مرکز تولید سود سوزآور از آب نمک

مرکز تولید سود سوزآور آب نمک یکی از برترین رشته ها در پیشرفت و توسعه معدنی و شیمایی الکتریکی شده است و کشور ما نیز در این برتری سهیم می باشد . تولید سود سوزآور در ایران چندین سال است انجام می شود و در شهر هایی مانند جنوب و غرب کشور شاهد تولید و فروش می گردد . 

مرکز تولید سود سوزآور از آب نمک

استاندارد های لازم جهت تولید سود سوزآور

استاندارد های لازم جهت تولید سود سوزآور سود سوزآور استاندارد که معمولا بسیار کم کاستیک سودا شناخته شده است که با فرمول انگلیسی NaOH اغلب ترکیب و تشکیل می شود . این محصول ماده ای جامد و گاهی مایع و سفید رنگ می باشد و با دمای بالای 1390 درجه سانتی گراد ذوب خواهد شد . 

استاندارد های لازم آن جهت تولید و پخش آن این می باشد که این محصول اگر وارداتی است در گالن و بسته های مخصوص و دارای نشان تاییدیه باشد و اگر تولید داخلی باشد و صادراتی باید مورد تایید کارشناسان و متخصصان این رشته نیز قرار بگیرد . البته به این راحتی ها هم مورد تایید و استاندارد کلی شامل حال نمی شود بلکه طی فرایند آزمایش های فراوان و بسیار دقیق و همین طور نمونه برداری از هر یک محصولات انجام می شود . 

بعد از استاندار های فراوان و گرفتن مجوز فروش و پخش سود سوزآور ،در صنایع و موارد خاص روزمره استفاده می شود و از طرفی دیگر بهداشت در کیفیت و کنترل استاندارد آن نقش آفرینی می کند . برخی از کاربرد های این محصول بعد از استاندارد های لازم برای تولید و فروش به این عبارتند :

  • صنایع پودر شوینده
  • صنایع آلومینیوم سازی
  • صنایع مواد غذایی و خوراکی 
  • در صنایع نساجی 
  • به عنوان ماده خنثی ساز 
  • در صنایع شیمی و پتروشیمی
  • چربی گیری و ضد عفونی و… 

و همین طور یکی دیگر از استاندار گیری های لازم روش و میزان درجه خلوص این محلول و سود سوزآور . 

قیمت خرید سود سوزآور آب نمک در بازار

قیمت خرید سود سوزآور آب نمک در بازار قیمت سود سوزآور در بازار نسبت به محلول ها از درصد ها و میزان خلوصیت محاسبه خواهد شد و بستگی به میزان خرید شخص خریدار نیز دارد . سود سوزآور آب نمک در بازار تهران و فروشگاه های مربوطه به فروش می رسد ،این محصول یکی از پر کاربرد ترین محصولات بوده است و طی سال های اخیر حدود وزنی چند تنی واردات و صادرات شده است و در کشور های خاور میانه ارزش بسیار بالایی در پیشرفت و توسعه نیز دارد . قیمت های خرید سود سوزآور آب نمک در بازار ،بسیار متفاوت و همین طور متغیر است و دارای نوسانات بازاری و ارزی نیز در خود می باشد .