قیمت سود پرک گوهر در بازار بورس کالا

سود پرک گوهر، یک ماده شیمیایی با درجه خلوص بالا بوده که همین موضوع آن را در صنایع مختلفی، پر کاربرد نموده است.

آنالیز سود پرک گوهر

سود سوز آور که با نام سود پرک در کل دنیا شناخته می ‌شود، جز محصولات تولید شده در پتروشیمی های کشور ما بوده و سود پرک گوهر یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصول می باشد.

آنالیز سود پرک گوهر شیمی نشان می دهد که این محصول معمولا درجه خلوص بین ۹۸ تا ۹۹ درصد داشته که ۵۰ درصد ماده تشکیل دهنده آن از سود مایع است.

صنایع مختلفی مانند کاغذ سازی، چرم سازی، پلاستیک سازی، صنایع پتروشیمی، مواد غذایی و غیره آن ها را استفاده می کند.

این محصول شکل ظاهری سفید رنگ داشته و فاقد هر نوع ماده خارجی و ناخالصی می باشد.

لازم است بدانید مواد تشکیل دهنده این محصول شامل جیوه، آرسنیک، هیدروکسید سدیم، سولفات، آهن، آلومینیوم، سایر فلزات سنگین و غیره می باشد که تمام آن ها باعث شده محصولی به دست آید که بتواند کاربرد های صنعتی تجاری و شیمیایی زیادی داشته باشد.

این محصول قابلیت انحلال در آب را داشته و در صورت ترکیب شدن با اسید و آب می تواند گرما و حرارت بسیار زیادی را تولید نماید.

همچنین این محصول قابلیت اشتعال پذیری نداشته، بنابراین خطرات آتش سوزی را به همراه ندارد.

نام های مشابه دیگر این محصول کاستیک سودا یا هیدروکسید سدیم می باشد، که در دمای ۳۰۰ درجه سانتی گراد ذوب می شود.

لازم است بدانید در موادی مانند اتانول و متانول حل شده اما در حلال هایی مانند استون قابلیت انحلال ندارد.

سود پرک شیمی، دارای گواهی نامه ایزو ۹۰۰۱ بوده و می ‌تواند به عنوان بزرگ ترین تامین کننده این محصول در جهان فعالیت کند.

منطقه پتروشیمی سود پرک گوهر در موقعیتی قرار گرفته که اکثر صنایع می ‌توانند به آن دسترسی پیدا کرده و آن ها را خریداری نمایید.

سود پرک

سود پرک گوهر شیمی

در بالا تا حدودی شما را با مشخصات سود پرک آشنا ساختیم و ویژگی های آن را آنالیز کردیم.

ما در این قسمت می خواهیم کاربرد سود پرک گوهر شیمی را ارائه دهیم، تا بتوانید و مطابق با نیازی که دارید آن را به کار بگیرید.

اولین کاربرد این محصول در تولید مواد شیمیایی به عنوان یک ماده اولیه است که همانند یک واسطه در تولید چسب و رنگ عمل کرده و با قدرت چسبندگی که در آن ها ایجاد می کند، پوشش دهی و پر کنندگی خوبی خواهد داشت.

در صنعت دارو سازی و پزشکی این محصول جهت تولید دارو های کاهش کلسترول، پلاکت و انعقاد خون استفاده می شود.

در صنعت تصفیه آب از کاستیک سودا به عنوان ماده گند زدا به کار گرفته می شود که می تواند هر نوع فلزات سنگین موجود در آب را حذف کرده و در نتیجه آب با ph مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

این محصول می تواند هر نوع چربی ها و باکتری ها را از بین ببرد و خاصیت ضد عفونی کنندگی بسیار زیادی دارد؛ از این رو می تواند در تولید ضد عفونی کننده های قوی به کار گرفته شود.

معمولا از سود پرک در تولید مواد غذایی مانند کنسرو ها استفاده می شود؛ چون مواد کنسروی به مرور زمان ممکن است بر اثر باکتری ها خراب شوند، افزودن سودپرک می تواند مانع از رشد میکروارگانیسم ها شود.

در نتیجه افزودن سود پرک به مواد کنسروی از کپک یا خراب شدن مواد غذایی مانند رب یا سبزیجات، جلوگیری می کند.

در صنعت و معدن جهت استخراج ماده معدنی آلومینیوم به کار گرفته شده و همچنین به عنوان یک ماده سفید کننده در تولید خمیر دندان ها، در صنعت دندانپزشکی یا حتی خمیر کاغذ هم استفاده می شود.

لازم است بدانید که این محصول مصارف خانگی متعددی داشته و شما عزیزان می توانید به جای اسید های لوله بازکن که بسیار سمی و خطرناک هستند، کاستیک سودا را استفاده کنید.

سود پرک، قدرت پاک کنندگی زیادی داشته، بدون بو است و آسیبی به سلامت شما عزیزان وارد نمی کند، علاوه بر آن می توانید سطوح مختلفی مانند سینک، شیرآلات و سرامیک ها را هم به کمک آن تمیز و پاکیزه کنید.

فروش سود پرک گوهر

پتروشیمی های موجود در کشور ما بهترین سود پرک را تولید کرده و آن را با درجه خلوص بالا در اختیار صنایع قرار می‌ دهد.

فروش سود پرک گوهر در حال حاضر در بسته بندی های لمینتی و جامبو بگ انجام شده که قطعا همه استاندارد های لازم را برخوردار بوده و در نتیجه به کشور های مختلف صادر می شود.

این محصولات به دلیل کیفیت بسیار بالا علاوه بر تامین نیازهای داخلی کشور توانسته به بازار های بین‌المللی هم راه پیدا کند و به دلیل درجه خلوص مناسب، آماده ارائه به کشور های نام برده است.

فروش این محصولات در حال حاضر روش های متعددی انجام می شود که می توان به فروش مستقیم و غیر مستقیم اشاره داشت.

این مواد شیمیایی با قیمت های گوناگون آماده عرضه به خریداران است که اگر فروش این محصولات به صورت مستقیم از پتروشیمی ها انجام شود، به صرفه تر است.

در فروش مستقیم، با حذف واسطه گران می توان قیمت ها را بسیار مناسب تر نمود و حتی تا حدودی از نوسانات بازار هم دور بود.

البته قیمت این ماده شیمیایی مستقیما با قیمت دلار در ارتباط بوده و نوسانات ارز می تواند تاثیر زیادی در افزایش یا کاهش نرخ آن داشته باشد.

مجموعه ما خوشبختانه با راه اندازی وب سایت اینترنتی خود توانسته عرضه محصولات خود را به کل کشور انجام دهد.

شما عزیزان در هر شهری که زندگی می کنید به راحتی می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین محصولات خود را سفارش دهید و دیگر نگران رفت آمد و هزینه های متعدد و اتلاف وقت خود نباشید.

بلکه با چند کلیک و جستجوی ساده به راحتی می توانید این محصولات را تهیه کرده و از کاربرد های آن شگفت زده شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصول و همچنین نحوه خرید آن می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را به بهترین شکل ممکن در این راه راهنمایی کرده در نتیجه، بتوانید خریدتان را با صرف هزینه های کمتری انجام دهید.

این محصولات در آزمایشگاه های معتبر کشور آنالیز شده در نتیجه با درجه خلوص بالا یعنی سود پرک 98 یا 99 درصد به فروش می رسد که خالص بودن آن، می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را رفع کند.