نمایندگی فروش سود پرک پارس در تهران

سود پرک کرمانشاه، محصولی شیمیایی با فرمول شیمیایی NaOH می باشد که عموما به کمک سدیم هیدروکسید مایع به دست می آید.

تولید این ماده، بسیار حساس است و تحت شرایط خاصی صورت می گیرد. باید به عنوان یک ماده ضروری در صنعت از آن یاد کرد. اسیدیته سود پرک پارس، در رنج قلیایی قرار دارد.

سود سوز آور نیز نام دیگر این ماده می باشد. زیرا سبب سوزش چشم می شود. البته باید توجه داشت که خاصیت خورندگی بسیار بالایی دارد و نباید در تماس مستقیم با دست قرار گیرد.

نمایندگی فروش سود پرک پارس در تهران، یک مرجع فروش رسمی از این محصول است.

نمایندگی فروش سود پرک پارس در تهران

آشنایی با دسته بندی های مختلف سود پرک

آشنایی با دسته بندی های مختلف سود پرک دسته بندی های مختلفی از سود پرک وجود دارد. اولین عاملی که می تواند سبب گروه بندی این ماده شیمیایی شود، درصد خلوص آن می باشد. به این معنی که محصولات تولید شده، از دز یکسانی برخوردار نبوده و قدرت خورندگی و واکنش پذیری آنها متفاوت است.

از آنجایی که سود پرک می تواند مصارف خانگی و صنعتی داشته باشد، درجه خلوص های بالا را برای اهداف صنعتی به کار می برند. به عنوان مثال جهت چربی زدایی در دستگاه های مختلف در صنعت، سفید سازی کاغذ  تولید نفت و گاز و… مورد استفاده قرار می گیرد.

اما برای مصارف خانگی، ضرورتی به درصد خلوص بالا نبوده و حتی نگهداری آن، دشوار و خطرناک می باشد.

دسته بندی بعدی که در بازار سود پرک وجود دارد، بر اساس شکل ظاهری آنها است. گروهی از آنها به صورت پودر هستند که از دانه های شکر کمی درشت تر بوده و گروهی به صورت گرانول می باشند.

برخی از آنها نیز به صورت ورقه های بسیار نازک تولید می شوند. البته هر یک از آنها می توانند درصد خلوص مختص به خود را داشته باشند. معمولا گرانول ها، خالص تر از بقیه بوده و به عبارتی در رتبه اول از نظر درصد خلوص قرار می گیرد.

آخرین قیمت سود پرک پارس در بازار

آخرین قیمت سود پرک پارس در بازار قیمت سود پرک کلر پارس در بازار مانند سایر محصولات، دچار نوسان مختلف است که برای کسب اطلاع از آخرین قیمت ها می توانید از کارشناسان فروش این سایت کمک بگیرید. راه های ارتباطی با آنها، در سایت، ذکر شده است.

اما باید توجه داشت که محصول مذکور، به خاطر اختلاف در درصد خلوص، از اختلاف در قیمت ها نیز برخوردار است. طبیعتا محصولات خالص تر، گران قیمت تر هستند. حجم تقاضا هم نوسانات قیمتی ایجاد می کند.

نحوه خرید نیز قیمت ها را دستخوش تغییرات متعدد می کند. به نحوی که خرید عمده موجب افت شدید قیمت ها در مقایسه با بازار آزاد می شود.