مرکز توزیع سود پرک شفق

مرکز توزیع سود پرک شفق اقدام به ارائه بهترین این محصول با درجه خلوص بالا و در بسته بندی های مختلف از جمله کیسه ای و جامبو نموده است و ارزان ترین قیمت را برای ارائه ان در نظر گرفته است.

خریداران می توانند این محصول را به طور مستقیم و بدون واسطه از این مرکز توزیع خریداری کنند و آن را در اولین فرصت در آدرس اعلام شده دریافت نمایند.

مرکز توزیع سود پرک شفق

تولید خمیر کاغذ با سود پرک

تولید خمیر کاغذ با سود پرک سود پرک که تحت عناوین کاستیک سودا و یا اکسید سدیم با فرمول شیمیایی NaoH از فرآیند الکترولیز نمک طعام به دست می آید دارای کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف است؛ از جمله این صنایع می توان به صنعت کاغذ سازی اشاره کرد.

این سود پرک برای کاربردهای مشخصی جهت تهیه خمیر کاغذ استفاده می شود. نقش سود پرک در تولید خمیر کاغذ جداسازی الیاف غیر قابل تجزیه همچون لگنین از سلولز در تجزیه چوب می باشد و به این ترتیب لگنین را می ‌توان طی فرآیندی از خمیر کاغذ خارج کرد.

لگنین از جمله ترکیباتی است که وجود آن در خمیر کاغذ فرآیند تولید کاغذ سفید و با کیفیت را با اختلال مواجه می کند زیرا مانع از ایجاد یک ترکیب یکدست و یکنواخت از خمیر کاغذ می شود.

سود پرک با استخراج لگنین از الیاف سلولز در نهایت موجب تولید خمیری یکنواخت و همگن شده که از آن در صنعت کاغذ سازی و تولید خمیر مرغوب استفاده می ‌شود.

کاربرد سود سوزآور در تولید این محصول افزایش ph خمیر کاغذ بوده و به این ترتیب باعث تجزیه لگنین و خروج آن از خمیر می شود.

شرکت عرضه سود پرک شفق

شرکت عرضه سود پرک شفق شرکت عرضه سود پرک درجه یک شفق جهت تامین نیاز صنایع مختلف اقدام به عرضه بهترین نوع این محصول به خریداران به صورت عمده نموده است.

خریداران می توانند جهت سفارش این محصول با این شرکت به طور مستقیم تماس برقرار کنند و از روش‌های مستقیم و بدون واسطه ثبت سفارش خود را انجام دهند.

ثبت سفارش از طریق همین وب سایت راحت ترین روش تهیه این محصول می باشد زیرا هیچ نوع واسطه ای بین شرکت عرضه کننده و خریدار وجود ندارد بنابراین خریدار می ‌تواند با کم ترین قیمت ممکن این محصول را به دست آورد.

سفارش از طریق تماس تلفنی با مسئول فروش این شرکت نیز امکان پذیر است و خریدار می تواند اطلاعات کلی در مورد این محصول را از این طریق کسب کند و آن را سفارش دهد.

خریداران در بسته‌بندی‌های مناسب و بر اساس سفارش خریداران محموله ها را ارسال می کنند تا در کم ترین زمان ممکن در دسترس آنها قرار گیرد.