واردات شکلات تافی خارجی وردرز

شکلات تافی وردرز از دیگر برندهای خارجی در حال واردات به بازار کشور می باشد که این محصول با دارا بودن مجوز های رسمی، از بهترین روش های فروش نیز برخوردار است.
از دیگر شکلات های پر مصرف در میان خانواده های ایرانی می توان به تافی و آبنبات اشاره نمود به گونه ای که شرکت های خارجی در این عرصه نیز توانسته اند بهترین شکلات های خود را روانه بازار نمایند و در معرفی یک از این برندهای تولید کننده شکلات تافی مغزدار، می توان به محصولات شرکت وردرز اشاره نمود.
این شرکت به عنوان یکی از تولید کنندگان شکلات و تافی های خارجی با مغز کاکائویی می باشد که تولید این شکلات ها توسط کمپانی آلمانی اشتورک انجام شده و دارای نمونه بسته بندی های صد گرمی و … می باشد.
استفاده از شکلات های وردرز آلمانی در پذیرایی ها به عنوان یکی از بهترین شکلات های قابل پیشنهاد خواهد بود که فروش عمده آن نیز از طریق این سایت سبب شده تا مشتریان بدون در نظر گرفتن محدودیت هایی نظیر مکان و زمان، بتوانند خرید خود را به همراه درصد تخفیف های ارائه شده بر اساس حجم، به انجام رسانند.

شکلات وردرز

انواع شکلات وردرز

شکلات های وردرز اوریجینال با نمونه هایی همچون مغز شکلاتی، کارامل، روکش شکلاتی انجام می پذیرد و در خصوص وزن های ارائه شده برای این شکلات های تافی نیز این امکان وجود دارد که در نمونه های صد گرمی، 400 گرمی و … بتوان اقدام به خرید عمده بر اساس تاریخ های روز نمود.
از دیگر شکلات های تولیدی شرکت اشتورک آلمان، می توان به تافی های ریزن اشاره نمود و این نمونه نیز به نوبه خود در پذیرایی ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد و طعم بی نظیر آن به سادگی در جذب مشتری تاثیر می گذارد.
منبع: بازار شکلات ایران