مرکز تجاری سود پرک در شوشتر

سود پرک، که با اسم سود سوز آور نیز شناخته می شود از پرکاربردترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در تولید محصولات و صنایع مختلف است. از آنجایی که این ماده شیمیایی در مجاورت با هوا دچار واکنش می شود، حتما در هنگام کار با آن باید جوانب ایمنی و احتیاط را باید رعایت کرد. مرکز تجاری سود پرک شوشتر، بهترین محصول را با استاندارد کیفی بالا و در بسته بندی های متنوع، در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. 

مرکز تجاری سود پرک در شوشتر

تاریخچه سود پرک چیست؟

تاریخچه سود پرک چیست؟ به طور کل، سود پرک ماده ای شیمیایی با ویژگی های منحصر بفردی است که از قدیم الایام مورد توجه بسیاری از افراد بوده است. برای اولین بار مصریان باستان به خواص و مزایای این ماده پی بردند و در تولید محصولات از این ماده استفاده می کردند. مصری های قدیم، با ترکیب سدیم کربنات و آهک، توانستند این ماده را تولید کنند. با گذشت سال های متمادی، افراد مختلفی بر روی فرآیند های تولید این ماده شیمیایی کار کردند و در حال حاضر، سود پرک اغلب از طریق الکترولیز یا برق کافت سدیم کلراید به وجود می آید. 

از سود پرک یا سدیم هیدروکسید در ابتدا در تولید صابون استفاده شده است. در حال حاضر، اطلاعات دقیقی در مورد تاریخچه تولید و نحوه تولید آن پیدا نشده است. اما، قبل از میلاد مسیح و بعد از اختراع صابون، در مورد استفاده از این محصول در ساخت صابون اشاره ای شده است. بنابراین، سود پرک با تولید و ساخت صابون، به دنیا معرفی شد. بعد ها در یمن و در اسلام، با عبور آب از سدیم کربنات ناخالص و آهک، توانستند که محلول سود پرک را به وجود آورند. 

سود پرک خالص، در قرن نوزدهم و توسط یکی از شیمی دان های بنام فرانسوی ساخته و به جهانیان شناخته شد و در قرن بیستم، طی فرآیند الکترولیز، توانستند که به تولید انبوه این ماده دست پیدا کنند. به دلیل اینکه با رشد جمعیت، نیاز روز افزون و تقاضای افراد برای محصولات مختلف به مراتب بیشتر شده است. کاربرد ها و مزایای سود پرک در تولید بسیاری از محصولات، مورد توجه بسیاری از افراد و تولید کنندگان قرار گرفته است. 

پخش عمده انواع سود پرک در شوشتر

پخش عمده انواع سود پرک در شوشتر پخش عمده انواع سود پرک، از جمله سود پرک ارزان در شوشتر، بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی، از طرق مختلفی امکان پذیر است. خرید به صورت عمده و بدون واسطه، از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه و قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود. در هنگام خرید، حتما مشاوره های لازم را از کارشناسان فعال در زمینه خرید و فروش دریافت نمایید.