مرکز خرید سود پرک 99 درصد

منظور از سود پرک 99 درصد، هیدروکسید سدیم با خلوص 99 درصد می باشد. این ماده شیمیایی، حالتی جامد دارد و به شکل پرک نازک بوده که دارای رنگی سفید است. 

این محصول از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع سود پرک، به شمار رفته و برای استفاده در صنایع مختلف از جمله کاغذ سازی، آلومینیوم سازی، تولید نفت و گاز به کار می رود. 

مرکز خرید سود پرک 99 درصد در ادامه، معرفی می شود. 

مرکز خرید سود پرک 99 درصد

معرفی انواع مختلف سود پرک

معرفی انواع مختلف سود پرکانواع سود پرک را می توان بر حسب درجه خلوص طبقه بندی کرد.

درجه خلوص های پایین تر، در واقع ضعیف تر هستند و خاصیت خوردندگی کمتری دارند. سود پرک با درجه خلوص بالا، به شدت واکنش پذیر بوده و رطوبت را جذب می کند. 

در صنایع مختلف، از نمونه های قوی استفاده می کنند. به عنوان مثال برای تولید کاغذ، با استفاده از این محصول، خاصیت سفیدی به خمیر می دهند. همچنین در صنایعی مانند لبنیات سازی که در دستگاه ها، چربی زیادی تجمع می کند، از سود پرک برای چربی زدایی استفاده می کنند. 

همچنین انواع سود را برای تولید انواع شوینده ها به کار می برند. سفید کننده ها هم به کمک این محصول تولید می گردند. 

یکی دیگر از طبقه بندی های سود پرک بر حسب حال فیزیکی آنها می باشد که شامل دو گروه کلی، سود پرک از نوع گرانول و سود پرک پودری است. 

سود پرک گرانول، شبیه گلوله های برف بوده و عموما درصد خلوص بالایی دارد. اغلب با درصد خلوص 99 تولید می شود. دقت و ظرافت در فرآیند تولید سود گرانول بیشتر از نمونه های دیگر است. کاربرد این گروه از سود را برای صنایع حساس مانند داروسازی و نساجی، بیشتر می توان دید. 

سود پرک پوری، حالت پودری شکل و دانه های ریز و سفید رنگ داشته و از خلوص پایین تری بهره مند می باشد. 

قیمت فروش سود پرک 99 درصد در بازار

قیمت فروش سود پرک 99 درصد در بازارقیمت فروش سود پرک 99 درصد در بازار، بالاتر از نمونه های دیگر می باشد. زیرا با افزایش درصد خلوص، کارایی محصول بیشتر می شود. 

قیمت این محصول، تحت تاثیر چند عامل قرار می گیرد. کیفیت، یکی از این عوامل می باشد. نوع بسته بندی هم بر قیمت سود، تاثیر گذار است. زیرا در صورتی که بسته بندی از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، ماده مذکور با هوا واکنش داده و کیفیت خود را از دست می دهد. 

میزان تقاضا در بازار هم فاکتور دیگری است که هزینه خرید سود را افزایش یا کاهش می دهد. پارامتر بعدی به قیمت آن در بازار های جهانی مربوط می شود. 

خرید عمده و مستقیم، تاثیر زیادی بر روند نزولی قیمت ها خواهد داشت.