قیمت سود کاستیک پرک صادراتی در بازار

سود كاستيک يا پراکسید سدیم یک ترکیب معدنی با فرمول Na2O2 است. این جامد زرد رنگ محصول سدیم است که در اکسیژن اضافی مشتعل می شود.

مهمترین شاخصه های سود کاستیک 98%

پراکسید سدیم به صورت شش ضلعی به تبلور می رسد. پس از بالا رفتن حرارت، ساختار منظم به یک ساختار نا منظم در 512 درجه سانتیگراد تبدیل می گردد. جهت تهیه سود کاستیک صادراتی تا آخر این مقاله با ما همراه باشيد.

زیرا ما قیمتی کاملا استثنایی برای این محصول در نظر گرفته ایم تا شما به راحتی خرید. به صرفه داشته باشید.

مهمترین شاخصه سود کاستیک 98% رنگ سفید آن است. این محصول فراورده های زیادی در صنایع شیمیایی دارد.

اکتاهیدرات با تصفیه سدیم هیدروکسید با پراکسید هیدروژن تولید می شود. پراکسید سدیم را می توان در مقیاس وسیعی با واکنش سدیم فلزی با اکسیژن در دمای 130 تا 200 درجه سانتیگراد تهیه کرد. فرآیندی که اکسید سدیم تولید می کند، که در یک مرحله جداگانه اکسیژن را جذب می کند مانند:
4 Na + O2 → 2 Na2O
2 Na2O + O2 → 2 Na2O2
پراکسید سدیم هیدرولیز می کند تا با توجه به واکنش سدیم هیدروکسید سدیم و پراکسید هیدروژن داده شود.
از پراکسید سدیم برای سفید کردن خمیر چوب برای تولید کاغذ و منسوجات استفاده شده است. در حال حاضر این ماده عمدتاً برای عملیات تخصصی آزمایشگاهی، به عنوان مثال، استخراج مواد معدنی از سنگ معدن مختلف استفاده می شود. پراکسید سدیم ممکن است با نامهای تجاری Solozone و Flocool و یا سود کاستیک پرک به کار برود. [8] در آماده سازی های شیمیایی، پراکسید سدیم به عنوان ماده اکسید کننده استفاده می شود.

قیمت سود کاستیک پرک صادراتی در بازار

همچنین با واکنش به آن با دی اکسید کربن برای تولید اکسیژن و کربنات سدیم به عنوان منبع اکسیژن استفاده می شود:
2 Na2O2 + 2 CO2 → 2 Na2CO3 + O2

بنابراین به ویژه در لباس های غواصی، زیردریایی ها و غیره مفید است. لیتیم پراکسید کاربردهای مشابهی دارد ولی بسیار گران تر است.
در صنایع و کشاورزی نیز استفاده می شود. در کشاورزی از آن به عنوان کود تأمین کننده اکسیژن و به عنوان پیش تصفیه نهال برنج استفاده می شود. در آبزی پروری از اکسیژن رسانی و ضد عفونی آب و در صنعت اکولوژی برای تصفیه خاک استفاده می شود. این ماده به طور مشابه با پراکسید منیزیم در برنامه های احیاء محیط زیست استفاده می شود. این ماده برای درمان خاک و آب های زیرزمینی آلوده به مشتقات نفتی با تحریک تخریب میکروبی هوازی آلاینده ها در طی فرآیند بنام Enhanced In-Situ Bioremediation استفاده می شود.
پراکسید سدیم عمدتاً برای خمیر کاغذ سفید کننده استفاده می شود (حدود دو سوم از حجم تولید شده در جهان).

همچنین سودکاستیک به دلیل خلوص بالایی که دارد در برابر عواملی همچون تابش خورشید بسیار مقاوم می باشد.

مهمترین شاخصه های سود کاستیک 98%

مرکز فروش سود کاستیک صادراتی

مجموعه ما اقدام به فروش سود کاستیک با بالاترین کیفیت وب هترین قیمت نموده است. جهت ثبت سفارش و تهیه این محصول کافی است با ما تماس حاصل نمایید. ما تخفیف های ویژه ای نیز برای شما در نظر گرفته ایم که با شنیدن آن ها شوکه می شوید!

و ما به عنوان مرکز فروش سود کاستیک به فروش این محصول درجه یک مانند سودکاستیک پارس اقدام کرده ایم.

مرکز فروش سود کاستیک صادراتی

نکاتی که خریدار سود کاستیک باید بداند

  1. سود کاستیک یا هیدروکسید سدیم کاربردهای مختلفی مانند باز کردن انسداد زهکشی ها و ساخت صابون دارد. کاربردهای اصلی سود کاستیک عبارتند از: استفاده به عنوان پاک کننده لوله تخلیه، باز کردن انسداد مجرای فاضلاب، پاک کردن چربی تجمع یافته از اجاق ها، استفاده در ساخت صابون و مواد شوینده می توان اشاره کرد. این محصول همه کاره است که می توانید در خانه داشته باشید زیرا کاربردهای زیادی دارد. هیدروکسید سدیم و کلر با هم برای تولید سفید کننده کلر تولید می شوند.
  2. دلیل اینکه پاک کننده های فاضلاب حاوی هیدروکسید سدیم هستند این است که دریچه ها و گریس هایی که لوله ها را مسدود می کنند را به صابون تبدیل می کند و سپس در آب حل می شوند وآن را به یک پاک کننده فاضلاب بسیار موثر تبدیل می کند. سود کاستیک در صنعت صابون سازی معمولا برای ساخت صابون های جامد استفاده می شود. بسیاری از افراد اکنون صابون های خود را با استفاده از سود کاستیک می سازند.
  3. هیدروکسید سدیم برای کمک به تولید انواع داروها و محصولات دارویی، از مسکن‌های معمولی مانند آسپرین، داروهای ضد انعقاد که می‌توانند به جلوگیری از لخته شدن خون و داروهای کاهش دهنده کلسترول کمک کنند، استفاده می‌شود.
  4. به دلیل این حجم از کاربرد این ماده باید خریدار در خرید خود دقت کند. زیرا کیفیت این محصول تعیین کننده کیفیت ماده نهایی می باشد، که این ماده در آن بکار رفته است.

نکاتی که خریدار سود کاستیک باید بداند

بزرگترین مراجع فروش سود کاستیک صادراتی در ایران

سود کاستیک در بسیاری از فرآیندهای صنعتی و تولیدی دیگر استفاده می شود. برای تولید ریون، اسپندکس، مواد منفجره، رزین های اپوکسی، رنگ، شیشه و سرامیک استفاده می شود. همچنین در صنعت نساجی برای ساخت رنگ، پردازش پارچه های پنبه ای و در شستشو و سفید کردن، و همچنین در تمیز کردن و پردازش فلزات، پوشش اکسید، آبکاری و استخراج الکترولیتی استفاده می شود.

بزرگترین مراجع فروش سود کاستیک صادراتی در ایران

آب تاسیسات تصفیه آب شهری از سود کاستیک برای کنترل اسیدیته آب و کمک به حذف فلزات سنگین از آب استفاده می کنند. هیدروکسید سدیم همچنین برای تولید هیپوکلریت سدیم ، یک ضدعفونی کننده آب، استفاده می شود.به همین دلیل این محصول در داخل و خارج از کشور دارای ای متقاضیان بسيار زیادی است و به صورت انبوه در بازار موجود می باشد و مراکز بسیار زیادی به فروش سود کاستیک صادراتی در ایران پرداخته اند.