مرکز عرضه سود پرک به صورت عمده

 سود پرک یا هیدروکسید سدیم، ماده ای جامد و سفید رنگ بوده که در درجه خلوص های متفاوتی تولید می گردد. اما در میان نمونه های تولید شده از سود ۹۹ درصد می توان در صنایع مختلف استفاده نمود.

از این رو افراد زیادی در راستای مصارف مختلف تمایل به خرید این محصول را خواهند داشت.

 و در همین راستا نمونه های مختلف این محصول، از طریق مرکز عرضه سود پرک عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

مرکز عرضه سود پرک به صورت عمده

با نحوه تهیه سود پرک آشنا شوید

با نحوه تهیه سود پرک آشنا شوید  

 سود پرک که حاصل از تولید سود مایع بوده، به سه روش متفاوت قابل تولید خواهد بود که در ادامه هر کدام از روش ها را به اختصار توضیح خواهیم داد.

 روش دیافراگم:

در این روش برای تولید سود پرک از روش دیافراگمی استفاده کرده و به طور هم زمان کلر، سود کاستیک و هیدروژن تولید خواهد شد. در روش دیافراگم دو بخش راکتور توسط یک صفحه دیافراگمی جدا گردیده و نقش دیافراگم، جدا ساختن محلول آب نمک، از سود مایع در قسمت کاتد می باشد.

روش غشایی:

در واقع این روش رایج ترین روش های تولید سود پرک خواهد بود. در این روش سود مایع از طریق الکترولیز آب نمک به وجود می آید. و در واقع سود به دست آمده در روش غشایی مقدار بسیار پایینی کلرید سدیم داشته و نسبت به روش دیافراگمی از درجه خلوص و کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. از این رو در فرآیند تولید سود مایع به روش غشایی، نیازی به فرآیند نمک زدایی نخواهیم داشت.

 روش جیوه ای:

در روش جیوه ای محلول آب نمک اشباع در سطح بالای لایه نازکی از جیوه قرار گرفته و در نهایت ترکیبی از سدیم هیدروکسید، جیوه و هیدروژن خواهیم داشت. در ضمن در این روش جیوه تولید شده قابل بازیابی بوده و مجددا می توان از آن استفاده نمود.

البته تمام موارد گفته شده برای تولید سود مایع می باشد. از این رو برای تولید سود پرک که به صورت جامد بوده، باید از طریق غلیظ سازی و فرآیند تبخیر استفاده نمود.

و در مجموع روش کار به این صورت است که سود مایع توسط تانکر های مخصوص به کارخانه های تولید سود پرک منتقل گردیده و در نهایت با قرار گرفتن در خطوط تغلیظ، آب موجود در آن تبخیر شده و در نتیجه سود پرک با خلوص ۹۸ تا ۹۹ درصد تولید می گردد.

و البته لازم به ذکر است که کاربرد سود پرک با این درجه خلوص، برای مصارف زیادی تعریف گردیده است.

مزایا فروش مستقیم سود پرک به صورت عمده

مزایا فروش مستقیم سود پرک به صورت عمده

سود پرک از جمله مواد پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد که در راستای رفاه حال مشتریان، معمولا به صورت مستقیم و عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

از این رو خریداران می توانند از مزایای فروش آن بهره مند گردیده و در نتیجه سود پرک خالص و باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایند.