مرکز پخش سود مایع صادراتی

مرکز پخش سود صادراتی یکی از اشکال پر مصرف سود سوزآور یعنی سود مایع را در سراسر کشور توزیع می کند و علاوه بر نیاز داخلی می تواند صادرات سود مایع را نیز انجام دهد.

خریداران سود مایع صادراتی می توانند بهترین این محصول را با درجه خلوص بالا و قیمت ارزان به خریداران عمده داخلی ارائه کنند و آنها می توانند برای مصارف داخلی و صنعتی یا جهت صادرات از ان استفاده نمایند.

مرکز پخش سود مایع صادراتی

ویژگی های سود پرک

ویژگی های سود پرک

کاستیک سود یا سود پرک محصولی است که از الکترولیز نمک طعام یا همان NaCl به دست می آید. این محصول در کارخانه و در سطح وسیع تولید می شود و دارای کارایی بسیار زیاد در صنایع مختلف است و به همین دلیل به عنوان سود پرک صنعتی نیز شناخته شده است.

این محصول دارای ویژگی های بسیار زیادی است و به همین دلیل استفاده از آن در خیلی از صنایع بسیار ضروری است. برخی از مهم ترین ویژگی های این محصول به طور خلاصه به قرار زیر است :

  • این ترکیب قدرت جذب رطوبت بسیار بالایی دارد و به شدت جاذب رطوبت است به گونه ای که به راحتی می تواند با رطوبت موجود در هوا واکنش نشان دهد.
  • این ماده دارای قدرت خورندگی بسیار بالایی است و با همه مواد آلی و غیر آلی واکنش نشان می دهد.
  • این محصول یک چربی بر بسیار قوی است.
  • سود پرک به عنوان ماده خنثی کننده ترکیبات اسیدی کاربرد دارد و به می تواند ph را به خوبی تنظیم کند.
  • این محصول با حل شدن در حلال ها گرمای زیادی تولید می کند.

بزرگترین مراکز صادرات سود مایع

بزرگترین مراکز صادرات سود مایع

بزرگ ترین مراکز صادرات سود مایع اقدام به ارائه بهترین این محصول در بازارهای خارجی نموده اند و این محصول را با حداقل قیمت و بالاترین درجه کیفیت در اختیار خریداران قرار می دهند.

این مراکز جهت داشتن ارتباط مستقیم با خریداران و جلوگیری از نقش واسطه ها در افزایش قیمت این محصول اقدام به تاسیس وب سایت فروشگاهی مخصوص به خود نموده اند تا خریداران بتوانند به جای خرید از واسطه ها مستقیما با این مراکز ارتباط داشته باشند و از پرداخت مبلغ اضافه جهت خرید این محصول خودداری کنند.

خریداران می توانند از طریق همین وب سایت اطلاعات لازم در مورد مشخصات این محصول را به خوبی مشاهده کنند و در صورت تمایل از طریق اینترنت ثبت سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهند همچنین ثبت سفارش از طریق برقراری تماس تلفنی با این مراکز به خوبی ممکن است.

خریداران می توانند از روش های یاد شده برای خرید این محصول با قیمت ارزان استفاده کنند و محموله سفارشی را در اسرع وقت دریافت کنند.