مرکز فروش کاستیک سودا سمنان

کاستیک سودا یکی از مواد شیمیایی است که ،در عین حالی که خطرناک می باشد و برای استفاده از آن باید نکات ایمنی را رعایت کرد، بلکه در صنایع بسیار زیادی، پر کاربرد می باشد. این محصول انواع گوناگونی داشته و کاستیک سودا سمنان یکی از بهترین های این محصول می باشد. مرکز فروش کاستیک سودا سمنان این محصول را به صورت کلی و جزئی در اختیار صاحبان صنایع قرار می دهد.

مرکز فروش کاستیک سودا سمنان

هر آنچه که باید درباره کاستیک سودا بدانیم

هر آنچه که باید درباره کاستیک سودا بدانیم کاستیک سودا یکی از پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین انواع مواد شیمیایی می باشد که در انواع کاستیک جامد و کاستیک مایع و کاستیک سودا پودری در بازار فروش موجود می باشد. کاستیک سودا یک ماده‌ای است دارای رنگ سفید می باشد و یک باز پر قدرت و خورنده است.

این ماده یک ماده خطرناک به شمار می رود و اگر با پوست بدن و هر عضوی در بدن تماس داشته باشد، می تواند صدمات جبران ناپذیری را به وجود بیاورد. به هنگام استفاده از این ماده خطرناک، باید پوشش کامل داشت، به طوری که در حین کار این ماده با بدن تماس نداشته و حتی تنفس نشود. تنفس این ماده نیز می تواند به اعضای داخلی بدن مانند ریه نیز آسیب وارد کند.

این ماده شیمیایی و خطرناک به سبب خاصیت خورندگی که دارد باعث خورده شدن پوست بدن می شود و آن را می سوزاند. از کاستیک سودا در بسیاری از صنایع استفاده های زیادی می شود. صنایع کاغد ساری یکی از این صنایع می باشد. کاغذ های بازیافتی به جهت این که دوباره به چرخه تولید بر گردند باید لکه بری شده و از جوهر های روی کاغذ ها جدا شوند.

کاستیک سودا این کار را در این صنعت انجام می دهد. از این محصول پر کاربرد، در صنایعی مانند صنعت نفت، خودرو سازی، الکل سازی، شرامیک سازی، باطری سازی استفاده های زیادی می کنند. کاستیک سودا در صنعت مواد شوینده ماده ای مهم به شمار می رود. از آن به عنوان لکه بر و چربی زدا استفاده می شود.

این ماده را طی فرایندی در کارخانه ها به مواد شوینده اضافه می کنند و این امر باعث می شود که انواع مواد های شوینده، تمام لکه ها، آلودگی ها و چربی ها را از روی دست، بدن و البسه پاک کنند. بعضی از جانوران در کنار بزرگراه ها می میرند و اجساد آن ها بوی بسیار زننده و نامطبوعی ایجاد می کنند.

کاستیک سودا ماده بسیار کارایی است که برای از بین بردن جسد این جانوران به کار برده می شود. این محصول می تواند تمام بافت های بدن جسد ها را از بین برده و تجزیه کند. در کناره های دیوار های سرویس های بهداشتی، گاهی کپک و قارچ دیده می شود. برای از بین بردن این آلودگی ها می توان از کاستیک سودا استفاده کرد.

این محصول به علت خاصیت تمیز کنندگی و سفید کنندگی که دارد، می تواند به راحتی تمامی آلودگی های سخت را نیز از بین ببرد. از این محصول در تصفیه کردن آب و فاضلاب ها استفاده می شود‌. شاید شنیدن این که کاستیک سودا در صنایع غذایی هم مورد استفاده زیادی دارد، بسیار تعجب آور باشد.

اما این ماده را در صنایع غذایی مانند شستشوی میوه و سبزی استفاده می کنند تا تمام میکروب ها و آلودگی های آن را از بین می برند. البته با حذف مواد خطرناک این محصول، از آن در صنایع شکلات سازی، نوشیدنی و بستنی سازی استفاده می شود.

این محصول به سبب این که خاصیت ضد باکتری دارد، در صنعت غذای های کنسروی مورد مصرف قرار می گیرد و حتی برای از بین بردن تلخی زیتون نیز از آن استفاده می کنند. شستن مخزن های بزرگ بسیار سخت بوده و با مواد شوینده ساده پاک نمی شود. کاستیک سودا تمیز کاری این مخزن ها را با کمی آب گرم انجام می دهد.

ویژگی بهترین نوع کاستیک سودا

ویژگی بهترین نوع کاستیک سودا کاستیک سودا دارای ویژگی ها و خاصیت های بی شماری می باشد. بهترین نوع کاستیک سودا دارای ویژگی پاک کنندگی زیاد می باشد. بهترین نوع این محصول می تواند تمامی قارچ ها، کپک ها و آلودگی ها را از بین ببرد و پاک گرداند.

بهترین نوع کاستیک سودا می تواند، گرفتگی چاه ها را برطرف کند و به دلیل خاصیت خورندگی و توانایی از بین بردن مواد، برای باز کردن لوله های گرفته، مورد استفاده زیادی قرار می گیرد.

ویژگی دیگر بهترین کاستیک سودا، استفاده آن در صنعت غذا می باشد. ویژگی دیگر این محصول خاصیت سفید کنندگی زیاد می باشد. حتی این محصول می تواند به علت خاصیت پرز گیری در لباس و منسوجات، مورد استفاده قرار گیرد.

مقایسه کاستیک سودا با سود پرک گرانول

مقایسه کاستیک سودا با سود پرک گرانول کاستیک سودا با سود پرک گرانول فرق های زیادی دارند که آن ها را با هم مقایسه می کنیم. کاستیک سودا ماده ای است که قابلیت شعله ور شدن و آتش گرفتن دارد و گرما ایجاد می کند. اما سود پرک گرانول محصولی است که بویی نداشته و آتش نمی گیرد و اگر در مقابل گرما قرار بگیرد، منفجر نمی شود.

کاستیک سودا می تواند با بسیاری از اسید ها وارد واکنش شود اما سود پرک گرانول این گونه نمی باشد. کاستیک سودا به صورت مایع و یا پولک پولک هستند، اما سود پرک گرانول به شکل ریز و مانند دانه های شکر می باشد. سود های پرک به دلیل داشتن دانه های کوچکتر در بسته بندی های کوچکتری قرار می گیرند.

به همین دلیل هم برای ماندن در انبار ها کم هزینه تر خواهند بود و هم برای جا به جایی مشکلات کمتری نسبت به انواع دیگر اين محصول دارند. قیمت کاستیک سودا پرک، نسبت به سود پرک گرانول کمی بیشتر می باشد. سود گرانول دارای درجه سختی کمتری است و کمتر شکننده بوده اما در مقابل، دارای ایمنی بیشتری می باشد. این محصول قابلیت کمتری برای جذب کردن رطوبت را دارد.

پخش مستقیم کاستیک سودا سمنان

پخش مستقیم کاستیک سودا سمنان کاستیک سودا سمنان یکی از بهترین انواع این محصول می باشد. این محصول به دلیل مصرف زیادی که در صنایع گوناگون دارد، به صورت عمده تولید می شود. پخش مستقیم کاستیک سودا سمنان از طریق تولید کنندگان این محصول صورت می گیرد. خرید کاستیک سودا توسط توزیع کنندگان آن انجام می شود. توزیع کنندگان این محصول، آن را از تولید کنندگان کاستیک سودا به صورت عمده خریداری کرده و در تمامی بازار فروش پخش می کنند. از این محصولات در صنایع مختلفی استفاده می شود.