نمایندگی عرضه سود پرک خالص

سود پرک ماده ای شیمیایی است که با خاصیت قلیایی بالاست. سود پرک خالص از سودسوز آور مایع با خلوص بالا و با استفاده از روش ها و تجهیزات مدرن به دست می آید.

سود پرک خالص در کاربرد های خاص و حساس استفاده شده و تولید کنندگان برای تهیه این محصول به نمایندگی های عرضه سود پرک مراجعه می کنند. این نمایندگی ها، محصولات تولید کنندگان مختلف را عرضه کرده و مشتریان متناسب با نیاز خود و ویژگی های سود پرک، محصول را خریداری می کنند.

نمایندگی عرضه سود پرک خالص

کاربرد سود پرک در صنایع داروسازی

کاربرد سود پرک در صنایع داروسازی

سود پرک که با نام تجاری کاستیک سودا شناخته می شود، جزو قدیمی مواد قلیایی شناخته شده در طبیعت است که اولین بار در تهیه صابون به کار گرفته شد. این ماده که در دمای معمول محیط به صورت کریستال یا پرک های سفید و شکننده است، بویی نداشته و در کارخانه های تولید مواد شیمیایی، از تبخیر و تغلیظ سدیم هیدروکسید مایع به دست می آید.

هیدروکسید سدیم مایع به طور معمول دارای خلوص ۳۳ و ۵۰ درصد است. گرانروی هیدروکسید سدیم مایع بالا بود و مانند روغن است. خلوص سود پرک تولید شده علاوه بر کیفیت سود سوز آور مایع به روش تهیه سود پرک هم بستگی دارد. برای مثال تهیه سدیم هیدروکسید با روش الکترولیز و با استفاده از جیوه خلوص بالاتری نسبت به روش الکترولیز به روش دیافراگمی است.

منظور از سود پرک 35 درصد، سودی است که دارای ۳۵ درصد خلوص و ۶۵ درصد ناخالصی است. از این سود در کاربرد هایی چون دامداری ها، که خلوص بالای سود پرک اهمیت زیادی ندارد استفاده می شود. سود پرک کاستیک ، کاربرد های فراوانی در صنایع تولیدی مختلف همچون صنایع غذایی، پتروشیمی، نظامی، نساجی، رنگ و مواد شیمیایی، آلومینیوم و … دارد.

یکی از موارد استفاده سود پرک در صنایع داروسازی و پزشکی است. کلر که از ترکیبات به دست آمده از تبخیر و تغلیظ سدیم هیدروکسید است در ساخت داروهای کاهش کلسترول خون استفاده می شود. همچنین هیدروکسید سدیم در ساخت داروهای ضدانعقاد خون مانند آسپرین به کار می رود. همچنین در داروهای مسکن درد هم از سود پرک استفاده شده است.

فروش ویژه انواع سود پرک خالص

فروش ویژه انواع سود پرک خالص

با توجه به رشد جمعیت و صنعتی شدن بیشتر کشورها، تولید و مصرف سود پرک نیز افرایش چشمگیری داشته است. این ماده که قیمت پایین و به صرفه ای برای صنایع دارد، جزو محصولات وارداتی و صادراتی کشور های مختلف است. سود پرک خالص دارای عیاری بالای ۹۸ درصد است که بیشترین قیمت را در بازار هم دارد.

این محصول در حجم عمده و در بسته های مخصوص ۲۵ و ۵۰ کیلویی و یا در جامبوبگ های ۵۰۰ کیلویی بسته بندی شده و به فروش می رسد. فروش انواع سود پرک خالص به صورت ویژه و بامناسب ترین قیمت ها، برای استفاده در صنایع گوناگون در این فروشگاه اینترنتی معتبر عرضه شده و خریداران با راهنمایی کارشناسان سایت می توانند سفارش محصول خود را انجام دهند.