مرکز پخش سود پرک 35 درصد

سدیم هیدروکسید، سود سوزآور خالص و یا همان سود پرک 35 درصد یکی از پرکاربرد ترین مواد شیمیایی در بسیاری از صنایع از جمله صنعت پوشاک، صنایع غذایی، مواد شوینده و مواد آرایشی و بهداشتی بوده که از بازار مصرف بسیار گسترده ای برخوردار می باشند. مرکز پخش سود پرک 35 درصد مفتخر است که یکی از فعالان در این حوزه بوده که اقدام به فروش سود پرک 35 درصد می نماید. آشنایی با مشخصات محلول سود کاستیک بررسی بازار فروش سود پرک 35 درصد

مرکز پخش سود پرک 35 درصد

آشنایی با مشخصات محلول سود کاستیک

آشنایی با مشخصات محلول سود کاستیک محلول سود کاستیک همان سدیم هیدروکسید محلول در آب بوده که با نام سود پرک مایع نیز شناخته می شود. نماد گذاری علمی این ماده به صورت NAOH می باشد. همچنین از مشخصات فیزیکی این محلول می توان به نقطه انجماد 4.4 و نقطه جوش 145 درجه اشاره کرد.

همچنین از بارزترین ویژگی ظاهری محلول سود کاستیک می توان به رنگ سفید و شفافیت بالای آن اشاره کرد. این ماده در دو خلوص 35 و 50 درصد تولید می باشد. از ویژگی بارز این ماده می توان به واکنش پذیری بسیار بالا و همچنین حالت خورندگی آن اشاره کرد.

این ماده می تواند تاثیرات بسیار زیان باری بر بافت های بدن انسان داشته باشد. بنابراین به هنگام استفاده از این نوع محلول باید دقت و احتیاط زیادی به خرج داد. همچنین این ماده در حالت عادی پایدار بوده که با حرارت دهی به آن می تواند ناپایدار و یا باعث انفجار آن شود. از مهمترین کاربردهای محلول سود کاستیک می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. صنایع غذایی: از این محلول به منظور شست و شو و ضد عفونی انواع سبزیجات و میوه جات استفاده می شود.
  2. از محلول سود کاستیک به منظور تمیز کاری و ضدعفونی انواع محیط های صنعتی استفاده و سیستم های کروماتوگرافی می شود.
  3. از این نوع محلول به طور گسترده ای در انواع مواد شوینده مانند لوله باز کن ها و سفید کننده ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بررسی بازار فروش سود پرک 35 درصد

بررسی بازار فروش سود پرک 35 درصد همانطور که اشاره شد سود پرک 35 درصد یکی از پرکاربردترین مواد شیمیایی در انواع صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، صنایع کاغذ سازی، مواد آرایشی و مواد شوینده اشاره کرد. اگر بخواهیم بازار فروش سود پرک 35 درصد را بررسی کنیم، میزان فروش این محصول به میزان زیادی به رونق سایر صنایع دارد.

به عبارتی فرض کنید به یک بازار رونق بگیرد و در نتیجه تقاضا برای محصولات مختلف افزایش یابد. در نتیجه به همان میزان فروش سود پرک 35 درصد نیز افزایش می یابد. البته عکس این موضوع نیز صادق است. در رابطه با بازار خارجی این محصول، میزان فروش آن نیز به رشد و یا کاهش وضعیت اقتصادی آن زمان بستگی دارد به طوری که با رونق بازار، فروش آن نیز افزایش می یابد.