منبع اصلی خرید سود پرک ارومیه خالص

شهر ارومیه یکی از تولید کنندگان، سود پرک خالص و اصلی در کشور است که در حجم بسیار بالایی این محصول را تولید می کند.

مصارف سود پرک ارومیه

سود پرک های ارومیه ماده ای شیمیایی هستند که نقش بسیار مهمی در صنایع مختلف دارند؛ زیرا این ماده به عنوان ماده اولیه برای تولید محصولات در صنایع مختلف استفاده می‌ شود؛ از مصارف این محصول می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • تولید مواد غذایی

یکی از موارد کاربرد سود پرک استفاده در صنعت تولید مواد غذایی است؛ این محصول دارای خاصیت قلیایی می‌ باشد، به همین علت برای جدا کردن پوست میوه‌ ها برای کنسرو کردن از این محصول استفاده می‌ شود؛ زیرا پس از برخورد با میوه پوست آن را با سرعت بالایی جدا می‌ کند، که برای جدا کردن پوست گوجه، سیب زمینی و سیب از این محصول استفاده می‌ شود؛ لازم است بدانید برای کنسروسازی و زیتون پرورده ها نیز کاربرد دارد.

  • داروسازی

برای تولید بسیاری از مواد های دارویی مانند دارو های ضد تصلب شرایین و همچنین دارو های مسکن مانند آسپرین و دارو های ضد انعقاد که تاثیر بسزایی در جلوگیری از انعقاد خون دارد، از سود پرک استفاده می‌ شود.

  • صنایع کاغذ سازی

یکی از مهم ترین کاربردی که سود های پرک دارند، تولید کاغذ می باشد؛ از سود پرک برای از بین بردن لکه‌ های موجود در کاغذ های استفاده شده مانند لکه‌ های خودکار و کثیفی های موجود در کاغذ ها استفاده می‌ شود؛ زیرا جوهر باقی مانده بر روی کاغذ ها باعث کاهش کیفیت و تغییر رنگ خمیر کاغذ می‌ شود؛ از این رو می‌ توان گفت نقش بسزایی در کیفیت و سفیدی کاغذ ها دارند.

  • تولید مواد شوینده

برای تولید شوینده هایی مانند: سفید کننده‌ ها، لوله بازکن‌ ها، جرم گیر ها و شوینده‌ های چند منظوره از سود پرک استفاده می‌ شود؛ زیرا خاصیت قلیایی و چربی زدایی این محصول تاثیر بسزایی در نوع عملکرد و کیفیت این محصولات دارد؛ لازم است بدانید شوینده‌ هایی که از سود پرک تولید می‌ شوند کاربرد بیشتری نسبت به سایر شوینده‌ ها دارند؛ زیرا قدرت تمیز کنندگی آن ها به نسب سایر شوینده ها دو چندان می باشد.

  • تولید چرم

در کارخانه‌ های چرمسازی از این محصول برای تولید چرم استفاده می‌ شود؛ سود پرک و سولفید سدیم نقش بسزایی در از بین بردن چربی موجود در قسمت داخلی چرم دارند ؛زیرا این محصول از خاصیت چربی زدایی بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد از این رو به پوست حیوانات نفوذ کرده و با تاثیر بر روی ریشه مو باعث می‌ شود مو ها به آسانی از پوست جدا شوند.

  • تولید پارچه

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های آن از بین بردن چربی می‌ باشد، به همین علت برای تولید پارچه از این محصول به منظور از بین بردن چربی موجود در سطح پارچه استفاده می‌ شود؛ زیرا با از بین بردن چربی موجود در سطح پارچه‌، باعث تثبیت رنگ شده و رنگ ها شفاف‌ تر و درخشان‌ تر نشان می‌ دهد.

فروشگاه اختصاصی سود پرک ارومیه

در ارومیه فروشگاه‌ های اختصاصی وجود دارند که سود پرک را به مصرف کنندگان عرضه می‌ کنند، این فروشگاه‌ ها سود پرک‌ ها را با درصد خلوص 50 تا 99 درصد در بسته‌ بندی‌ های مخصوص عرضه می‌ کنند.

