مرکز خرید کاستیک سودا پودری

کاستیک سودا پودری همان سود پرک نیرو کلر می‌باشد که به شکل جامد است و از ذرات ریز مانند شکر که نامنظم می باشد وجود دارد کاستیک سودا در صنایع مختلف و کارایی بالایی دارد و در مایعات حلالیت زیادی دارد و چسبندگی زیادی به همراه دارد کاستیک سودا پودری بهترین ماده چربی بر و رسوب زدایی می‌باشد مرکز خرید کاستیک سودا پودری دارنده محصولی با کیفیت بالا می باشد که با قیمت باورنکردنی ارائه داده می شود این سود سوز آور در اندازه های مختلفی ارائه داده می‌شود.

مرکز خرید کاستیک سودا پودری

آشنایی با انواع کاستیک سودا

آشنایی با انواع کاستیک سودا همان طور که می‌دانید پودر کاستیک سودا یکی از پر مصرف ترین ماده طبیعی می باشد که همانند خورده شیشه است و در صنایع غذایی، دارویی، فلزی و نساجی مورد استفاده قرار گرفته می‌شود و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است کاستیک سودا انواع مختلفی دارد که بیشتر افراد از آن آگاهی ندارند در ادامه با انواع کاستیک سودا آشنایی لازم را به دست می‌آوریم.

  • نمونه‌ای از انواع کاستیک سودا می توان به سود پرک اشاره نمود که به شکل جامد می‌باشد و پودری است مانند شکر دانه های بسیار ریز بلوری رنگ دارد ولی در اندازه های نامنظم تری می باشد این پودر در جایگاه ویژه‌ای در صنایع مختلف به همراه دارد.
  • از دیگر انواع پودر می‌توان به سود پرک مایع نیز اشاره نمود این پودر مایع بدون بو می باشد و در متانول و اتانول و گلیسیرین نیز کارایی بالایی دارد و از غلظت خوبی برخوردار می باشد سود پرک به پودر سوز آور نیز شهرت دارد و قیمت مناسبی نیز به همراه دارد.
  • سود سوزآور گرانول نمونه دیگری از انواع سود یا همان و کاستیک سودا می‌باشد که بیشتر افراد از این آگاهی دارند که در صنعت نساجی و همچنین داروسازی از این پودر گرانول استفاده می‌کنند و کارخانه سود سوز آور دارنده بهترین نوع آن می باشند.
  • کاستیک سودا نیز دانه های بلوری و کرمی رنگ نیز می‌باشد که کارایی در صنعت مختلف دارد این پودر بسیار ریز بوده و بیشتر افراد همواره از آن استفاده می‌کنند و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار می‌باشد.

ویژگی های کلی کاستیک سودا پودری

ویژگی های کلی کاستیک سودا پودری همانطور که می دانید سود پرک در صنعت به نام‌ سدیم هیدروکسید و سود سوزآور و غیره نامیده می‌شود و از خصوصیات ظاهری آن به رنگ سفید و همچنین جامد و مایع بودن آن اشاره کرد سود پرک به صورت مایع نیز وجود دارد و از ویژگی های زیادی برخوردار می باشد که در ادامه به مهمترین ویژگی کلی کاستیک سودا پودری می پردازیم که عبارت اند از:

