مرکز فروش سود پرک شیراز با بهترین قیمت

سود پرک ترکیبِ یونی و سفید رنگی با فرمول NaOH است که از کاتیونهای سدیم Na + و آنیون های هیدروکسید OH2 تشکیل شده است. سود پرک شیراز به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و مرغوبی که دارد؛ به طور گسترده ای  در بسیاری از صنایع مانند ساخت خمیر و کاغذ، پارچه، آب آشامیدنی، صابون و مواد شوینده کاربرد دارد.

مرکز فروش سود پرک شیراز با بهترین قیمت

باکیفیت ترین سود پرک چه ویژگی هایی دارد؟

باکیفیت ترین سود پرک چه ویژگی هایی دارد؟ برای خرید بهترین سود پرک باید به ویژگی های ظاهری و شیمیایی آن توجه داشت تا خرید عمده ی این محصول به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.
سدیم پرک یا هیدروکسید سدیم خالص یک ماده جامد کریستالی بی رنگ است که بدون تجزیه در دمای 318 درجه سانتیگراد (604 درجه فارنهایت) ذوب می شود.
این ماده در آب بسیار محلول است و محلولیت کمتری در حلال های قطبی مانند اتانول و متانول را دارد.
شایان ذکر است که NaOH در اتر و سایر حلالهای غیر قطبی نامحلول است.
سود پرک یا هیدروکسید سدیم همچنین به عنوان سودا و نوشابه سوزاننده نیز شناخته می شود.
سود پرک یا هیدروکسید سدیم محلول قلیایی سوزناکی می باشد که پروتئین ها را در دمای محیط معمولی تجزیه می کند و ممکن است باعث سوختگی شدید شیمیایی روی پوست افراد شود.
سود پرک در آب بسیار محلول است و به راحتی رطوبت و دی اکسید کربن را از هوا جذب می کند.
هیدروکسید سدیم برای تولید صابون، ریون، کاغذ، مواد منفجره، رنگ و فرآورده های نفتی استفاده می شود.
همچنین در پردازش پارچه های نخی، شستشو و ساخت سفید کننده، تمیز کردن و پردازش فلزات، روکش اکسید، آبکاری و استخراج الکترولیتی نیز به کار برده می شود.
این ماده معمولاً در پاک کننده های تجاری به عنوان ماده افزودنی نقش مهمی را ایفا می کند.

بهترین قیمت سود پرک شیراز در بازار

بهترین قیمت سود پرک شیراز در بازار سود پرک به طور گسترده ای در کارخانجات فرآوری مواد غذایی و در تأسیسات تصفیه آب عمومی و  فرآیندهای صنعتی و تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.
هیدروکسید سدیم که محلولی قلیایی است در خنثی سازی اسیدها نیز کاربرد و جایگاه ویژه خود را دارد.
به عنوان مثال: در صنعت نفت از هیدروکسید سدیم به عنوان ماده افزودنی در گل حفاری برای افزایش میزان قلیاییت در سیستم های گل بنتونیت، افزایش ویسکوزیته گل و خنثی کردن هرگونه گاز اسیدی (مانند سولفید هیدروژن و دی اکسید کربن) استفاده می شود.
مرکز فروش سود پرک شیراز سدیم هیدروکسید را در حجم وسیعی تولید و در سراسر کشور عرضه می کند.
برای آگاهی از بهترین قیمت سود پرک شیراز در بازار می توانید اطلاعات کافی و لازم را از کارشناسان فروش ما در همین سایت دریافت کنید و نسبت به خریداری عمده این محصول با کیفیتی تضمینی و قیمتی استثنائی اقدام کنید.