پخش سود پرک اصفهان با مناسب ترین قیمت

سود پرک جز مواد شیمیایی است که با مزایا و ویژگی های خاصش توانسته در صنایع به عنوان یک ماده اولیه مورد استفاده قرار بگیرد.

ویژگی های سود پرک اصفهان

یکی از شهر هایی که دارای نیروگاه های مختلفی بوده و توانسته در زمینه سود پرک بسیار موفق باشد، اصفهان است.

هیدروکسید سدیم، سود سوزآور و کاستیک سودا از دیگر نام های سود پرک بوده که در ادامه این مقاله به ویژگی ‌های خاصی که دارد، می پردازیم.

سود پرک اصفهان از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار گرفته و در بسته بندی های با کیفیت و بهداشتی روانه بازار می ‌شود.

از ویژگی‌ های ظاهری این محصول می‌ توان به شکل محصول که حالت پولکی سفید رنگ داشته، اشاره داشت.

این محصول دارای ویژگی های شیمیایی مانند قدرت جذب رطوبت بالا و خاصیت قلیایی فراوان می باشد.

همچنین در دست ترکیبات یونی است که علاوه بر شکل پرک، به صورت گرانول های جامد و حتی مایع هم به فروش می رسد و درجه خلوص این ماده در حالت پرک حدود 98 الی 99 درصد می باشد.

این محصول کاملا بدون بو است و اگر با آب تماس داشته باشد، دمای آب را افزایش خواهد داد.

خاصیت قلیایی فراوان سود سوز آور باعث شده از آن به عنوان تنظیم کننده ph استفاده کنند؛ همچنین توجه داشته باشید که سود سوز آور یک محصول اشتعال زا بوده و اگر با پوست در تماس باشد، سبب سوختگی و حتی کوری چشم ها می گردد.

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، سود پرک قدرت جذب رطوبت بالایی دارد و اگر هوا یا رطوبت را به خود جذب کند، حالت چسبنده پیدا کرده و در واقع محصول خواص خود را از دست خواهد داد.

به همین دلیل در بسته بندی هایی از جنس پلی اتیلن یا پلی پروپیلن قرار گرفته که این کیسه ها اغلب وزن های ۲۵ گرمی دارند، به صورت دو جداره هستند و در جامبو بگ یا پالت به فروش می رسد.

سود پرک

مصارف سود پرک اصفهان

قطعا تا این قسمت از مقاله با ویژگی های ظاهری و شیمیایی سود پرک آشنا شدید، حال نوبت به دانستن مصارف آن ها است.

سود پرک اصفهان فقط برای مصارف صنعتی نیست بلکه جهت استفاده خانگی هم به کار گرفته می شود.

شما می توانید سود پرک را به عنوان لوله باز کن، چربی زدا، تمیز کننده سوختگی های کف قابلمه و سایر ظروف استفاده کنید؛ چون این محصول خاصیت خورندگی و همچنین چربی زدایی فوق العاده زیادی دارد، به راحتی می توان آن ها را در منزل به عنوان یک ماده تمیز کننده استفاده کرد.

فقط باید به دلیل خاصیت خوردگی و سوزانندگی فوق العاده بالای کاستیک سودا، در حین استفاده از دستکش استفاده کنید.

این محصول در صنایع هم به عنوان چربی گیر استفاده می شود که به عنوان تمیز کننده قطعات و دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

به این صورت که ابتدا سود پرک با کمی آب مخلوط شده و سپس روی فلز یا سطوح مختلف اسپری می‌ شود تا تمام چربی ها از بین ببرد.

همچنین در صنعت آب و فاضلاب هم جرم گیر های باز کننده لوله ها بر پایه این ماده تولید شدند که جهت جرم گیری و پاک کنندگی رسوبات از روی کاشی سرامیک هم به کار گرفته می‌ شود.

این ماده در صنعت کاغذ سازی و کارتن سازی به عنوان پرکننده به کار گرفته می ‌شود؛ همچنین در تولید مواد شوینده مانند صابون و شامپو به عنوان یک ماده کف زا و همچنین پاک کننده عمل می کند.

در واقع  عملکرد سود پرک همانند سورفکتانت ها بوده که نقش تولید کف را بر عهده داشته، علاوه بر آن خاصیت نرم کنندگی زیادی به شوینده بخشیده و همچنین باعث ایجاد پاک کنندگی و تمیز کنندگی فوق العاده زیادی در آن ها می شود.

این ماده در استخراج فلزات از جمله آلومینیوم کاربرد بسیار زیادی دارد، از آنجایی که آلومینیوم فلز مهمی در کشور است که از سنگ های معدنی به دست می ‌آید، باید ناخالصی‌ های روی این فلز حذف شود تا کیفیت آلومینیوم و درجه خلوص آن بالاتر رود.

سود پرک در تولید مواد غذایی همچون کنسرو ها، آب میوه ها و پوست گیری میوه ها، به عنوان یک ماده تنظیم کننده ph مورد استفاده قرار می ‌گیرد که به دلیل خاصیت قلیایی فراوان، از اسیدی شدن مواد غذایی جلوگیری کرده و در واقع طعم و رنگ بهتری را به آن ها می بخشد.

از دیگر کاربرد های این محصول می توان موارد زیر را  هم نام برد:

  • در صنعت پالایش و تولید نفت و گاز
  • نساجی و تولید پارچه
  • تولید ابریشم های مصنوعی
  • باطری سازی
  • رنگرزی
  • در صنعت داروسازی
  • تولید لوازم آرایشی و بهداشتی
  • در تولید شیشه
  • تولید الکل
  • صنایع نظامی
  • تولید پت و پلیمر

کارخانه سود پرک اصفهان

کارخانه سود پرک اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان این محصول پر کاربرد در کشور شناخته شده است که حتی توانسته بخش گسترده ‌ای از تولیدات خود را روانه بازار های بین ‌المللی کند.

این محصولات در واقع جز کالا های صادراتی هستند و زمانی که مهر صادرات روی یک محصول بخورد، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده و حتما باید از هر لحاظ، کیفیت بالایی داشته تا بتواند فروش خوبی را در بازار های خارجی نصیب خود کند.

سود پرک اصفهان یکی از بهترین محصولات تجاری ما بوده که در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی لمینتی دوجداره، جانبو بگ و حتی به صورت پالت به فروش می رسد.

شما عزیزان در صورتی که جز تاجران این محصول هستید یا در صنایع ذکر شده فعالیت می کنید، به راحتی می توانید بهترین سود پرک را با درجه خلوص بالا از ما خریداری کنید.

تمام محصولات به فروش رسیده از مجموعه ما استاندارد های لازم جهانی را دریافت کرده، بنابراین شما عزیزان می توانید با بررسی تاییدیه ‌های لازم خیالتان را از بابت کیفیت محصول و خالص بودن آن مطمئن کنید.

قیمت این محصول در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی از ۹۶۵ هزار تومان شروع شده و فروش آن تا یک 1.340.000 تومان هم مشاهده شده است.

این بازه قیمتی که ذکر کردیم کاملا تقریبی است و یک محصول تجاری مستقیما با نوسانات ارز دچار تغییر قیمت خواهد شد؛ بنابراین باید نوسانات حاکم در کشور را یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت این محصول را بدانید.

شما عزیزان در صورتی که بتوانید محصولات را در حجم بالاتری سفارش دهید و بدون واسطه با ما در ارتباط باشید، قطعا قیمت ها برای تان به صرفه تر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین قیمت فروش محصول می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا ضمن کسب اطلاعات لازم، خریدی خوب و راحت را تجربه کنید.

سود پرک