قیمت سود پرک صنعتی | قیمت سود پرک صادراتی

برای آشنایی با سودپرک در یک نگاه سودپرک یا سود سوزآور ماده ای است به صورت پرک و پولکی مانند ، رنگ آن سفید بوده و بسیار جذب کننده رطوبت می باشد و در هنگام حل شدن در آب حرارت زیادی ایجاد می کند و محلول حاصل قلیایی بوده و به شدت خورنده است.

سود پرک دارای کاربرد وسیع در تهیه مواد شیمیایی گوناگون ، خنثی کننده در تصفیه نفت ، کاغذ سازی ، صنعت شوینده ها و صابون ، تصفیه روغن های خوراکی ، احیای ستون های مبادله یونی و … کاربرد دارد.

سودپرک یا سود کاستیک از سود مایع پتروشیمی ها تولید میگردد که بر اساس سیستم تولید نوع درجه ۱ و درجه ۲ میباشد.

البته سودپرک چینی نیز وجود دارد که متاسفانه بر خلاف درصد خلوص ۹۸% قید شده روی بسته بندی خلوص زیر ۴۹% دارد

قیمت سود پرک صنعتی در بازار های فروش با معیار های مختلفی تعیین می گردد. سود پرک صادراتی معمولا از کیفیت و همچنین قیمت بالاتری بهرمند می باشد.

امروزه در ایران کارخانه های تولیدی معتبری هستند که انواع سود کاستیک را تولید می نمایند.

این کارخانه ها با استفاده از ماشین آلات و خط تولید مدرن و استاندارد، این ماده را از سدیم هیدورکسید مایع تولید می نمایند.

ایران یکی از بزرگترین تولید کننده های سود سوز آور مایع و یا جامد در جهان می باشد.

سدیم هیدروکسید یک ماده شیمیایی است که نام عامیانه آن سود سوز اور بوده و به لاتین بنام سود کاستیک شناخته می شود.

سود کاستیک در دو نوع جامد و مایع موجود می باشند که سود کاستیک جامد از سود مایع تولید می شود.

سود مایع پس از تبخیر شدن و تبدیل شدن به سود جامد به شکل پولک و یا گرانول در می آید که به آن ها سود جامد پرک و یا سود جامد گرانول گفته می شود.

قیمت سود پرک صنعتی | قیمت سود پرک صادراتی

تولید سود پرک

تولید سود پرکبا بهره‌گیری از ماده اولیه یعنی سود مایع که به روش ممبران (غشا) یا دیافراگم در پتروشیمی و واحدهای بزرگ معتبر و کشور، تولید می‌شود، سود پرک پارس سود تولید می‌شود. ابتدا سود مایع ۵۰% توسط تانکرهای مخصوص به کارخانه‌های تولید سود کاستیک پرک منتقل می‌شود پس از آن سود مایع طی فرآیند تولید در خطوط تغلیظ، ضمن  تبخیر آب موجود در آن و طی مراحل و با دقت و نظارت دقیق به سود جامد پرک با خلوص %۹۹-۹۸% تبدیل می‌گردد.
از سود پرک به سبب کیفیت و مزیت های فراوانی که دارد، به عنوان یک ماده اولیه ضروری در بسیاری از صنایع استفاده می شود.سود پرک دارای ویژگی های منحصر بفردی بوده که برخی از این ویژگی ها را در اینجا برای شما عنوان می کنیم.
سود پرک سفید رنگ است
این ماده بدون بو و شفاف می باشد
سود پرک به شکل پولک می باشد
نقطه ذوب سود پرک 321 درجه است
نقطه جوش ان 385 درجه است

    سود پرک صادراتی

    صادرات سود پرک با غلظت و کیفیت 98 درصد به کشورهایی همچون عراق به دلیل تقاضای گسترده ای که در این زمینه دارد، به شکلی متنوع در حال انجام است. کارایی بی نظیر انواع مدل سود پرک موجب گردیده که در زمینه های متعددی از این ماده شیمیایی بهره گیری شود که برای مردم باصرفه تر نیز واقع گردد.

    کالاهایی که عنوان صادراتی را با خود به یدک می کشند معمولا نسبت به دیگر نمونه از کیفیت و ظاهر بهتری برخوردار بوده و در عین حال تنوع بیشتری را هم شامل می شوند.
    سود پرک صادراتی را نیز می توان در این زمره به شمار آورد به ویژه آن که توسط برندهای معروف و معتبری هم در بازار توزیع می گردد مانند نیروکلر، گوهر شیمی، آزما و… .
    صادرات سود پرک با کیفیت 98 درصد به دلیل نقش سازنده و مهمی که در تولیدات متنوع و گسترده را دارد، بازار داغی را در کشورهای دور و نزدیکی چون عراق را شامل می شود.