  • کاستیک سودا به شکل دانه های بسیار ریزی می باشد موجب جذب بهتر موارد مختلفی از جمله: کاغذ، آلومینیوم و آهن می گردد.
  • از ویژگی ظاهری آن می‌توان به اینکه کاملاً پودری می باشد و از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و بیشتر افراد برای اینکه بتوانند مقدار کمی از این سود پرک استفاده کنند و قدرت آن را ببینند از سود پرک سمنان استفاده می نمایند.
  • رنگ کاستیک کاملا سفید بوده و در بعضی مواقع به رنگ شیری می‌باشد از مشخصه‌های رنگی آنکه در بیشتر مکان ها رایج می باشد سفید است که قدرت جذب بالایی دارد.
  • سود پرک درجه یک در آب به راحتی حل می شود بعد در هنگام مواجه شدن با آب به سرعت واکنش نشان می دهد و این نشان دهنده کیفیت است.
  • از ویژگی بارز پودر سوز آور باکیفیت به خاطر داشتن کیفیت بالای آن است که مورد استفاده فراوان قرار گرفته می‌شود و می‌توانید مدت ماندگاری طولانی آن را نگه دارید و از آن با مقدار بسیار کم استفاده کنید.
  • از ویژگی کلی که می‌توان برای این پودر در نظر گرفته شده است این است که به تنفس افراد هیچ آسیبی وارد نمی کند و با تماس دست هیچ مشکلی برای بدن ندارد و این پودر چون کیفیت خوبی دارد مقدارکمی از آن برای مقادیر قابل توجهی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

بررسی اجمالی درباره کاستیک سودا پودری

بررسی اجمالی درباره کاستیک سودا پودری همانگونه که بیشتر افراد از این آگاهی دارند یکی از فرآورده‌های باشد که در صنایع مختلف از آن استفاده می‌کنند و از مزیت های قابل توجهی که دارد نهایت بهره را می برند پودر کاستیک سودا چون سفید رنگ بوده و در برخی مواقع بی‌رنگ است به راحتی می توانید در صنایع مختلفی از آن بهره لازم را ببرید و از ویژگی‌های کلی که دارد نهایت بهره را ببرید. در ادامه به بررسی اجمالی درباره کاستیک سودا پودری می پردازیم.

این پودر کاستیک در صنعت نساجی داروسازی غذایی و همچنین در صنعت کاغذ سازی نیز کارایی بالایی دارد و به خاطر چسبندگی بسیار بالایی که دارد بیشتر افراد همواره از آن استفاده می‌کنند این پودر را می‌توان به صورت پرکاربردترین نوع پودر صنعتی به حساب آورد.

این پودر را به صورت دیافراگرام غشایی ممبران و همچنین به صورت جیوه با روش های تولید متنوع تولید می گردد و در بسته بندی های مختلفی ارائه داده می شود این پودر با کیفیت همچنین در کارخانه سود سوز آور وجود دارد که از کیفیت و مرغوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد

کاستیک سودا سمنان شستشوی خط تولید و همچنین برای مصارف غیر صنعتی نیز به کارایی دارد همچنین می توانید از این کاستیک سودا برای مواد غذایی همچون کنسرو، شیر و نوشابه استفاده زیادی نمود و بهره لازم را برد

فروش بی واسطه کاستیک سودا پودری

فروش بی واسطه کاستیک سودا پودری تولید کننده سود کاستیک پرک با آگاهی از کیفیت و مرغوبیت این محصول اقدام به تجارت این پودر را به روش‌های مختلف نموده است این تولیدکننده به صورت مستقیم و بی واسطه کاستیک سودا پودری را به فروش می رساند و از آنجا که این پودر کارایی بسیار بالایی دارد نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز محبوبیت زیادی دارد و با قیمت بسیار مناسبی می توانید آن را تهیه و خریداری نمایید.

قیمت سود کاستیک به عوامل زیادی از جمله کیفیت، نوع، اندازه، نوع ارائه نوع بسته بندی و رنگ آن بستگی دارد. افراد زیادی همواره خواهان خرید پودر کاستیک سودا هستند که می توانند به فروشگاه اینترنتی مراجعه کنند و پس از بررسی کیفی و قیمتی با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایند.

این پودر را با قیمت بسیار مناسب به دست بیاورند فروش بی واسطه این مزیت را دارد که می توانید بدون واسطه و دلال این پودر را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید و قیمت واقعی آن را پرداخت نمایید همچنین می توانید کاستیک سودا اصل را به راحتی به دست بیاورید‌. شماره تلفن های بسیار زیادی در وبسایت قرار دارد که خریداران می‌توانند با آن ها در ارتباط باشند