نمایندگی فروش سود مایع در ارومیه

سود پرک به دو صورت مایع و جامد در ایران تولید می شود که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند اما سود مایع ارومیه یکی از بهترین نوع سود مایع در کشور است.

نمایندگی فروش سود مایع به دلیل داشتن مجوزهای رسمی و مدیریت قوی توانسته حجم بالایی از آن را با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا به فروش برساند. این نمایندگی در تمام کشور شعبه دارد و می تواند به مشتریان خود خدمات رایگان را ارائه دهد.

نمایندگی فروش سود مایع در ارومیه

نکاتی مهم درباره سود جامد پرک

نکاتی مهم درباره سود جامد پرک اگر بخواهیم در مورد نکات مهمی درباره سود جامد پرک اشاره کنیم می توانیم به 4 مورد اصلی آن اشاره نماییم. این ماده با توجه به کارایی بالایی که دارد در اکثر موارد به کار می رود که در ادامه به آنها می پردازیم.

  1. سود پرک خالص 99 درصد بوده و با نام علمی هیدروکسید سدیم معروف است اما با نام سود پرک سوز آور نیز معروف می باشد و ترکیب شیمیایی این محصول NAOH می باشد.
  2. سود پرک به رنگ شفاف است و شبیه به بلورهای روشن و زیبایی است که بدون بو هستند اما خاصیت سوزانندگی دارند به همین علت توصیه می شود در هنگام استفاده از آن حتما احتیاط کنید.
  3. این ماده بسیار حلال بوده و در مقابل گرما یا نم و رطوبت حل می شود. به خاطر حلالیت بالایی که دارد در هنگام حمل و نقل آنها را درون کانتینرهای مخصوصی قرار می دهند.
  4. کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلفی چون کاغذ سازی، غذایی، دارویی، آلومینیومی، فراوری کردن مواد و کنسروسازی مواد و تولید مواد های شوینده به کار می رود.

کارایی هیدروکسید سدیم در انواع کارخانه ها در حجم بالایی می باشد و توانسته جایگاه خوبی را برای خود داشته باشد. برخی از افراد در زندگی روزمره از این محصول نیز استفاده می کنند به این صورت که برای شست و شو و یا گرفتگی لوله فاضلاب ها از آن استفاده می نمایند.

مزایا خرید عمده سود مایع ارومیه

مزایا خرید عمده سود مایع ارومیه شهر ارومیه یکی از تولید کننده های اصلی سود مایع و جامد در کشور است و می تواند محصول خود را به مصرف کنندگان به صورت عمده عرضه کند. مشتریانی که می خواهند این کالا را به صورت عمده تهیه کنند بهترین زمان را برای این کار انتخاب کرده اند زیرا در این برهه زمانی می توانند از مزایای خرید عمده سود مایع ارومیه بهره مند گردند.

  • خرید عمده از این کارخانه مساوی با خریدی ارزان قیمت است چون این کارخانه محصول خود را به صورت مستقیم به مشتریان ارائه می دهند و دلالان در این بین به کلی حذف شده اند.
  • خرید به صورت اینترنتی انجام می شود و مشتری برای خرید نیازی ندارد مسافت زیادی را طی کند تا محصول خود را تهیه کند و به راحتی بدون صرف هزینه رفت و آمد آن را سفارش می دهد.