قیمت سود کاستیک پتروشیمی اروند CASOA

سود کاستیک یکی دیگر از موادی است که کمتر افرادی یافت می شوند که درباره آن اطلاعات داشته باشند مگر افرادی که در این زمینه کار می کنند.

مهمترین دلایل تولید سود کاستیک پرک در کشور

این ماده سفید رنگ که طی فرآیند های شیمیایی در کشور تهیه می‌شود کاربرد های فراوانی در زمینه صنایع شیمایی،خوراکی و صنعتی دارد.

سود کاستیک پتروشیمی اروند به ورقه های نازک سفید رنگی گفته می شود که با استفاده از فرآیند های شیمایی تولید می‌شود.

چون سود پرک کاستیک خاصیت قلیایی و حل کنندگی چربی دارد، در صنایع مورد استفاده است. در برخی موارد از این ماده شیمیایی بعنوان چربی بر یا چربی گیر صنعتی یاد می شود. همچنین با افزایش دما ، میزان حلالیت آن در آب افزایش پیدا می کند.

مهمترین دلایل تولید سود کاستیک پرک در کشور کاربرد های متوع این ماده است.

کاربرد سود کاستیک پرک؛

۱-تولید کاغذ:شاید همه ما فکر کنیم که برای تهیه ورق های کاغذی که در طول روز در زمینه های مختلف مانند نوشتن از آن استفاده می کنیم،از درختانی که در دامان طبیعت وجود دارد استفاده می شود. اما درخت تنها یکی از مواد هایی است که از آن در فرآیند تولید کاغذ استفاده می شود. در مراحل تهیه کاغذ از سود کاستیک پرک برای شفاف سازی کاغذ استفاده می شود.

۲-صنایع غذایی:امروزه صنایع غذایی یکی از مهترین بخش صنایع هر کشوری است.از سود کاستیک پرک برای تولید برخی از مواد غذایی مانند انواع نوشابه و حتی تولید محصولات لبنی استفاده می شود.

قیمت سود کاستیک پتروشیمی اروند CASOA

۳-نفت و گاز:همه می دانیم که نفت و گاز جز بزرگترین انرژی های تجدید پذیر هستند که طی سالیان دراز در اعماق زمین ایجاد می شوند.این نعمت های مهم باید استخراج شده و با طی کردن فرآیند هایی غنی شود تا ناخالصی های آن از بین برود،یکی از مواد‌های که در صنایع پتروشیمی استفاده می شود سود کاستیک پرک است.

۴-تولید صابون و شامپو:به طور کلی شامپو،صابون و مواد شوینده جز آن دسته از لوازم بهداشتی است که در اکثر خانه ها یافت می شود،این مواد شوینده انواع مختلفی دارند و از عصاره های گوناگونی نیز تهیه می شوند در کنار تمام این موارد یکی دیگر از مواد هایی که از آن در تهیه این لوازم استفاده می شود.سود کاستیک پرک است.حتی در برخی از مکان هایی که کارشان شستشو فرش و مبلمان است از همین مواد به جای مواد شوینده استفاده می شود.

۵-صنایع دارویی:امان از بیماری هایی که انسان را وادار به خوردن انواع دارو ها می‌کند.جالب است که بدانید در پروسه تولید دارو های شیمیایی از سود کاستیک پرک نیز استفاده می شود.

همچنین در صنایعی همچون دارو سازی ، الکل سازی و آرایـشی و بهداشتی و در صنایع فلزی و گالوانیزه و آبکاری نیز کاربرد دارد.

مهمترین دلایل تولید سود کاستیک پرک در کشور

مرکز فروش عمده سود کاستیک پتروشیمی اروند

امروز فروش سود کاستیک به صورت عمده از طریق اینترنت و بدون حضور خریدار نیز امکان‌پذیر است.در کنار مزایای خرید اینترنتی که شامل صرفه جویی در وقت و هزینه های حمل و نقل است می توان به مقرون به صرفه بدون این خرید نیز اشاره کرد.

خرید عمده سود کاستیک باعث می شود این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید.

مرکز فروش عمده سود کاستیک پتروشیمی اروند

مهم ترین ضوابط در صادرات سود کاستیک چیست؟

خبرخوش این است که سود پرک یا سدیم هیدروکسید به صورت گسترده در کشور عزیزمان ایران تولید می­شود. پس از لحاظ تامین آن با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد. بیشترین سهم بازار جهانی سود پرک را چین در اختیار دارد، اما در حال حاضر با جذابیت قیمت ­های تولیدات ایرانی برای کشورهای دیگر، می­ توانیم به گرفتن سهم بیشتری از بازارهای جهانی در زمینه سود پرک امیدوار باشیم.

تامین ­کننده­ای که شما از آن، سود پرک را برای اهداف صادراتی یا غیر صادراتی خریداری می­کنید، باید دارای خصوصیات زیر باشد:

به مفاهیم مرتبط با سود پرک اشراف کامل داشته باشد.

از نحوه صادرات و روند اداری آن اطلاع کامل داشته باشد.

از نحوه بسته­ بندی و انبارداری برای مقاصد صادراتی و غیر صادراتی این ماده معدنی اطلاعات کافی داشته باشد.

شناخته شده باشد و سال­ها در این زمینه فعالیت مفید کرده باشد.

یافتن تامین­ کننده­ای که تمام ویژگی­ های بالا را داشته باشد بسیار مشکل است. این شرکت سال­ذها در زمینه تولید، عرضه و صادرات این ماده معدنی تجربه داشته و شما را در امر خرید، فروش و صادرات سود پرک راهنمایی خواهد کرد.

عمده فروشی ای اس جی ترید با بیش از ۸ سال تجربه در عرصه بازرگانی داخلی و صادرات محصولات تولید ایران توانسته نمایندگی برندهای معتبر و رسمی تولید کننده سودپرک در ایران را اخذ نماید.

سفارش سود پرک از ای اس جی ترید بسیار ساده است، برای این کار کافیست روی خرید سود پرک کلیک نمایید، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را در سایت ثبت نمایید تا کارشناسان فروش سایت در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و هماهنگی های لازم جهت نحوه ارسال و تحویل محصول را با شما هماهنگ کنند.

مهم ترین ضوابط در صادرات سود کاستیک چیست؟

پخش عمده سود کاستیک پتروشیمی اروند مستقیم از تولید کننده

فروش سود کاستیک پتروشیمی اروند ارومیه در سراسر کشور صورت می گیرد که این شرکت تامین نیاز سراسر کشور را بر عهده دارد.

سود مایع پتروشیمی اروند به دلیل کیفیت خوب آن در صنایعی که نیاز به سود دارند همچون تولیدات صابون، صنایع شیمیایی و پتروشیمی، استخراج نفت، تولید کاغذ و مقوا و تصفیه آب و فاضلاب، تولید پارچه، استخراج آلومینیوم، صنایع پزشکی، داروسازی، الیاف و حتی در صنایع غذایی استفاده می شود.

پخش عمده سود کاستیک پتروشیمی اروند مستقیم از تولید کننده

مشتری هایی که قصد خرید سود پرک را دارند می توانند با مراجعه به سایت شرکت پتروشیمی اروند هم از قیمت این محصول آگاه شوند و هم این که با خرید عمده که قیمت کمتری را شامل می شود از محصول با کیفیتی نیز برخوردار شوند. حجم و ابعاد و بسته بندی سود پرک در قیمت آن تاثیرگذار است.