مرکز خرید دستگاه آب ژاول 10 درصد

دستگاه آب ژاول توسط  شرکت های تولید کننده های دستگاه های صنعتی کشور تولید می شوند. بعضی از شرکت های مهندسی هم نسبت به طراحی و تولید این نوع دستگاه ها اقداماتی انجام داده اند . شرکت های ماشین سازی صنعتی دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک شیرینگ رای برای تولید آب ژاول با خلوص خواسته شده تولید می کنند. شرکت های تولید کننده مخزن نیز ، مخزن های تولید و نگهدارنده این نوع محصول را تولید می کنند .

خریداران می توانند به صورت  نسبت به خرید دستگاه تولید آب ژاول اقدام نموده و یا به صورت مجزا نسبت به خرید دستگاه های آن اقدام نمایند. بیشترین شرکت های خریدار این نوع دستگاه ها شرکت های تولید کننده مواد شوینده می باشند.

لازم به ذکر است که این شرکت ها نسبت به خرید سود پرک نیرو کلر با خط تولید مواد شوینده با هم اقدام می کنند.

 مرکز خرید دستگاه آب ژاول 10 درصد

چگونگی عملکرد دستگاه تولید آب ژاول

چگونگی عملکرد دستگاه تولید آب ژاول عملکرد دستگاه آب ژاول  به این صورت است که گاز کلر را با محلول سوزآور ترکیب می کند تا آب ژاول بدست آید. گاز کلر در مجاورت رطوبت با فلز ترکیب می شود لذا باید مخازن و لوله های دستگاه تولید آب ژاول از جنس پی وی سی باشد . در تهیه آب ژاول دستگاه باید دقت کافی داشته باشد . اگر تزریق گاز کلر به موقع انجام نشود دمای واکنش بالا می رود و تولید آب ژاول انجام نمی پذیرد. دستگاه دارای سنسور قطع و وصل تزریق گاز کلر می باشد که در زمان مناسب گاز کلر را از انتهای مخزن به دستگاه  آب ژاول وارد می کند. اگر PH به حدود 12 برسد واکنش تولید پایان می یابد.

واکنش تولید آب ژاول در دمای سرد بهتر عمل می کند. دمای تولید آب ژاول باید از 42 درجه بالاتر نرود . از دستگاه و تجهیزات مورد نیاز دستگاه تولید آب ژاول می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • مخزن
  • پمپ
  • دستگاه پر کن
  • تابلو برق و سیم
  • شیرینگ پک ( اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک )
  • دستگاه لیبل زن

فروشنده انواع دستگاه آب ژاول 10 درصد

فروشنده انواع دستگاه آب ژاول 10 درصد فروشنده سود کاستیک پرک معمولا شرکت های تولید کننده دستگاه های صنعتی و الکترولیزی می باشند. این تولید کنندگان بسته به میزان درصد غلظت آب ژاول تولید شده دستگاه مربوطه را معرفی می نمایند. خریداران می توانند جهت خرید دستگاه اب ژاول به شرکت های سازنده ایرانی مراجعه نمایند. قبل از خرید دستگاه تولید آب ژاول باید به میزان درصد تولید توجه نمود. تولید کنندگان این نوع دستگاه ها می توانند به مشتریان خود توضیحات کامل و چگونگی تولید بوسیله دستگاه را به مشتریان خود ارائه نمایند. شرکت های پتروشیمی نیز دستگاه های تولید آب ژاول را در اختیار داشته و نسبت به تولید انبوه آن اقدام می کنند.