کارخانه تولیدی سود مایع 50% در قم

ما دارای بهترین کارخانه تولید سود مایع قم می باشیم، زیرا با رعایت تمامی استاندارد ها اقدام به تولید آن کرده ایم.

کارخانه ما با در نظر گرفتن بهترین مواد و با به کار گیری بهترین نیروی کار توانسته است سود مایع 50 درصد را به بهترین نحو تولید کند و در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

کارخانه تولیدی سود مایع 50% در قم

اهمیت استفاده از سود مایع 50%

اهمیت استفاده از سود مایع 50% سود مایع همان سود پرک و یا سود کاستیک می باشد، که به صورت مایع مورد استفاده قرار می گیرد.

از این مایع  بیشتر برای ضدعفونی کردن آب آشامیدنی و یا آب استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما دارای مصارف دیگری نیز می باشد که در اینجا به آن ها اشاره خواهیم کرد.

این سود دارای درصد های مختلفی می باشد، همچون 30 درصد و  50 درصد و شکل آن همچون آب می باشد، زیرا کاملاً بی رنگ و بی بو می باشد و می توان آن را به راحتی در آب حل کرد، بنابراین بسیار باید حواستان باشد که این مایع را با آب اشتباه نگیرید.

این مایع ممکن است در اثر حرارت بسیار منفجر شود، باید در نگهداری آن بسیار دقت داشت.

همچنین سود مایع دارای اثر خورندگی نیز می باشد بنابراین باید در زمان استفاده بسیار دقت کرد که با پوست دست تماس پیدا نکند، همچنین با انواع  فلز نیز می‌تواند واکنش بدهد و بهتر است برای نگهداری آن از ظروف پلاستیکی مخصوصی  استفاده نمود.

بهتر است  در ظرف را نیز محکم ببندید زیرا با قرار گردن در هوای آزاد، دیگر کارایی قبل را ندارد و ممکن است خاصیت خود را از دست بدهد.

سود مایع 50% در صنایع مختلفی کاربرد دارد، و از آن استفاده می کنند، صنایعی همچون صنایع نفت و گاز، صنایع نظامی، صنایع داروسازی، صنایع الکل سازی، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع فلزی و تولید شیشه  و صنایع آلومینیوم.

از این سود بسیار در صنعت پلیمر نیز استفاده می‌کنند، زیرا این سود یک چربی بر قوی نیز می باشد.

 همچنین از این سود در صنایع کاغذ نیز بسیار استفاده می کنند برای این کار کاغذهای مورد استفاده ای را که دوباره می خواهند به طبیعت برگرداند از سود مایع برای سفید کردن این کاغذها استفاده می کنند.

همچنین مصارف خانگی نیز دارد و می‌توانید از مقدار کم آن برای ضدعفونی کردن سبزیجات و میوه جات استفاده کنید.

در اکثر صابون‌ها شوینده‌ها نیز از آن استفاده می کنند.

نمایندگی فروش سود مایع قم در کشور

نمایندگی فروش سود مایع قم در کشور ما برای راحتی خرید شما خریداران و مشتریان عزیز، نمایندگی هایی را در سراسر کشور قرار داده ایم که یکی از این نمایندگی ها در شهر قم می باشد.

فروش سود مایع در نمایندگی های ما قابل انجام می باشد.