کارخانه تولید سود پرک در ماهشهر

سود پرک یکی از مواد اولیه در صنایع تولیدی مختلف است که با رشد روزافزون صنایع، مصرف آن هم روز به روز افزایش می یابد. کارخانه تولید سود پرک ماهشهر به عنوان یکی از تامین کنندگان سود موردنیاز صنایع تولیدی کشور، انواع مختلف این محصول را با خلوص مختلف تهیه می کند. این کارخانه با بهره گیری از علم روز و خطوط پیشرفته تولید محصولی با خلوص بالای 98 درصد تولید می کند که علاوه بر فروش ذر بازار داخلی به خارج از کشور هم صادر می شود.

کارخانه تولید سود پرک در ماهشهر

انواع کاربرد سود پرک

انواع کاربرد سود پرک سود پرک با نام علمی هیدروکسید سدیم، یک ترکیب شیمیایی با خاصیت قلیایی است. در میان تمامی مواد شناخته شده در طبیعت، سود پرک دارای بالاترین میزان خاصیت قلیایی بوده و از طرفی در میان باز های شناخته شده دارای مناسب ترین قیمت جهت استفاده در صنایع است. سود پرک یا کاستیک سودا در دمای محیط به صورت کریستال های سفید رنگ جامد است و بویی ندارد. این ماده در مجاورت هوا، رطوبت و دی اکسید کربن را به سرعت جذب کرده و کلوخه می شود. از جمله ویژگی های سود پرک می توان گفت، این ماده حلال در آب است و قدرت واکنش پذیری بالایی دارد. در تماس با پوست، به سرعت پروتئین ها را تحزیه کرده و زخم و تاول در سطح پوست ایجاد می کند.

کاربرد سود پرک در صنایع مختلف بسیار گسترده بوده و میزان فروش و صادرات آن سالانه بخش زیادی از درآمد کشورهای پیشرفته را تشکیل می دهد. انواع کاربرد کاستیک سودا به صورت خلاصه بیان می شود:

  • از سود پرک در تصفیه آب و فاضلاب استفاده می شود. افزودن میزان مشخصی سود پرک به آب، علاوه بر کاهش حلالیت سرب و مس در آب، از خوردگی و فرسودگی تجهیزات صنایع آب و فاضلاب هم پیشگیری می کند.
  • در صنایع غذایی نیز از سود چرک استفاده می شود. در انواع نوشیدنی ها، محصوات کنسروی و … از این ماده استفاده می شود.
  • در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی سود پرک کاربرد گسترده ای داشته و در حفر چاه های نفت بسیار استفاده می شود.
  • استخراج و تولید آلومینیوم از دیگر کاربرد های این ماده قلیایی است.
  • در صنایع نساجی از سود پرک به عنوان سفید کننده و براق کننده الیاف استفاده می شود.
  • در ساخت داروهای ضدانعقادی و تجهیزات پزشکی نیز از سدیم هیدروکسید استفاده می کنند.
  • و  …

خرید انواع سود پرک ماهشهر

خرید انواع سود پرک ماهشهر کارخانه تولید سود پرک ماهشهر با تهیه سود مایع از صنایع پتروشیمی و با استفاده از تجهیزات و روش های مدرن تولید سدیم هیدروکسید، سود پرکی با خلوص بالا تولید می کند. کیفیت سود مایع اولیه و روش الکترولیز آن و میزان خلوص سود پرک نهایی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت محصول هستند. 

سود پرک ماهشهر به صورت عمده و در بسته بندی های کاملا تخصصی و دوجداره به خریداران عرضه می شود. برای خرید انواع سود پرک ماهشهر می توانید با کارشناسان این سایت در ارتباط بوده و سفارش خود را ثبت کنید.