مرکز فروش سود پرک سوز آور آرمان

سود پرک یکی از مواد محبوب و مورد استفاده بسیاری از صنایع می باشد ، که به صورت ورقه ای یا گرانول مانند است ، سفید رنگ ،  جامد و کریستالی شکل است که درظروفی استوانه ای شکل از جنس فولاد یا رزین مقاوم به مواد شیمیایی و قلیایی نگه داری و ذخیره می شود.
سود پرک آرمان یکی از محصولات  شیمیایی اصفهان می باشد.

مرکز فروش سود پرک سوز آور آرمان

مهمترین موارد استفاده از سود پرک

مهمترین موارد استفاده از سود پرک سود پرک در واقع همان هیدروکسید سدیم است که قدرت جذب بالای  رطوبت را دارد ، به همین خاطر باید از پوشش محافظتی بالایی برای حمل ونقل آن استفاده کرد ، قابلیت انحلال در آب را دارد ، در واقع از تبخیر سود کاستیک مایع بوجود می آید ، دمای نگهداری آن باید کمتر از 40 درجه سانتیگراد باشد .
سود پرک سوز آور به علت واکنش پذیری بالای خود و قدرت حل شدن خود در آب ، اتانول و گلیسیرین باید از دیگر مواد شیمیایی مثل اسید ها ، مواد آلی ، فلزات و مواد منفجره  جدا گانه نگهداری شود.
دارای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف است مثل:
صنایع کاغذ سازی : که باعث شفافیت کاغذ و کاهش هزینه های تولید می شود
صنایع پتروشیمی : برای سولفور زدایی چاه نفت استفاده می شود.
در موارد خوراکی : در تولید مواد لبنی و نوشابه از آن بهره می گیرند و هم چنین برای شستشوی میوه و سبزیجات.
 تصفیه آب و آلومینیوم  ، خنثی سازی اسید ، صنایع دارویی ، قالیشویی ها ، تولید صابون و مواد شوینده به علت قدرت بالای چربی زدایی ، مصارف خانگی جهت شستشو و تمییز کاری ، صنایع تولید سرامیک ، تصفیه روغن ، تولید الکل ، چرم سازی و دباغی ، تولید مواد منفجره ، فرآوردهای نفتی ، پردازش پنبه و فلزات ، آبکاری الکترونیکی ، استخراج نفت و گاز ، تولید آفت کش ها و….

سود پرک دارای خاصیت خورندگی بالایی است پس هنگام استفاده از آن باید از دستکش استفاده کرد چرا که در اثر تماس با پوست سوزندگی زیادی ایجاد می کند.

بهترین قیمت سود پرک آرمان در بازار

بهترین قیمت سود پرک آرمان در بازار سود پرک به علت کاربرد بالای آن در صنایع  و مصارف مختلف و هم چنین تقاضای بالای آن توسط کارخانه های زیادی تولید و به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می شود.
بازار فروش آن سود آور است و از رونق خوبی برخوردار است.
قیمت سود پرک آرمان بستگی به عوامل مختلفی دارد و ثابت نیست و قیمت عمده سود پرک آرمان ارزان تر و به صرفه تر خواهد بود .
برای خرید این محصول راه های زیادی از جمله خرید و فروش اینترنتی وجود دارد ، که در سایت ها ما انواع این سود در اندازه های مختلف برای مصارف مختلف با کیفیت و قیمت عالی به نمایش گذاشته شده است ، که با تماس با کارشناسان ما می توان از قیمت لحظه ای این محصول آگاه شوید و لذت یک خرید خوب را تجربه کنید.