مرجع خرید محلول سود مایع 50%

سود مایع داری نقطه جوش ۱۴۵درجه سانتی گراد و نقطه انجماد ۴.۴ می باشد .
محلول سود مایع بر اثر شوک و گرمای بالا منفحر می شود و به سرعت دی اکسید کربن را جذب خواهد کرد.
سود مایع توسط تولیدکنندگان زیادی عرضه و روانه بازار می شود.

مرجع خرید محلول سود مایع 50%

محلول سود مایع 50% در کجا کاربرد دارد؟

محلول سود مایع 50% در کجا کاربرد دارد؟ سود مایع در واقع همان هیدروکسید سدیم است ، ظاهری مایعی شکل به رنگ روشن شفاف دارد و بی بو می باشد ،  قابلیت انحلال در آب را دارد و شکل جامد آن نیز به صورت پرک مانند و کریستالی شکل است .
انواع محلول سود مایع با غلظت های ۵۰ و ۳۰ درصد موجود می باشد .
سود مایع 50% به آسانی با حل می شود و در اتانول ، متانول و گلیسیرین نیز حل می شود.
به شدت واکنش پذیر است و با فلزهای آهن ، آلومینیوم ، مس ، منیزیم و…..واکنش نشان می دهد.
اصولا پایدار است ولی در اثر گرما ناپایدار می شود.
دارای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف است مثل صنایع کاغذ سازی ، پتروشیمی ، مصارف خوراکی که در تولید مواد لبنی و نوشابه از آن بهره می گیرند و هم چنین برای شستشوی میوه و سبزیجات ،  تصفیه آب و آلومینیوم  ، خنثی سازی اسید ، صنایع دارویی ، قالیشویی ها ، تولید صابون و مواد شوینده به علت قدرت بالای چربی زدایی  ، صنایع تولید سرامیک ، تصفیه روغن ، تولید الکل ، چرم سازی و دباغی ، تولید مواد منفجره ، فرآورده های نفتی ، پردازش پنبه و فلزات ، آبکاری الکترونیکی ، استخراج نفت و گاز ، تولید آفت کش ها ، کنسرو سازی ، انواع پوشش دهنده ها ، تولید پارچه و……

فروش محلول سود مایع به قیمت کارخانه

فروش محلول سود مایع به قیمت کارخانه سود مایع به علت کاربرد بالای آن در صنایع  و مصارف مختلف و هم چنین تقاضای بالای آن توسط کارخانه های زیادی تولید و به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می شود.
بازار فروش سود مایع سود آور است و از رونق خوبی برخوردار است.
قیمت سود مایع بستگی به عوامل مختلفی دارد و ثابت نیست و قیمت عمده سود مایع ارزان تر و به صرفه تر خواهد بود .
ایران به علت دارا بودن نفت و گاز فراوان صنایع پترو شیمی زیادی دارد و به همین علت دارای تولید کنندگان زیادی از سود مایع  می باشد و به صادرات آن نیز می پردازد.
برای خرید محلول  سود مایع ۵۰ درصد  راه های زیادی از جمله خرید و فروش اینترنتی وجود دارد ، که شرکت تولیدی سود مایع  در سایت خود انواع این سود از جمله سود مایع ۵۰ درصد را در اندازه های مختلف برای مصارف مختلف با کیفیت عالی و به قیمت درب کارخانه  برای خریداران داخلی و خارجی به نمایش گذاشته  است ، که با تماس با کارشناسان  می توان از قیمت لحظه ای این محصول آگاه شوید و لذت یک خرید خوب را تجربه کرد.
صادرات آن به کشورهای مختلف صورت می گیرد.