نمایندگی پخش سود پرک صادراتی

سود پرک صادراتی از مواد شیمیایی است که به دلیل خواص ویژه ای که دارد به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، نمایندگی فروش آن نیز این ماده را در خلوص بالا و کیفیت مطلوب و بدون واسطه ارائه می کند که بسته به خلوص و کیفیت دارای قیمت های مختلفی می باشد.

نمایندگی پخش سود پرک صادراتی

کاربرد سود پرک در حفاری

کاربرد سود پرک در حفاری سود پرک در حفاری ها نقش بسزایی دارد چون این گل با وجود سود پرک در آن دارای گرانروی بالایی بوده است و باعث خنک کردن و روان کردن مته نیز خواهد شد، همچنین این سود در تهیه گل حفاری استفاده می شود و در سیستم حفاری برای حمل مواد حفر شده به زمین کاربرد دارد.

گل حفاری که از سود پرک تهیه شده باعث فشار به ستون چاه است و از ریزش آن جلوگیری خواهد نمود و با اندود بدنه چاه باعث پر شدن منافذ آن خواهد شد، وقتی مته در عمق زمین به نفت یا گاز می رسد لایه گل درون چاه مانع از ورود نفت به داخل چاه می شود به همین دلیل با گل حفاری ساخته شده از سود پرک که دارای وزن و غلظت بالایی است می توان با فشار نفت را وارد چاه نمود.

سود پرک با خواص خوبی که دارد به این گل اضافه می شود تا بتوان از آن به بهترین نحو ممکن در حفاری استفاده نمود، سود پرک تنظیم کننده پی اچ بوده و محیط های اسیدی را خنثی می کند و چربی بر بسیار قوی نیز می باشد که در صنایع مختلف مانند حفاری بکار می رود.

توزیع انواع سود پرک صادراتی

توزیع انواع سود پرک صادراتی توزیع کننده انواع سود پرک ارزان صادراتی این محصول را در خلوص بالا و بهترین کیفیت عرضه می کند، سود پرک کریستال یا هیدروکسید سدیم ماده یک پایه و قلیایی سوزناک است که با تجزیه پروتئین باعث سوختگی شدید می شود و به همین دلیل نباید با دست در تماس باشد.

سود پرک محلول در آب و جذب کننده رطوبت و دی اکسید کربن در هوا است به همین دلیل در بسته بندی های پلاستیکی عرضه می شود تا در حین انبار کردن و حمل و نقل هوا در داخل آن نفوذ پیدا نکند، این ماده به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلفی بکار می رود.

سود پرک دارای کاربردهای مختلفی در صنایع متفاوت است مانند: انواع سفید کننده، تولید آلومینیوم، مواد دارویی، رنگ، چسب، حلال ها، تولید کاغذ، مواد پوشش دهنده، تولید پارچه، صابون، جوهر، خمیر سازی، محصولات نفتی، انواع مواد شوینده، مواد پلاستیکی و علف کش ها و … می باشد.