    همانطور که در مطالب پیشین نیز به این موضوع اشاره شد با کمک سود پرکی که از غلظت و قوام 98 درصد برخوردار هستند می توان تولیداتی گسترده در زمینه مواد خوراکی و غیر خوراکی را ایجاد نمود.
    این موضوع به خوبی مشخص می سازد که سود پرک تا چه اندازه می تواند در بهینه سازی مصارف مختلف کارآمد و سودمند واقع گردد.

    جالب است بدانید که سود پرک نقش مهمی را در پاکسازی و برطرف نمودن آلودگی را دارند به همین دلیل نیز در تولید مواد شوینده و صابون سازی از این ماده شیمیایی بهره گیری می شود. قیمت جهانی سود پرک صنعتی یکی از مسائل حائز اهمیت در اکثر صنایع میباشد .

      قیمت سود پرک

      قیمت سود پرکفروش سود پرک مرغوب در انواع و اقسام مختلف اگر از طریق نمایندگی مستقیم شرکت انجام گیرد، از نرخ قیمت ارزان و مناسب تری برخوردار خواهند بود زیرا:

      1. گستردگی تنوع بهتری را شامل می شوند.
      2. به خوبی با موارد کاربرد سود پرک آشنایی دارند.
      3. به دلخواه خریدار به بسته بندی سود پرک می پردازند.
      4. امکان ثبت سفارش اینترنتی و آنلاین وجود دارد.
      5. در هر ساعت از شبانه روز می توان اقدام به خرید محصول نمود.
      6. امکان دریافت مشاوره پیش از خرید وجود دارد.در هر صورت ما در زیر به بررسی قیمت این محصول از چند تولید کننده مختلف میپردازیم .

      سود سوز آور 

      تولید کننده: پتروشیمیکشور: ایران

      حداقل سفارش: 500 کیلوگرم

      قیمت : 50 دلار آمریکا 



      روش تولید سود پرک

      سود پرك يا همان  (سديم هيدروكسيد) بيش از ٩٥ درصد ظرفيت توليد كار وسود پرك كريستال و سود پرك پتروشيمي ميباشند تقريبا ١٠٠ درصد ظرفيت توليد سديم هيدروكسيد (سود كلينيك يا سود پرك ) برا اساس فرايند هيدروليز آب نمك ميباشد.امروزه به طور كلي سه روش براي توليد سود پرك به صورت مرسوم وجود دارد كه به شرح زير است:                          

      ١-روش ممبران (غشايي): در واقع يك نوع تكنولوژي جديد ميباشد تفاوت اين روش با روش ديافراگم در اطراف هر يك از الكترود هاي قرار گرفته در محلول به جاي ديافراگم توسط غشاء احاطه شده است.  سود پرك كريستال و سود پرك پتروشيمي ميباشند               ٢-روش ديافراگم :با استفاده از روش سلوب ديافراگمي ،كلر ،سود كاستيك ، و هيدروژن به صورت هم زمان توليد ميشوند آب نمك اشباع به بخش آند سلول جايي كه گاز كلر آزاد ميشود وارد ميگردد ٣-روش مركوري(جيوه ايي) : در اين روش كه به اسم فرايند  كستنر، كلنر نيز شناخته ميشود ،محلول اشباع آب نمك در بالاي يك لايه نازك از جيوه قرار ميگرد. كه جيوه به عنوان كاتد ايفاي نقش ميكند و با سديم توليد شده در محلول برهم كنش نموده و تركيب مخلوطي از سديم و جيوه (آمالگام) به دست مي آيد.آمالگام سديم -جيوه به طور پيوسته از رآكتور خارج شده و با آب واكنش ميدهد.و منجر به تجزيه اين مخلوط به سديم هيدروكسيد ،هيدروژن و جيوه ميشود. جيوه بدست آماده به فرايند جيوه ايي بازگردانيده ميشود و كلر تشكيل شده در آند به شكل گاز از راكتور خارج ميشود. روش جيوه ايي به دليل نگرانيهاي زيست محيطي و مسموميت هايي كه به خاطر جيوه در كشورهاي مختلف به وجود آمده است منسوخ گرديده.قيمت سود پرك هم به موارد قابل توجهي مرتبط ميباشد

      قیمت سود پرک صنعتی

      قیمت سود پرک صنعتی مسئله ای که شرکتهای صنعتی به اهمیت آن واقف هستند، قیمت سود پرک در بازار است. چرا که بسیاری از صنایع در میانه ی مسیر تولید خود به هر ترتیبی به سود پرک نیاز پیدا می ‌کنند. از صنایع لبنی گرفته تا صنعت پارچه و تولید کاغذ، از تولید آلومینیوم گرفته تا صنایع شوینده. سود پرک ماده ای است که همه ی این صنایع در روند تولید خود به آن نیاز دارند و نوسان قیمت سود پرک در بازار می ‌تواند موجب نگرانی های آنها نیز بشود. 

      بهترین مارک سود پرک در بازار

      بهترین مارک سود پرک در بازاربهترین مارک سود پرک در بازار را می توانید از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. 

