مرکز خرید سود پرک کیسه ای پترو گوهر پارس

سود پرک در بورس در اصل ماده ای بی بو و شفاف بوده که دارای خاصیت خورندگی بالایی می باشد و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و این محصول پاک کننده بسیار قوی چربی ها بوده همچنین محیط های اسیدی را به دلیل داشتن خاصیت قلیایی بالا خنثی می کند. به دلیل کاربرد فراوان و ویژگی و عملکرد بسیار خوبی که دارد، دارای مشتریان زیادی بوده و از فروش بالایی در داخل و خارج از کشور برخوردار می باشد.

مرکز خرید سود پرک کیسه ای پترو گوهر پارس

مهمترین شاخصه های سود پرک مرغوب

مهمترین شاخصه های سود پرک مرغوب مهمترین شاخصه های سود پرک مرغوب عبارتند از: این ماده به صورت جامد و سفید رنگ است و هر چه رنگ شفاف تری داشته باشد، نشانه کیفیت بالای آن بوده همچنین درشت بودن پرک ها نیز نشان از مرغوب بودن این محصول می باشد و دانه های آن هیچ گونه لکه ای ندارد و از بهترین کیسه ها برای حمل و نگهداری آن استفاده می کنند که در مقابل رطوبت مقاومت بسیار خوبی داشته باشد.
این کیسه ها معمولا دوجداره و لمینت دار هستند و همین امر سبب می شود که محتوای درون کیسه به بیرون درز نکند. سود پرک کیسه ای در وزن های متنوعی در کارخانه های تولید کننده ارائه می شود که اغلب برای صادرات از کیسه های 25 کیلویی  استفاده می کنند که با نخ پلی استری دوخته شده و  بسیار محکم و با دوام می باشند.
همان طور که می دانید بسیاری از کشورهای همسایه خواهان سود پرک تولید شده در ایران بوده و به همین منظور شرکت های بازرگانی متعددی این محصول را با بسته بندی های استاندارد و در اوزان مختلف صادر می کنند.

مرجع فروش سود پرک پترو گوهر پارس

مرجع فروش سود پرک پترو گوهر پارس فروش سود پرک صادراتی با بهترین کیفیت و قیمت مطلوب از همین شرکت صورت می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل نمایید تا از راهنمای های آنها برای خریدی بهتر بهره مند شوید.
لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود و از مزیت های خرید کلی می توان به سود بسیار خوب برای دو طرف معامله، استقبال بهتر مشتری از این نوع خرید، قیمت پابین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی، فروش بیشتر و سریع تر کالا و … اشاره نمود. با خرید از این مرکز در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صرفه جویی شده و کالا به نشانی شما ارسال می گردد همچنین امکان ثبت سفارش محصول در هر ساعت از شبانه روز برای مشتری فراهم است.