کارخانه تولید سود پرک با بهترین کیفیت

سدیم هیدروکسید یا سود سوز آور ماد ه ای سفید و جامد است که دمای ذوب آن ۱۳۹۰ درجه می باشد. تعداد زیادی کارخانه تولید سود پرک در کشور وجود دارد که همگی بسیار معتبر و دارای محصول با  کیفیت هستند. با توجه به کاربرد زیادی که این ماده در صنایع مختلف دارد، تولید آن نه تنها در خارج از کشور به وفور وجود دارد، که حتی در کشور خودمان هم به طور سالانه مقدار زیادی از آن تولید و به فروش داخل و خارج از کشور می رسد. در ایران کارخانه تولید سود پرک با بهترین کیفیت از برندهای مختلف و معروف وجود دارد.

کارخانه تولید سود پرک با بهترین کیفیت

چگونگی تولید سود پرک در ایران

چگونگی تولید سود پرک در ایران ساخت سود پرک امروزه با توجه به روش های جدید و مکانیزه سریع تر و راحت تر از قبل قابل تولید است.

فرمولی که امروزه از آن برای ساخت سود استفاده می شود این است:

(Na2 a3 +ca(oh2 

به طور کلی و مختصر می توان نحوه تولید سود پرک را اینگونه تعریف کرد که با بهره گیری از سود مایع که به روش ممبران یا دیافراگم که در واحد های برگ پتروشیمی تولید می شود، ابتدا این مایع را که دارای غلظت پنجاه درصد است را با تانکر های مخصوص حمل مواد از پتروشیمی به کارخانه های تولید سود کاستیک می برند.

پس از انتقال مایع، طی فرایند تولید مایع در خطوط تغلیظ قرار می گیرد.

سپس آب آن را می گیرند و تبخیر می کنند و طی فرایندی دقیق و طی مراحلی سود پرک با درصد خلوص ۹۹ و ۹۸ به وجود می‌آید.

خوشبختانه کشور ایران یکی از تولیدکنندگان مطرح و با کیفیت در این زمینه است.

فروش سود پرک نه تنها در داخل که به بازارهای خارجی هم عرضه می شود.

تولید کنندگان سود پرک در ایران از جدیدترین فرمول ساخت و پیشرفته ترین دستگاه های تولید و تبدیل بهره برده اند و همین امر باعث جهانی شدن این ماده ی پر مصرف و با ارزش شده است.

مرکز فروش بهترین سود پرک در کشور

مرکز فروش بهترین سود پرک در کشور خوشبختانه بهترین سود پرک در کشور قابل دسترسی برای کلیه ی مصرف کنندگان و مشاغل استفاده کننده از آن وجود دارد.

همانطور که می دانید این ماده کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف از قبیل خودرو سازی، چرم،بازیافت، کاغذ سازی، صنایع غذایی، کارواش و موارد دیگر دارد.

به دلیل اینکه این محصول در شهرهای مختلفی در ایران ساخته و تولید می شوند، کیفیت های متفاوتی هم دارند و هم اینکه به مقدار زیادی در دسترس هستند.

شما می توانید سفارشات خود را در کمترین زمان و بهترین کیفیت از طریق اینترنت و سایت با کمک گرفتن از همکاران ما در این زمینه ثبت کنید.