قیمت عمده سود سوز آور

سود سوز آور یا سود پرک بنا بر کیفیت و نوع و کارخانه تولیدی قیمت های عمده دارد. و خریدار می تواند به این وسیله سود سوز آور(سود پرک) مصرفی خود را به صورت عمده و با قیمت ماسب و عالی خریداری کند.

سود سوز آور

تجارت سود سوز آور

سود سوز آور به دو برند

  • ایرانی
  • روسی

در بازار به فروش می رسد و قابل ذکر است که در کنار سود سوز آور(سود پرک) سود گرانول قرار دارد.
دو نوع ایرانی و روسی سود ساخت روسیه و سود تولیدی در کشور عزیزمان ایران با هم رقابتی شدید و قوی دارند. در کنار نوع روسی نوع سود ، سود پرک تولیدی کشور چین نیز وجود دارد که ایران پس از شروع به تولید این ماده ی مفید در این رقابت از کشور چین جلو زد.
دلیل جلو زدن ایران در تجارت سود سوز آور در مقابل رقیبان خود این است که سود سوز آور یا سود پرک تولید شده در ایران در کنار این که کیفیت بسیار بالایی را دارا است قیمیت بسیار مناسبی را نیز دارا است و به این وسیله تمامی کشور ها خواهان وارد کردن سود تولیدی ایران به کشور خود هستند.
نوع مایع سود فروش بالا تری را نسبت به نوع جامد خود دارا است زیرا هم حجم کم تری را اشغال می کند و در کنار حجم کم راح تر هم می توان آن را حمل کرد و در زمینه ی صادرات این نوع مایع بسیار رایج تر است و نوع مایع سود سوز آور قیمت پایین تر و مناسب تری را نیز دارا است.

سود سوز آور

محصولات تولیدی با سود پرک

از سود برای تولید بسیاری از مواد مصرفی دیگر استفاده می شود از جمله تولید کاغذ ها و خمیر کاغذ ها.
از این محصول در ساخت مواد بهداشتی چون صابون نیز استفاده می شود. در کنار محصولات بهداشتی تولیدی با سود  محصولات و مواد آرایشی و زیبایی نیز قرار دارد.
سود یکی از کمک های بزرگ در تولیدات پتروشیمی است و در این زمینه بسیار کارا و کاربردی است.
حتی سود قلب تپنده در ساخت و ساز منزل نیز است و شما در خانه ی خود به هر طرف که نگاه کنید سود پرک به شما سلام خواهد کرد. در منزل شما شیشه و آلومینیوم از سود سوز آور است.

سود سوز آور

قیمت عمده سود سوز آور

سود به دلیل کاربردی بودن قیمت عمده را نیز دارا است و تجار به راحتی می توانند این این محصول را برای تولیدات خود به صورت عمده و قیمت عمده خریداری کنند.