سفیدرنگ می باشد به همین علت به آن سود پرک گفته می شود.

نکته مهمی که بایستی بدانیم است که سود پرک جامد از تبخیر سود مایع تولید می کنند.

قیمت سود پرک ایرانی

سود پرک در شرکت های تولیدی مختلف، طی فرآیند های متفاوتی و طبق استاندارد های روز دنیا تولید می گردند که هر کدام از آن ها برای استفاده در صنایع خاصی مفید می باشند.

  • سود کاستیک
  • سود پرک خوراکی
  • سود مایع
  • کاستیک سودا
  • سود پرک
  • هیدروکسید سدیم
  • سود پرک جامد
  • سود سوز آور

انواع سود های نام برده شده در بالا، دارای کاربرد های بخصوصی در صنعت می باشند که در ادامه مطلب درباره این کاربرد ها به طور مفصل صحبت خواهیم نمود.

سود پرک در شرکت های مختلف، طی فرایندهای زیادی و طبق استانداردها تولید می گردند، که هر کدام در صنایع خاصی مفید می باشند.

انواع سود:

_سودکاستیک

_سودپرک خوراکی

_کاستیک سودا

_هیدروکسید سدیم

_سودپرک جامد

_سود مایع

_سود سوزآور

_سودپرک

سودهایی که نام برده شد، هر کدام کاربرد خاصی در صنعت دارند.

سود پرک

سود پرک ایرانی

در ایران شرکت های تولیدی بسیار زیادی هستند که طی فرآیند های مختلفی سود مایع را به سود پرک جامد تولید می کنند و محصولات خود را به کشور های دیگر نیز صادر می کنند.
از جمله فرآیند های مورد استفاده برای تبدیل سود مایع به سود جامد و تولید سود پرک می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • فرآیند سودا-آهک
  • فرآیند کلر-قلیا
  • فرآیند ممبران

هر کدام از فرآیند های نامبرده شده در بالا به شکلی خاص، سود مایع را به ورقه هایی سفید رنگ و پولکی شکل تبدیل می کنند که تحت عنوان سود پرک در بازار ها عرضه می گردند.
سود پرک ایرانی یکی از بهترین و باکیفیت ترین سود های صنعتی تولید شده و موجود در بازار های جهانی می باشد.

هر کدام از فرآیندهای نام برده شده در بالا، به شکل خاصی سود مایع را به ورقه هایی سفید رنگ و پولکی تبدیل می کنند که تحت عنوان سودپرک در بازارها عرضه می گردند.

سود پرک ایرانی از نظر کیفیت در بازارهای جهانی کم نظیر هست.

سود پرک

قیمت سود پرک

سود پرک امروزه به شکل های مختلفی عرضه می گردند.
شما می توانید برای خرید سود پرک به فروشنده های این محصولات مراجعه کنید و آن ها را در کیفیت ها و قیمت های مختلفی خریداری نمایید.
شما همچنین می توانید از طریق فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی نیز مدل های مختلفی از این محصولات را سفارش دهید.
یکی دیگر از راه های خرید این محصولات مراجعه به وب سایت های فروش این محصولات بوده، که از این طریق شما می توانید مستقیما با تولید کننده های این محصولات ارتباط بگیرید و آن ها را با قیمت کارخانه تهیه نمایید.

مشتریان برای تهیه ی سود پرک، می توانند به فروشنده های محصولات مراجعه و آن ها را در کیفیت ها و قیمت های مختلف خریداری نمایند.همچنین با استفاده از وب سایت های فروش می توانند با تولیدکننده های این نوع از محصولات ارتباط برقرار کنند و بدون واسطه، با قیمت کارخانه محصول های مورد نظر را خریداری نمایند،و با این روش می توانند سود بیشتری به دست بیاورند.

آشنایی با راه های تجارت پر سود سود پرک

سود پرک به عنوان ماده اولیه صنعتی دارای قیمت متفاوتی هستندو تجارت آن بسیار پر سود می باشد و سودهای پرک که درصد خلوص آنها كم است ارزان تر هستند و آنهایی که درصد خلوصشان بالاتر است گران تر هستند چین قطب تولید سود پرک درقاره اسیا می باشد.خرید سود پرک وارداتی چینی ارزان و سودآور خواهد بود.چون تولید چین بسیار زیاد است و هزینه تولید آن ها کم تر از سایر کشورهاست، بنابراین صادرات این محصول را به قیمت پایین تری انجام می دهند.

آشنایی با راه های تجارت پر سود سود پرک

بزرگترین شرکت تولید سود پرک ایرانی در خاورمیانه

ایران به دلیل آنکه صاحب نفت و گاز است، صاحب صنایع پتروشیمی می باشدو یکی از تولیدکنندگان کاستیک سودا و سود جامد پرک در جهان است.

بزرگترین شرکت تولید سود پرک ایرانی در خاورمیانه

این حجم از تولید علاوه بر تامین نیازهای داخلی موجب شده است که کشورمان ایران به صادرات سود جامد پرک نیز بپردازد.سود پرک بندر امام محصول استراتژیک و با کیفیتی است که تولید تناژ بالایی را در ۴خط تولید دارد وبا بکارگیری متخصصان کارامد، از بزرگ ترین شرکت های مطرح در تولید سود می باشد.اگر که از تولیدات داخلی حمایت بشود و از واردات بی جا جلوگیری بشود شرکت های ایرانی، بهتر می توانند عمل کنند.