قیمت سود پرک کاستیک سودا نیرو کلر

سود پرک دارای ظاهری بلوری شکل ، بی بو و دارای رنگ سفید یا شیری است ، اصولا به صورت جامد می باشد و به فرم ورقه ای شکل است.
یک ماده قلیایی و بازی قوی می باشد که دارای خاصیت خورندگی است و در صنایع مختلف کاربرد دارد و به همین علت صادرات سود پرک به ترکیه ، امارات و دیگر کشورها در ایران صورت می گیرد.
سود پرک نیرو کلر یکی از انواع سود پرک های با کیفیت هستند.

قیمت سود پرک کاستیک سودا نیرو کلر

عوامل موثر بر کیفیت سود کاستیک پرک

عوامل موثر بر کیفیت سود کاستیک پرک سود پرک در واقع همان هیدروکسید سدیم است که قدرت جذب بالای  رطوبت را دارد ، به همین خاطر باید از پوشش محافظتی بالایی برای حمل و نقل آن استفاده کرد ، قابلیت انحلال در آب را دارد ، در واقع از تبخیر سود کاستیک مایع بوجود می آید ، دمای نگهداری آن باید کمتر از 40 درجه سانتیگراد باشد .
سود پرک سوز آور به علت واکنش پذیری بالای خود و قدرت حل شدن خود در آب ، اتانول و گلیسیرین باید از دیگر مواد شیمیایی مثل اسید ها ، مواد آلی ، فلزات و مواد منفجره  جدا گانه نگهداری شود.
دارای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف است مثل:
صنایع کاغذ سازی ، صنایع پتروشیمی ، در موارد خوراکی که در تولید مواد لبنی و نوشابه از آن بهره می گیرند و هم چنین برای شستشوی میوه و سبزیجات ،  تصفیه آب و آلومینیوم  ، خنثی سازی اسید ، صنایع دارویی ، قالیشویی ها ، تولید صابون و مواد شوینده به علت قدرت بالای چربی زدایی ، مصارف خانگی جهت شستشو و تمییز کاری ، صنایع تولید سرامیک ، تصفیه روغن ، تولید الکل ، چرم سازی و دباغی ، تولید مواد منفجره ، فرآورده های نفتی ، پردازش پنبه و فلزات ، آبکاری الکترونیکی ، استخراج نفت و گاز ، تولید آفت کش ها و….
سود پرک دارای خاصیت خورندگی بالایی است پس هنگام استفاده از آن باید از دستکش استفاده کرد چرا که در اثر تماس با پوست سوزندگی زیادی ایجاد می کند.
عوامل زیادی در کیفیت سود کاستیک پرک تاثیرگذار است مثل درصد خلوص ، مواد اولیه کاربردی ، کیفیت ماشین آلات به کار رفته در تولید آن و….

 

 

 

 

 

فروش سود پرک نیرو کلر به صورت کیسه ای

فروش سود پرک نیرو کلر به صورت کیسه ای سود پرک به علت کاربرد بالای آن در صنایع  و مصارف مختلف و هم چنین تقاضای بالای آن توسط کارخانه های زیادی تولید و به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می شود یکی از انواع سود پرک های مطرح ، سود کاستیک نیرو کلر است.
بازار فروش سود پرک کیسه ای نیرو کلر سود آور است و از رونق خوبی برخوردار است.
قیمت سود پرک بستگی به عوامل مختلفی دارد و ثابت نیست و قیمت عمده سود پرک ارزان تر و به صرفه تر خواهد بود .
برای خرید این محصول راه های زیادی از جمله خرید و فروش اینترنتی وجود دارد ، که شرکت تولیدی سود کاستیک نیرو کلر در سایت خود انواع این سود در اندازه های مختلف  به صورت کیسه ای برای مصارف مختلف با کیفیت و قیمت عالی برای خریداران داخلی و خارجی به نمایش گذاشته  است ، که با تماس با کارشناسان  می توان از قیمت لحظه ای این محصول آگاه شوید و لذت یک خرید خوب را تجربه کرد.