      در مراکز خرید و فروش انواع مواد شیمیایی، این امکان برای مشتری وجود دارد که در پی بهترین برند و همچنین تولیدکننده باشد و آن را پیدا نماید. در این مراکز فروشگاه های متعددی در این حوزه فعالیت می کنند و از برندها و مارک ها متفاوتی سود پرک را عرضه می دارند. 

      از این بازارها می توان سود پرک شرکت هایی مانند: 

      • کارخانه صدرا شیمی 
      • کارخانه پترو گوهر پارس 
      • کارخانه سوکا شیمی 
      • کارخانه اکسین سود 
      • کارخانه آراکس شیمی 
      • و غیره 

      را تهیه کنید. بیشتر شرکت هایی که در کار تولید انواع کالا می باشند، در پی خرید این گونه از ماده شیمیایی می باشند. این کارخانه ها در جای جای ایران فعالیت می کنند و سود پرک را در انواع مختلف و کیفیت های گوناگونی عرضه می دارند. 

      هر چه سود پرک دارای خلوص بیشتری باشد، کارایی فراوانی پیدا می کند و به همین دلیل، کارخانه های تولیدی آن را به همین اساس دسته بندی و درجه گذاری می نمایند و روانه بازار می کنند. 

      در بازار خرید و فروش این گونه از عنصر، نمایندگی شرکت های تولیدی هم حضور پر رنگی دارند. از آن ها می شود انواع سود پرک را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. 

      سود پرک تضمین شده را قادر خواهیم بود که از این شعبه های تولیدی ها خریداری کنیم. 

      بهترین مارک سود پرک آن شمار از کارخانه هایی می باشند که با درصد بالایی سود پرک را به دست مشتریان خود می رساند. 

      مرکز معتبر پخش سود پرک صنعتی

      مرکز معتبر پخش سود پرک صنعتیدر شهرهای مختلف کشورمان مراکز گوناگونی است که در آن پخش سود پرک صنعتی انجام می شود. 

      در این مراکز معتبر سود پرک کارخانه های مهم و با اعتبار عرضه می گردد که خریدار به راحتی می تواند بهترین نوع محصول را به دست آورد. سود پرک را عموماً کارخانه هایی تهیه می کنند که از آن سرامیک، لعاب شیشه، کاشی، مواد غذایی، مواد شیمیایی و غیره تولید می کنند. 

      حتی این سود، برای ورزش هم مفید است. کاربرد بالای آن یکی از دلایل اصلی استفاده در صنایع مختلف می باشد. 

      با همه این ها مالکان صنایع برای خرید بیشتر به کارخانه ها مراجعه می کنند. در کارخانه ها سود پرک را در گونه های متفاوتی عرضه می نمایند و از آن جا صاحبان صنایع قادر خواهند بود که طبق آن چه نیاز دارند، خریدشان را انجام دهند. 

      البته امروزه کارها تا اندازه زیادی راحت تر شده است. می توان در این خصوص گفت که از جمله مراکز معتبر پخش صود پرک صنعتی، اینترنت می باشد. فروشگاه های گوناگونی در این فضا وجود دارند که عرضه کننده این محصول بسیار کاربردی می باشند. بیشتر کارخانه های تولید کننده سود پرک هم دارای وبسایت های تخصصی فروش می باشند که از آن طریق هم می شود این محصول را تهیه و خریداری کرد. 

      کارخانه تولیدی انواع مدل سود پرک

      کارخانه تولیدی انواع مدل سود پرک کارخانه تولیدی انواع مدل سود پرک در شهرهای گوناگونی فعالیت می کند. در بالا به چند کارخانه نام آشنا اشاره نموید. 

      خرید انواع سود پرک صنعتی از نمایندگی های این کارخانه ها در بازار مقدور می باشد. سود پرک صنعتی ارزان قیمت را هم این نمایندگی ها عرضه می دارند. آنان در انواع گوناگونی اقدام به فروش می نمایند. 

      لیست قیمت روز سود پرک صنعتی را هم می توان از شعب مختلفی که کارخانه ها در شهرهای متفاوتی که دارند، به دست آورد. 

      همچنین باید افزود، سود پرک همان قدر که مفید می باشد، به همان میزان نیز خطرناک است و ممکن است برای کسانی که بدون در نظر داشت ملاحظات ایمنی به آن دست بزنند، آسیب های جدی این ببیند. به همین منظور است که کارخانه تولیدی انواع سود پرک، آن را پس از تولید و یا برای انتقال، در بسته بندی های استاندارد انتقال می دهد. در این خصوص آنان از کیسه های خاصی استفاده می کنند که نگذارد محصول در آن به هم بچسبد و خاصیت خود را از دست بدهد. 

      کارخانه های تولیدی متعددی که در گوشه و کنار کشورمان فعالیت می نمایند، سود پرک را که مصرف عمومی ندارد، تنها برای صنایع مختلف به صورت عمده ارائه می دهند. آنان همچنین صادر کننده این گونه از محصول به کشورهای گوناگونی با کیفیت های مختلفی می باشند.