این فروشگاه ها به صورت اختصاصی سود پرک ها را در بسته‌ بندی‌ های لمینت شده که کیسه‌ های دو لایه یا دو جداره هستند به مصرف کنندگان عرضه می‌ کنند؛ بسته‌ بندی این محصول به گونه‌ ای است که از دو لایه مجزا از جنس از پلی اتیلن و پلی پروپیلن می باشد؛ همچنین این محصول در وزن‌ های 25 کیلویی بسته‌ بندی می‌ شوند.

لازم است بدانید سود پرک‌ هایی که توسط این فروشگاه‌ ها عرضه می‌ شوند از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌ کنند؛ به همین علت این محصول به صورت مایع و جامد عرضه می‌ شود که نوع مایع این محصول با خلوص 30 تا 55 در صد و نوع جامد این محصول با خلوص 80 تا 99 درصد عرضه می‌ کنند؛ از طرفی برای تولید این محصول از دستگاه‌ های به روز دنیا استفاده می‌ شود.

از همه مهم تر این است، این محصول را در صورتی که مطابق استاندارد های ملی و جهانی تولید شده باشد به مصرف کننده عرضه می‌ کنند؛ توصیه می کنند حتما حین استفاده از این محصول نکات ایمنی را رعایت کنند؛ چرا که در صورت رعایت نکردن آسیب های جدی و جبران ناپذیری را بر جای می گذارد.

خرید سود پرک ارومیه

تمامی مشتریان سود پرک ارومیه در داخل و خارج از کشور، برای خرید از روش‌ های مستقیم و غیر مستقیم استفاده می‌ کنند؛ اما طبق آمار ها خرید به روش مستقیم از پرطرفدار ترین روش خرید محسوب می‌ شود.

در ارومیه تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید سود پرک فعالیت دارند که حجم بسیار گسترده‌ ای از این محصول، در کشور توسط تولید کنندگان این شهر تولید می‌ شود؛ از این رو مشتریان باید برای خرید این محصول از روش مستقیم و غیر مستقیم استفاده می کنند، که با استفاده از روش مستقیم می‌ توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی به این محصول دسترسی پیدا کنند؛ همچنین با این روش دسترسی بیشتری به فروشگاه‌ های عرضه کننده این محصول در سراسر دنیا دارند؛ زیرا برای دسترسی به این فروشگاه‌ ها فقط کافیست به گوگل دسترسی داشته باشید.

همچنین برای خرید با این روش محصول با قیمت ارزان و مناسبی به مشتریان عرضه می‌ شود؛ زیرا تمامی این فروشگاه‌ های عرضه کننده، به طور مستقیم این محصول را از تولید کنندگان اصلی خریداری می‌ کنند.

در این روش دست خریداران برای خرید باز تر است؛ زیرا در این روش به تنوع بسیار بالایی از این محصول دسترسی پیدا می کنید که می توان به راحتی قیمت محصول مورد نظر را در فروشگاه های متعدد بررسی و مقایسه کرد.

لازم است بدانید، امروزه عوامل بسیار زیادی در تعیین و قیمت گذاری محصول تاثیر گذارند که این عوامل عبارت اند از: قیمت دلار، قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا.

مجموعه ما نیز جزو عرضه کننده های مستقیم و فعال سود پرک ارومیه در داخل کشور است که با عرضه بدون واسطه، این محصول با قیمت مناسبی به مشتریان عرضه می شود.

با توجه به عوامل موثر در قیمت، قیمت سود پرک های ارومیه در مجموعه ما 570.000 تومان الی 2.300.000 تومان در نظر گرفته شده است.

شما در هر منطقه ای از کشور که قرار داشته باشید می توانید برای خریدی آسان و سریع از شماره های مجموعه و به خصوص وب سایت استفاده کنید و می توانید برای کسب اطلاع بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.