مرجع فروش سود پرک زنجان در ایران

سود پرک زنجان، یک ماده شیمیایی است که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر ظاهری، به صورت پرک های خیلی نازک بوده که رنگی سفید و شفاف دارند. 

این محصول در واقع همان هیدروکسید سدیم است که با نام سود سوز آور هم شناخته می شود. این نام به خاطر خواص محصول، به آن انتساب داده شده است.

نقطه ذوب بالایی دارد. در کاغذ سازی، به عنوان سفید کننده به خمیر اضافه می شود. همچنین برای تولید سفید کننده ها مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت تولید آلومینیوم هم کاربرد فراوانی دارد. 

برای کسب اطلاع از مرجع فروش و قیمت سود پرک زنجان در ایران با این مطلب همراه شوید. 

مرجع فروش سود پرک زنجان در ایران

برترین تولید کننده های سود پرک در ایران

برترین تولید کننده های سود پرک در ایران برترین تولید کننده های سود پرک در ایران، سعی بر تولید محصولاتی با درجه خلوص های بالا برای صنایع مختلف دارند. در واقع حساسیت کار این تولید کنندگان بسیار بالا می باشد و مسئولیت خطیری را عهده دار هستند. 

خواص سود پرک تولید شده توسط این تولید کننده ها، زیاد بوده و در موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به افزایش کیفیت و مرغوبیت، انتظار می رود که قیمت سود پرک تولید شده در این واحد های صنعتی، بیشتر از نمونه های دیگر باشد. 

مشخصات باکیفیت ترین سود پرک زنجان

مشخصات باکیفیت ترین سود پرک زنجان مشخصات باکیفیت ترین سود پرک زنجان به شرح زیر می باشد:

اسیدیته محصول باید بالا باشد و در رنج مواد قلیایی قرار گیرد. برای اندازه گیری اسیدیته یا همان پی اچ، می توان از دستگاه پی اچ سنج و یا کاغذ های مخصوص که به کاغذ تورنسل معروف هستند، استفاده کرد. 

باکیفیت ترین سود، درجه خلوص بالایی دارد. به نحوی که در تماس با مواد مختلف حتی بسیاری از فلزات، سبب ایجاد خوردگی می شود. از دیگر مشخصات سود پرک زنجان باکیفیت، می توان به گرماده بودن واکنش آن با آب اشاره کرد. به نحوی که توانایی خوبی در آزاد سازی مقدار گرمای محسوسی دارد.

وزن مولکولی نوع مرغوب هیدروکسید سدیم، برابر 40.01 می باشد. در دوازده درجه سانتی گراد شروع به ذوب شدن می کند و حالت جامد خود را از دست می دهد. اما برای رسیدن به نقطه جوش نیاز به دمایی معادل صد و چهل درجه سانتی گراد دارد. 

یکی دیگر از مشخصات سود پرک مرغوب زنجان این است که اگر در آبی با دمای بیست درجه سانتی گراد حل شود، میزان حلالیت آن معادل صد و نه گرم در صد میلی لیتر می باشد. در واقع با اتکا به این مشخصات به راحتی می توان به بالا بودن یا نبودن خلوص سود پی برد. 

هیچ نوع کدری در سطح این پرک های نازک نباید دیده شود تا کیفیت آن محرز گردد. همچنین می بایست بی بو بوده و هر گونه بویی می تواند نشان از ناخالصی در محصول داشته باشد. 

قیمت این نوع سود پرک هم طبیعتا بالا است.